Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita perheitä jossa sairastetaan? Lohdutetaan toisiamme

Vierailija
18.03.2008 |

Minä (äiti) ja vilkkaat 1v ja 3v olemme toistaiseksi terveitä. Iskä on ollut influessassa 4ttä päivää, maannut sängyn pohjalla. Ja esikko tulossa kanssa kipeeksi, sillä oli kuumetta aamulla.

No mitäs tuosta, minä pyöritän arkea ihan kuten ennenkin. Mutta mulla on jalka kipsissä ja käveleminen on vähän hankalaa. Jalka ei ole kipeä mutten voi ajaa ja muutenkin täytyy varoa astumista koko ajan.

Mikähän siinä on että elämässä kaikki ikävät asiat tapahtuvat yhtä aikaa? Sinällään influenssaan sairastuminen ja jalan kipsaus eivät yksinään ole maata kaatavia asioita mutta kun sattuvat samaan aikaan niin .. itkettää. Epätoivo meinaa iskeä.

Muita? Auttaa aina jos tietää ettei ole yksin,

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi mulla ei ole kipsiä--miehellä oli kun meni akillesjänne poikki ja ei sitten tietty pystynyt edes pikkusormea liikuttamaan...

Vierailija
2/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kurkkutulehdus ja itselläni nyt paleleva ja heikko olo, kuvotusta (voi olla väsymystä toisten hoitamisesta ja valvotuista öistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kaksi lasta kipeänä ollut jo monta päivää ja äiti on " vähän" väsynyt...

Vierailija
4/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä riittää ihan oikeaa itkemistä ja pidemmäksi aikaa. Että joillakin seinät kaatuu päälle kun jalka on kipsissä ja lapsi vähän oksentelee, mua oksettaa teidän asenne.

Vierailija
5/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksessähän kysyttiin myös ihan tavallisista sairauksista, jotka ilmeisesti sinusta ovat ihan se ja sama!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän