Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ja yksi ystävistäni ovat niin negatiivisia??

Vierailija
19.03.2008 |

Tulin matkalta eilen ja mieheni sanoi hei ja seuraava kommentti olikin että et ainakaan ole ruskettunut paljoa. ja tuliaisista: pullosta irvisti ja puistatti ja t-paidasta heitti läpän että onko tämä sieltä jos niin sitä ei siis ainakaan voi palauttaa... :( Ystäväni heittää usein samanlaista kommenttia ja aina negatiiviseen sävyyn. esim katso nyt kuinka halaan lapsiani, miksi sinä et koskaan halaa näin ja jos olen esim ostanut uuden paidan niin kommentoi että no huh huh mikä rätti toiki on jne. Lomallani ehdin paljon miettiä asioita ja jutella ystavani kanssa jonka luona olin ja totesin että nämä ihmiset pitävät minua eteismattonaan, tallovat minkä kerkiävät. mutta miksi?? Itse vain rakastan näitä ihmisiä ehkä typerää kyllä... Osaako kukaan sanoa mistä tämä johtuu ja olenko asiasta surullinen...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monillakin tuntuu olevan sellainen perusluonne, että vähätellään asioita ja tavallisillakin asioilla, joista vois puhua normaalisti, pitää väkisin puhua vitsaillen.

Tuollainen käytös antaa kyllä sellaisen kuvan, että se toinen ihminen ei ota sinua tosissaan, tai ei ole vilpittömän onnellinen sinulle tapahtuneista kivoista asioista. Eikö kiinnosta vai pitääkö ne sua ihan tyhmänä?

Vierailija
2/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Voihan se olla että vika on itsessänikin kun annan heidän tehdä näin ja olenkin vasta äskettäin alkanut ymmärtää että ihmistä josta pitää ja aidosti välittää ei kohdell tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on tapa möläytellä kaikenlaista ja sitten sanoa vaan että en mä tosissaan...

Kysy suoraan että miksi pitää sanoa asiat noin ikävästi? Ja sano että se loukkaa sinua.

Esim. minun miehelläni oli aiemmin tuollainen tapa että möläytti mitä sylki suuhu toi vitsin varjolla. Mutta en siedä sitä että minulle puhutaan rumasti koska en sitä itsekään tee. Ja tuollaiset kommentit ovatkin vähentyneet melkein nollaan, koska olen sanonut että en pidä sellaisesta.

Vierailija
4/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin mieheni vastaakin että ei hän tosissaan jos teidustelen että miksi pitää tuolla lailla asioita sanoa. Olen sanonut etten pidä siitä ja se loukkaa mutta täytyy vissiin sanoa asia ihan todella tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi