Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten jotkut abortin tekijät sanovat

Vierailija
18.03.2008 |

etteivät sure vaan ovat pikemminkin helpottuneita. Kun tietää miten suuri suru on vauvansa menettäneillä-

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin helpottunut ja olen edelleen.

Vierailija
2/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee abortin ---> tietoinen valinta, johon päädytään

menettää lapsen -----> (toivottavasti) tiedostamaton tapahtuma, ei voi itse vaikuttaa.

Ja näitäkö kahta asiaa pidät samana asiana?!?

Logiikkasi on tosi omituista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite eivät voi toimenpidettä hakea ja katkerina vellovat omissa lahkonsa aivopesunesteissä.

Vierailija
4/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä porukkaa nämä abortin vastustajat, jotka täälläkin huutelevat suureen ääneen, että abortti on moraalitonta, murha ja kamala asia.

Siinä tapauksessa kyllä en aborttia " kannata" ; jos joku idiootti käyttää sitä ehkäisykeinona. Mun mielestä jo kaksi aborttia kertoo siitä, että tällaisella ihmisellä ei kyllä nouse hissi ullakolle asti, kun ei kerran tajua käyttää ehkäisyä, tai sitten varmistaa, että ehkäisyä on tarpeeksi. Yksi kerta voi olla vahinko, mutta ei enää kaksi.

Vierailija
5/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elää nuoruuteni rauhassa, ja nyt kun on lapsia ei tarvitse juosta missään kun on juoksut juostu.

Vierailija
6/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi kiinnostaa ketään jos nainen hankkiutuu eroon sikiöstä ? mua ei kertakaikkiaan haittaa yhtään enkä käsitä mikä siinä on niin kamalaa. sikiö ei synny mutta mitä sitten.

Vierailija
7/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs olla valmis seurauksiin. Halus tai ei. Se kypsyyttä, aikuisuutta. Kantaa vastuu teoistaan

Ainahan " riski" raskauteen. jos et tiedä

Vierailija
8/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut? Täytyykin soittaa sulle sit jos joskus vielä käy huono flaksi.

Vierailija
9/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka kaikilla heillä ollu ehkäsy käytössä ja sepettänyt?! Se pieni pieni osa.

Vierailija
10/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta selibaatissa, koska en tahtonut raskautua enkä tehdä aborttia.

Nyt sitten viimein uskaltauduin ehkäisyn (kondomi) kanssa harrastamaan seksiä ja heti tuntuu, että rinnat aristaa ja on kamala olo. Toivon todella, että on vain mielikuvitusta, sillä vaikka " turhia" abortteja vastustan niin sen tekisin, sillä en enää lapsia tahdo koskaan, mutta minulle ei steriilisaatiota tehdä ikäni ja lapsilukuni puolesta.

Minusta kyllä esimerkiksi abortintekijät saisivat saada steriilisaation heti yhden abortin jälkeen halutessaan . Ottaisin jos tilanteeseen joutuisin.

Vierailija
11/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan pidin,toista en. Haluaisin sterilisaation mutta eivät tee kun olen alle 30v.

Vierailija
12/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortissa sen sijaan aina kuolee joku.

Vierailija
13/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kehitysmaiden lapset kuolee kuin kärpäset nälkään ja tauteihin. joku voi kuolla myös abortin seurauksena, muttei ole vielä edes tiennyt olevansa olemassa joten en pidä niin pahana asiana kyseiselle " henkilölle" .

Vierailija
14/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehny nuoruudessa abortti. Miksikö? Siksi koska olin ajattelematon, tietämätön, uhkarohkea, uhmaava jne. Kaikkea mitä siis nuori saattaa olla. Seksi ja vastuu eivät kuuluneet silloin samaan lauseeseen, niin kuin sana vastuu ei yleensäkään kuulu nuoren sanavarastoon. Hetkeäkään en ole aborttia katunut, enkä tule katumaan. Opin kuitenkin siitä, eli kantapään kautta. Nykyisin olen äiti ja onnellinen siitä. Tälle lapselleni olen saanut luotua perusturvan elettyä nuoruuteni, opiskeltuani ja hankkimalla työkokemusta... Joten huutakaa te vaan rauhassa murhaa, ei liikuta tätä mammaa ollenkaan.

Vierailija
15/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tässä maailmassa omana itsenään, ei osana äitiä.

Vierailija
16/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä ihminen siellä on, kunnes joku hänet elottomaksi hoitelee.

Vierailija
17/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku raiskaa 12v tyttärenne koulumatkalla ja tämä tulee raskaaksi.

Vierailija
18/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron sulle että voi..toiset katsot tulevat raskaaksi helpommin kuin toiset.. voi ziisus...

Vierailija
19/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä siksi kadu yhtään.

Vierailija
20/33 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näitä tapauksia taitaa olla hyvin vähän. Ensinnäkin se, että joutuu raiskatuksi ei ole ihan jokapäiväinen asia ja se, että siitä kerrasta vielä raskautuisi... aika vähän sellaisia abortoijia taitaa olla.