Onko täällä ketään muita kuin minä jotka ovat tyytyväisiä
elämäänsä, eivät käytä aikaansa tällä palstalla ainoastaan toisten haukkumiseen, oman mielipiteensä toitottamiseen ja toisten mielipiteiden haukkumiseen ja taivasteluun sekä kaikenlaisten negatiivisten asioiden kaiveluun???
Minä olen luullut että tämän palstan perimmäinen tarkoitus olisi jakaa tietoutta mm. vauvoihin, äitiyteen, seksiin jne. ja sen sijaan tämä onkin kauhea taisteluareena jossa tavoitteena tuntuu olevan vain viimeisen sanan saaminen, parhaimmaan ivan heitto ja toisen mielen pahoittaminen. Miksi me naiset ollaan tällaisia toisellemme??
Kommentit (5)
oikeasti me kaikki ollaan niitä ystävällisiä, avuliaita ja toisista välittäviä ihmisiä, mutta meissä kaikissa, joka ikisessä on myös se raadollinen puoli, joka useimmiten pidetään visusti piilossa. Täällä sekin puoli saa vapaasti kukoistaa, sillä tämä on virtuaalimaailmaa, ja kun täällä saa päästellä niitä pahimpia höyryjä anonyymisti tietysti, niin jaksaa taas olla parempi ihminen. Joten kaikella ystävyydellä, annetaan niiden pimeiden puolienkin kukoistaa, se on monelle terapiaa joka pelastaa ehkä jonkun mamman mielenterveyden. Täytyy vaan osata asennoitua siihen sillä tavalla, että eivät nämä haukut täällä oikeasti ole suunnattu henkilökohtaisesti kehenkään, kun ei täällä kukaan oikeasti tunne toisiaan henkilökohtaisesti. Että ei täällä kannata edes olettaa voivansa ottaa näitä juttuja ihan satasen edestä tosissaan.
saa oikean paikan tullen suutaan ikinä auki, pakko käydä sit täällä raakkumassa ja tuntemassa ylemmyyttä, edes hetken.
kun ei kukaan tiedä kuka olen.
Vaikka en minäkään siitä pidä kun tahallaan kiusataan toisia, mutta on ok jos asiallisesti kertoo mielipiteensä tai valittaa kun tuntuu pahalta. Tämä palsta on siihen hyvä paikka.
ärsyttää niin, että vastaan tökerömmin kuin pitäisi. Tyhmää. En nyt kuitenkaan ole ihan niitä pahimpia törkeyksiä täällä huudellut, mutta pitäisi varmaan ottaa paremmin huomioon toisen tunteet.
Anteeksi.
Vierailija: