Miten päästä näistä peloista eroon..
Pelkään sitoutua.
Pelkään saada lisää lapsia(jos jään taas yh:ksi).
Eli siis..jäänkö ikuisesti yksin. Mä en luota miehiin,en usko parisuhteeseen mutten haluis jäädä ehkä loppu elämäksi yksinkään.
Mulle on muutenkin jollain tapaa kova paikka etten saanut " ehjää" perhettä lapselleni. Entä jos niin käy uudestaan;kaksi lasta eri isille... Sit ainakin jäisin yksin.
Tiedän,mulla on traumoja lapsuudesta ja edellisistä miessuhteista mutteipä terapeuttikaan osannut auttaa KUINKA PÄÄSEN EROON niistä.
Uusi miesystäväni puhuu aina lapsista ja minä nmietin mielessäni:OTINHAN VARMASTI E-PILLERIN.. ja olen joka kerta ihan hysteerinen jos menkat on päivänkin myöhässä.
Miten olet päässyt eroon noista peloista?
Kommentit (2)
paniikkeja ja ahdistuksia, tosi koviakin. Parhaiten niihin on auttanut se, että olen saanut elämäni kaikilta osin kuntoon ja päässyt jaloilleni: opiskelut hyvään vauhtiin, tasapainoisen suhteen, työpaikan... Siis sellainen tilanne, että mulla on mielekästä, itsenäistä tekemistä, jossa koen onnistuvani enkä ole taloudellisesti tai muutenkaan liian riippuvainen toisista ihmisistä.
Ap, sanoisin sulle, että opiskele ensin rauhassa tai mene töihin ja anna tilanteen tasoittua. Eikä tekis pahaa miehellekään saada töitä tai jotain järjestystä elämäänsä. Jos noin epävarmoihin fiiliksiin hankit toisen lapsen, sulla vielä hajoaa pää, sano mun sanoneen. Ei riitä, että vauva on söpö. Arkea pitää jaksaa pyörittää vuosi tolkulla ja kaksi lasta ei todellakaan mene siinä missä yksi.
Mut haluisin vielä kouluun ja töihin ja miehelläkään ei ole töitä ja.. Tekosyitä?