Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi NAINEN pettää puolisoaan?

Vierailija
18.03.2008 |

Ymmärrän jollain tapaa sen, että mies lähtee hakemaan helpotusta vieraalta, jos nainen tahallaan pihtaa, mutta pihtaavatko myös jotkut miehet vai miksi naisetkin pettävät?

Kiitos, jos viitsitte valaista ymmärtämätöntä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se toinen on vaan niin hemmetin hyvä sängyssä. Parasta seksiä ikinä. Muuten täysi mulkku, missään nimessä en halua kuin panna, ei mitään parisuhdetta

Vierailija
22/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalta mieheltä ei koskaan saa ihailua, ei tunne olevansa ihailtu, haluttu ja rakastettu, niin nainen voi lähteä hakemaan sitä muualta. Varsinkin jos mies kuitenkin kehuu vaimolleen muita naisia, katselee muita naisia avoimen ihailevasti yms. Siinä käy niin, että nainen alkaa tuntea itsensä kuluneeksi huonekaluksi, matoksi, seinätapetiksi. Ja kun sitä huomiota, kehuja ja ihailua saa sitten muualta, niin siinäpä se sitten on. En ole itse pettänyt, enkä aiokaan, siitä huolimatta, että koskaan mies ei ole mitenkään kehunut ja saan kehuja ja ihailua toiselta mieheltä. Toinen mies on kuitenkin mulle vain ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunne oman miehen puolelta itseään halutuksi.

Vierailija
24/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet pihtaa! Jossain vaiheessa ne jopa käskee mennä vieraisiin niin ei tarvi itse vaivautua. Kun ero tuli niin jo alkoi itku ja vonku ja lupaus tulla panee koska vain. Onneks nyt naimisissa miehen kanssa joka ei pihtaa seksiä, ei ihailua eikä kehuja. Ja minä annan samalla mitalla takaisin! Rakkaus kukoistaa eikä tulis mieleenkään pettää!

Vierailija
25/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni:
Omaan pettämiseeni oli monta syytä, häpeäkseni voin tunnustaa että reilun kymmenen vuoden aikana oli useampi. Suurin osa jäi suuteluasteelle. Yks syy on varmasti huomionkipeys ja se että tykkään ihastumisen tunteesta.

Toinen syy on se että menimme ex- mieheni kanssa tosi nuorina yhteen ( 18 ja 19 v) ja heti alkuun meidän roolit parisuhteessa menivät vinoon. Otin itselleni epätyypillisen hoivaajan roolin ( en tiedä miksi, kenties kapinoin tällä tavalla hyvin itsenäistä äitiäni vastaan) Ja "kodin leikkiminen" tuntui kivalta. No saimme lapsia ja jäin heidän kanssaan kotiin. Kotityöt, lastenhoito yms. jäi minun harteilleni. Arvaahan sen ettei loputtomiin jaksa pieniä lapsia ja "hoidettavaa miestä " Olisi pitänyt puhua ajoissa. Varsinkaan minun luonteellani. Mies kyllä huomioi minua, mutta ei arjessa. Monet kukkapuskat ja korut olisin vaihtanut siihen että ex olisi tyhjentänyt astianpesukoneen pyytämättä. Mies oli myös hyvin itsekäs, jos minä olin ulkona kavereiden kanssa, koti oli totaali kaaos, ei edes iltapala tavaroita saatu kaappiin, puhumattakaan leluista/lasten vaatteista etc.

Mies myös koki että minulla on velvollisuus harrastaa seksiä väh. Kerran viikossa. Jos en antanut alkoi armoton kiukuttelu ja vittuilu, kun ei koskaa saa. Äkkiä seksistä hänen kanssaan tuli pakkopullaa, ja siihen lisättynä lun tuntui että mies on kuin yksi lapsista, ei hyvä yhtälö ollenkaan.

Silti suurimpana syynä pidän omaa impulssiiivista luonnettani ja sitä etten ole parisuhde ihminen. Vahingosta viisastuneena jos joskus suhteeseen alan, haluan vapaan suhteen, en uskalla luvata kenellekkään uskollisuutta.

Ja korostan em. seikat jotka exästä kerroin eivät oikeuta pettämistäni. Vastuu ja valinta on minun ja vain minun.

Vierailija
26/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/29 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kostoksi kun minua petettiin ensin ja myös kerran, koska mies pihtasi. Pihtaus jatkui ja ero tuli. Syy selvisi pihtaamiseen, että mies oli pannut monia muita suhteemme aikana niin ei jaksanut sitten vielä minuakin hoidella. Enhän minä voi mitään moralisoida vaikka tässäkin tapauksessa mies oli ennen minua pettänyt. Sillä minä petin tietämättä, että mies on näin myös tehnyt.

Vierailija
28/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun saa kivaa huomiota?

Vierailija
29/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka kiukuttaa?