G: Missä lapsivetesi meni?
Mulla kotona. Olen aina pelännyt että jos se menee vaikka kaupassa tai jossain yleisellä paikalla. Onko tälläista sattunut jollekin, itse en tunne ketään!?
Kommentit (32)
toisen kohdalla kalvot puhkaistiin synnytyssalissa.
eka käynnistettiin kalvot puhkaisemalla, tokassa puhkaistiin kalvot juuri ennen ponnistusvaihetta ja kolmannessa käynnistettiin kalvot puhkaisemalla. Tosin kolmannessa synnytyksessä ei tullut vettä heti vaan vasta kun nousin sängystä parin tunnin päästä, niin lorahti tilkka.
Tokan kerran kotona kylppärin lattialle. Ei siinä sinänsä mitään, mutta sattui olemaan lattia kuivatuksessa vesivahingon takia... Betonille siis meni kaikki, ovensuulle :-) Saatiin vielä siinä vaiheessa käyttää pönttöä.
vedet meni sairaalassa, mutta yhden kohdalla meni kotona sängyssä ja vauva syntyi alle 10 minuutissa samaan sänkyyn.
Terkut vaan niille jotka minut tunnistaa ;)
esikoista odottaessani synnyttämättömien naisten osastolla ollessani huoneen lattialle.
Kahdessa seuraavassa raskaudessa leikkauspöydälle.
Mies oli ostamassa ajovalopolttimoita, jäi sitten ostamatta ;)
toka kotona sängyssä keskellä yötä
molemmilla kerroilla niihin liittyi juuri sen verran kipakka supistus, että älysin hypätä ajoissa pystyyn, eikä mitään vedenpaisumusvahinkoja tullut.... (vettä tuli ensin vähemmän ja tulva vasta hetken päästä)
Makkaratiskillä meni vedet, onneksi ambulanssilla ehdittiin sairaalaan. Kokonais synnytysaika oli 30min.
kerran näin yhden äidin housut märkinä kauppakeskuksen aulassa, käytiin kysymässä tarvitseeko apua, mutta mies oli jo tulossa.