Mies sanoi, että hänellä on ehkä lapsi jossain... apua.
Eikä ole provo.
Kerroin eilisistä keskusteluista miehelleni. Niistä joissa mies saa hylätä vahinkonsa. Mies sanoi ohimennen (?), että hänkin on saanut joskus nuorena miehenä puhelun joltain naiselta, että hänelle on tulossa lapsi.
Sitten mies lähti töihin yövuoroon.
Olen vieläkin ihan shokissa ja mies on vieläkin töissä (lääkäri). Miten suhtaudun? Mitä kysyn? Miksei hän kysynyt koskaan perään?
Voiko olla, että meidän kaksosilla on veli/sisko jossain enkä minä tiedä mitään.
Apua.
Kommentit (27)
Isä onkin ollut joku toinen, nainen ei ole vaan viitsinyt ottaa yhteyttä uudestaan.
Otti asiasta selvää ja kävi ilmi, että " mä olen sulle raskaana" oli ollut kyseisen mimmin epätoivoinen yritys kehittää kasaan joku suhde.
tähän. Kyseessä nimittäin on meidän terveyskeskuksessa työssä oleva nainen. En tiedä miten jatkan, mutta tämä ei jää tähän. Mies oli vähän syyllisen näköinen, mä en tiedä miten suhtautua. Mies taitaa tietää enemmän kuin kertoi.
ap
Ettekö kukaan ajattele sitä lasta yhtään? Isä unohti by the way, ai niin mulla on pari ipanaa tuolla naapurissa. Eihän haittaa ketään?
aattelepa jos sun lapsi ja miehesi lapsi joskus tulevaisuudessa löytävät toisensa ja vaikka rakastuvat?! Huh.
käy niin ku sille saksalaiselle parille jotka teininä tapasivat eka kerran ja rakastuivat, ja olivat siis täys sisaruksia!
Vaivaiskohan se joskus sitä lasta...