Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla valkovuoto lisääntynyt kierukan oton jälkeen?

Vierailija
19.03.2008 |

Musta tuntuu et mulla ois. Aika runsasta usein ja joskus haisee pahalle :/ Olen käynyt kaksi kertaa lääkärissä. Eka sanoi että on " normaalia" , vaikka sanoin ettei mulla sellaista ole ennen ollut/ja olen kuullut että se voisi olla tulehdus tms. Tivasin, ja tutkimatta toosaani hän määräsi antibioottikuurin emätintulehdukseen. Ei auttanut. Yksityisen määräsi sitten paikallislääkityksen. Ei auttanut.

Nyt olen sitten kituutellut tässä, ja miettinyt et voisko se olla muuta kuin kierukasta johtuvaa? Vai pitääkö taas lääkäriin mennä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuuluu ns. asiaan.

Vierailija
2/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kupari.. mut ajattelin et jos elimistö " hyljeksii" vierasta esinettä, ja se ilmenis valkovuotona.. :(

Voivoi, no kohta tää pitää jo vaihtaa uuteen, niin ehkä sit samalla selvittää mistä on kyse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka oot sen uskaltanut ees ottaa, niin paljon sen kautta naiset raskautuu ??

Vierailija
4/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki hormonaaliset hommat on totaali out. Eli jos keksit jonkun muun vaihtoehdon kun kuparikierukan niin kerro ihmeessä.

En ole ap, mutta tuli vaan mieleen kun joku rupes vinkumaan, että miksi sinä käytät kupari kierukkaa...... Parempi vaihtoehto se on kun ei mitään.

Ja en ole halukas vetämään putkia poikki vaikka periaatteessa ei ole tarkoitus tehdä enään mukuloita, mutta mihin elämä vielä heittelee kun on vielä alle 30 v

Vierailija
5/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy mullekaan hormonaalinen ja kumit ei kiinnosta+puikot ei sovi. Ei se kuparinen nyt niin epäluotettava kumminkaan ole, ja tulee niitä lapsia muillakin ehkäisyillä jos tullakseen.

Vierailija
6/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kuparikierukan ajan. Ja todellakin tuntuu, että elimistö hylkii, kun vähän väliä on pieniä supistuksia - ihan kuin yrittäis työntää sitä pois.

Ja mun ratkaisu tähän on se, että olen juuri menossa vaihtamaan sen hormonikierukkaan

Vierailija
7/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Tyytyväinen.

Vierailija
8/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt suositeltiin, ja sen otin. Ja se on ollut siis jo 4v mulla, ja vuotoa on vaan.

Ja raskaaksi en ole vielä ainakaan tullut, että hyvin on täällä muuten toiminut

Mutta ihan kiva tietää, että saattaa olla juuri elimistön hyljeksinnästä kyse.

Ettei mulla ole ollut tulehdusta 4vuotta, vaikka lääkkeitäkin syöty suun kautta ja sitten se paikallislääkitys

-ap

Vierailija
9/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä tunnustaa että tämä ei ole ollenkaan ominta aluettani, kun en työskentele perhesuunnittelussa tai tk:ssa. Mutta yritetään..

Minulle tuli myös ensimmäisenä mieleen tulehdus, vaginoosi tai mikä ettei sukupuolitautikin. Vaginoosiin olet ilmeiseti lääkityksetkin saanut. Ikävä kyllä vaginoosi ei ole aina helppo taltutettava, uusiutuu herkästi. Jos tulisit vastaanotolleni, tekisin KOH-testin ensimmäisenä.

Joskus on myös niin, että varsinkin alkuun kierukka ärsyttää limakalvoa, mikä saa rauhaset erittämään.

Mieti myös sukupuolitaudin ja raskaudenkin mahdollisuutta.

Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
10/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu. Ja riskiä saada sen jälkeen ei ole..

Raskaus.. noh, jos en ole n.4vuotta ollut raskaana yhtä soittoa :) Tämä siis jatkunut jo pitkään..

Mikä se kolmenkirjaimen lyhenne- koe on? (En muista enään sitä:))

Kiitos paljon!

-ap

Vierailija
11/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteeriepätasapainoa emättimessä. Sillä saataisiin selville onko kyseessä bakteeriperäinen ongelma vai ärsytyksestä johtuva ns. inflammaatio. Tietysti hiiva on yksi vaihtoehto, mutta et maininnut siihen viittaavia muita oireita.

Vierailija
12/12 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, sitä ei ole mulla koskaan ollut, mutta mitä lukenut olen, niin ei ole esim. kutinaa/kirvelyä ollut koskaan. Noh, kiitos kuitenki paljon että jaksat auttaa vapaa-ajallakin, taidat olla kutsumusammatissa ;)

Huomenna painelen taas uudelle lääkärille, ja saamaan ehkä uusia lääkkeitä :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi