Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin sit miestäni viikonloppuna :(

Vierailija
18.03.2008 |

Olen ihan sekaisin ja niin on mieskin :(

Oikeasti kaikki neuvot nyt tervetulleita, kivittäkää minua!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mies itse päättää mitä tekee ja haluaako jatkaa. Jos asia tulee ilmi jonkun toisen suusta vaikka pitkän ajan jälkeen on pahinta. Nyt mies voi tavallaan luottaa että puhut totta.

Vierailija
2/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit hänet kaksi kertaa: toisen miehen kanssa ja kertomalla teostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumi on ollut käytössä.

Vierailija
4/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoot me, please!

Vierailija
5/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun eniten sitä että menin edes kertomaan, sitä virhettä ei pidä tehdä. Mies hajosi aika totaalisesti vaikka on joskus aikaisemmin minua pettänyt, mutta mies itki ensimmäistä kertaa minun nähtäni ja ei oikein olisi tiennyt mitä tehdä. Varsinkin kun toinen mies oli mihen kaveri, nykyään eivät ole tekemississä.

Meillä kaksi lasta, jotka osaltaan varmasti vaikuttavat aina tilanteeseen kuin tilanteeseen. Olemme asuneet saman katon alla. Kyllähän minä tilanteesta kärsin edelleen, mies ei halua että menen yksin mihinkään juhliin ja tulee mukaan jos vain pystyy. Baarissa onkin sitten aina kauheaa kun mies tulee mukaan, hirveän mustasukkainen ollut siitä lähtien, en saa puhua kenellekkään miestuttavalle tai on heti antamassa turpaan, tätä ei tietenkää selvinpäin tee eikä ole normaalisti mustasukkainenkaan. Nyt uuden raskauden myötä on alkanut helpottaa, tästä on nyt aikaa 2v.

Aikaahan tämä on vaatinut, tein heti selväksi etten tule hyväksymään että mies rupeaa kiukus päissään ravaamaan baareissa tai pettämässä että sitten saa jäädä koko avioliitto, että en rupea siitä kärsimään vaikka kerran näin teinkin. Ja hyvä miehen on ymmärtää että olit rehellinen kun kerrroit totuuden, ja mielestäni totuutta tulee kuitenkin arvostaa.

Vierailija
6/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotaakseni omaa oloasi?

Vierailija
7/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi niin jättäisin tollasen lutskan!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä