Mies sanoi, että hänellä on ehkä lapsi jossain... apua.
Eikä ole provo.
Kerroin eilisistä keskusteluista miehelleni. Niistä joissa mies saa hylätä vahinkonsa. Mies sanoi ohimennen (?), että hänkin on saanut joskus nuorena miehenä puhelun joltain naiselta, että hänelle on tulossa lapsi.
Sitten mies lähti töihin yövuoroon.
Olen vieläkin ihan shokissa ja mies on vieläkin töissä (lääkäri). Miten suhtaudun? Mitä kysyn? Miksei hän kysynyt koskaan perään?
Voiko olla, että meidän kaksosilla on veli/sisko jossain enkä minä tiedä mitään.
Apua.
Kommentit (27)
se ei oo jos - vaan pakko; jos isä ei itse suostu, oikeus määrää
jas jos isä sitten tunnustaa lapsen niin joutuu vain siitä lähtien maksaa
älä väitä vastaa kun olen itse tämän kokenut..
Isä voi olla joku muu tai hyvin todennäköistä on, että tuo soittaja on tehnyt esimerkiksi abortin, jos kyse oli nuorista ihmisistä. Älä hermostu nyt vielä. Kysele mieheltä vähän enemmän.
Jos äiti vaatii isyyden tunnustamista, ei isällä ole siihen mitään sanomista!
Toki maksut lähtee siitäsit mut onks joku muuta taas väittänyt?
Ettäs jaksatte. Opetelkaa käyttämään ehkäisyä.
Kun sitten ei kuulu mitään ajattelevat että se oli keksitty juttu tai että isä onkin joku toinen. Minä olen soittanut tällaisen soiton, kerroin että olen raskaana. Mies sanoi uusi tyttöystävä kainalossa että hänellä on nyt parempaa puuhaa kuin kuunnella mun juttuja. Päätin että pidän vauvan ja elellään kahdestaan ja toivotaan että joskus löytyisi kiva isäpuolikin. Sain kuitenkin keskenmenon rv 8+. Onneksi minulla on nyt ihana mies ja lapsia.
ja tää ko pari istuu aina välii linnassa ja ovat saaneet 4 lastakin. Nuorin tais olla kehitysvammainen, muista en tiiä. Miten kauheeta se noille lapsillekin on??
LApset otettu huostaan.
JA kyllä tuo ihan mahdollista on tämän päivän suomessakin että sisarukset löytävät jotain kautta toisensa, rakastuvat ja ehkä tajuavat saavat myöhemmin tietää että ovat sukua ja suhde ei voi jatkua.
Olen tätä asiaa muutenkin miettinyt paljon. Ajatelkaa ku jotkut miehet luovuttavat siittiöitä ja naiset munasolujaan. Siinähän saattaa biologiset sisarukset rakastua ja muuttaa yhteen!! siis sisarpuolet.:(((((
Lapsi varmaan haluaa, mutta ei vielä.
saivat vielä lapsenkin (terve) ennenkuin asia heille selvisi. Pitivät etäisyyttä sukulaisiin, koska osa olisi tunnistanut sisaruksiksi, eivät aikoneet hankkia lisää lapsia.
Joko tää on alusta lähtien provo tai sit joku porvoolainen kirjoittaa ap:n nimissä...
t. lapsensa isyyden selvittämättä jättänyt ja tietää, mikä joskus on ehkäpä edessä
Hän soitti ja kertoi miehelle olevansa raskaana, mutta mies ei edes uskonut. Kun lapsi syntyi, hän lähetti miehelle kuvan vauvasta ja kertoi että tässä on hänen tyttärensä. Isästä ei kuulunut mitään ja kaverini soitti miehelle ja kysyi oliko saanut kirjeen. Mies oli sanonut että heitti kuvan suoraan roskiin, eikä usko olevansa isä ja juttu jäi siihen. No, lapsi kasvaa ja on nyt 10v. Vielä se päivä koittaa kun hän haluaa tietää isästään ja tavata hänet...
Vierailija:
Hän soitti ja kertoi miehelle olevansa raskaana, mutta mies ei edes uskonut. Kun lapsi syntyi, hän lähetti miehelle kuvan vauvasta ja kertoi että tässä on hänen tyttärensä. Isästä ei kuulunut mitään ja kaverini soitti miehelle ja kysyi oliko saanut kirjeen. Mies oli sanonut että heitti kuvan suoraan roskiin, eikä usko olevansa isä ja juttu jäi siihen. No, lapsi kasvaa ja on nyt 10v. Vielä se päivä koittaa kun hän haluaa tietää isästään ja tavata hänet...
eli voit olla siltäkin osin ihan huoletta.
tuskin tietää mitään yhteystietoja tästä naisesta edes
onhan tää provo?!
otappa selvää ennenkuin tuollaista kerrot.
Mitä nainen sitten voi tehdä? Häiriköidä isäehdokasta? Siinähän pilaa oman elämänsä jos tappelee asiasta joka ei toista vois vähempää kiinnostaa.