Lue keskustelun säännöt.
Jos synnytys alkaa
18.03.2008 |
laivalla, siis Hki-Tukholma välillä, miten hoidetaan? Hommaavatko lähimmästä satamasta veneambulanssin vai puhtita pyyhkeitä ja kuumaa vettä sairaahoitajan huoneeseen :)
Mietin tässä, että vieläkö tohtisi käydä esikoisen kanssa pikku lomasella ennen vauvan tuloa...
Kommentit (4)
Saa kai sinne Medihelin, mutta että " vain" synnytyksen takia? No tässä o laskettuun aika viel jkunen viikko, niin enköhän ehdi kotiin ennen -hetkeä vaikka veisinkin ipanan vielä kerran risteilylle...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos satamaan vaikka 6h niin kestää kyllä
Ei saa, Ruotsin kansalaisuutta ei saa automaattisesti siellä syntymällä.
vaikka Medihelin lääkärit ei kyllä mitään obstetrikkoja ole