Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Kai nyt varmasti vaihdatte kadun puolta lastenne kanssa jos vastaan tulee rotweiler?

Vierailija
18.03.2008 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan usein koira oikeasti käy ihmisen päälle? Tyyliin luokkaa 1/1.000.000 kohtaamista. Mammoilla ei ole kykyä riskinarviointiin, ei tajuta, että oikeasti se autokolari, ämpäriin hukkuminen tai vaikkapa ruuan vetäminen väärään kurkkuun ja sitä seuraava tukehtuminen on huomattavasti todennäköisempää kuin se, että koira kävisi päälle. Ja kun niin kauheasti haluatte välttää turhia riskejä, niin fiksumpaa ja lapsenne hengen ja terveyden kannalta tuottoisampaa olisi vaikka kieltää lapsia hyppimästä narua tai lopettaa vesihuvipuistot kuin singota kadun toiselle puolelle koiran tullessa vastaan. No, tänä vuonna nämä " tappajakoirahyökkäykset" ovat keltaisessa lehdistössä muodissa samaan tapaan kuin aikaisemmin tappajasilakkojen dioksiinipitoisuudet ym, ensi vuonna taas joku muu aihe saa mammat hysterian valtaan.

Vierailija
2/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ vaihdan, onko sulla joku ongelma siitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on irti/köykänen taluttaja niin se rynnii mihin huvittaa.

Vierailija
4/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vaihtanut. Ja tulen aina vaihtamaan. Ne hyppii, kuolaa, räksyttää ja haisee.

Vierailija
5/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan tuon aloituksen v*ttuiluna joltain hurtan omistajalta..Mä en luota täysin edes ystäväni Tanskandoggiin vaikka olen " tuntenut" koiran pennusta saakka..

Vierailija
6/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika pelottava koira tai epämääräinen taluttaja että sen tekisin.

Vierailija
7/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuttavien koira puri äitiäni.

Vierailija
8/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on turha selittää että " tää on kiltti rotikka..ei tää mitään tee.." JUST JOO ja lehmät lentää.....

Vierailija
9/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi haluaa vähän silittää kilttiä hauvaa, ja hauva hyppääkin syliin!

Vierailija
10/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainoita, miksi en vaihda, sillä ne ei ihan hetkessä naamaan asti yllä

Vierailija
11/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkukoira mukavasti yltää lapsen naamalle haukkaamaan, jotta vaihtakaa ihmeessä puolta oli kyseessä koira kun koira.

Vierailija
12/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaremmi vain napsahti poikki ja koira hyökkäsi toisen kimppuun. Talutetun koiran taluttajat saivat rotwaillerin kaulapannasta kiinni mutta ehti jo purra niin että verta tuli silti heidän koirastaan.

Ja kyllä, vaihdan mielellään puolta kun vastaan tulee koira. Mielelläni kivittäisin myös kaupan eteen jätetyt koirat tai ainakin niiden omistajat.

Vierailija
13/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaremmi vain napsahti poikki ja koira hyökkäsi toisen kimppuun. Talutetun koiran taluttajat saivat rotwaillerin kaulapannasta kiinni mutta ehti jo purra niin että verta tuli silti heidän koirastaan.

Ja kyllä, vaihdan mielellään puolta kun vastaan tulee koira. Mielelläni kivittäisin myös kaupan eteen jätetyt koirat tai ainakin niiden omistajat.

Vierailija
14/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen koiran ulkona, me emme mene ulos.

Vierailija
18/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan itseänikin purrut pahasti yksi rottis, kun olin kymmenvuotias. Ja täysin aiheetta siinä mielessä, että olin intohimoinen koirien ystävä, perehtynyt niiden hoitoon, enkä takuulla härnännyt tahallani koiraa.

Totta kai pienet koiratkin purevat, mutta tuo nyt on aikalaista saivartelua... kun rottiksen kokoinen ja rakenteinen koira puree, jälki ON pahaa ja siitähän tässä nyt ennen kaikkea lienee kyse.

Vierailija
19/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kulkemaan eri puolella minua kuin koira, tai siten, että rattaat on välissä. Näin olen toiminut jo pitkään. Itsekin siirryn ihan tien reunaan jos tulee iso koira vastaan. Tehnyt niin aina.

Vierailija
20/20 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muiden isojen tai keskikokoisten koirien kohdalla, ja pienempienkin jos ulkoiluttajana on alle 100kg...

Koirien pito kaupungeissa pitäisi kieltää. Ja maalla myös, ja irrallaan ei saisi pitää olleskaan missään, korkeintaan koira-aitauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi