Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ 3- kuumeilijat viikko 12 +++

17.03.2008 |

Pientä kiirettä pitänyt, nyt illalla vasta uuden viikonkin sain avattua =)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pikanopeasti ja lyhkäisesti!

Kiireinen viikko takanapäin ja nyt minäkin olen päässyt 30 vuoden kypsään ikään =)

Ihana oli järjestää pitkästä aikaa aikuisten juhlat, voileipäkakkua olisi vieläkin tähteellä ja paljon muutakin... Vähän mopo karkasi multa kun häärin keittiössä =O

Kaarnavene (olikohan näin?) Tervetuloa joukkoon tänne mahtuu kaikki jotka haluavat!

Pitäisköhän laittaa meistäkin esittelypino pystyyn? Osaako kukaan värkätä? Mä voin tehdä karvalakki mallin jos kelpaa?

Megapitkä kierto selätetty Terolutien avulla nyt kp2, huomenna saatan siis aloittaa jälleen Clomifenit. Vaikkakin nyt täytyy myöntää, että en tästä kierrosta toivoisi raskautuvani, tahti olisi liian sama kuin viime kesänä keskenmenneellä (rv 18+) vauvalla, voisi se olla aika rankkaa.

No nyt iltatoimiin ja kiireellä, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/27 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti tuli paikalle...tiesin kyllä että kaikella todennäköisyydellä näin käy, mutta silti jotenkin kaihoisalta tuntuu.

Nyt ajattelen, että onkohan raskautuminen imettämisen aikana minulle edes mahdollista. Aion kuitenkin poikaa imettää kesään saakka. Kertokaa te muut kokemuksistanne raskautua imettämisen aikana, ja antakaa toivonkipinä...:)

Apeana äiti04ja07 yk 2, kp 1/30

ps. meillä oli äsken kylässä kaverin 5vko vanha vauva ja pieneltä tuntui ja mahdottoman suloiselta. Oma jätti on siis 9kk eikä kovin pieni enää, onneksi vauva kuitenkin. Oli vähän eroa 4 kiloisen ja oman 11,5kg painavan pojan välillä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Kävin tos iltasella lenkillä ja olo oli huono ja pääkin kipeytyi taas ikävästi..päivällä kävin testin ostamas valmiiksi ku keskiviikkona ajattelin testata..mutta, mutta teinkin sen sit tänä iltana ja tyttöset kuulkaa SE NÄYTTÄÄ PLUSSAA!!!!:) KÄSITTÄMÄTÖN FIILIS, koko kroppa tärisi jonkin aikaa..:)

Pakko varmistaa asia vielä huomenna uudella testillä..;)

Palaillaan huomenna asiaan,

tinsku kp 28/24-28 yk3

Vierailija
4/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tinsku hurrrrjasti!!!! Toivottavasti viikko on suotuisa monelle muullekin!

Itselläni täti tuli lauantaina silloin oli kp24/36... Eli hormoonit on kyllä edelleen kierrukan jäljiltä niin sekaisin että mahtaako vauvaa tulla ikinä... No, kunhan tästä vuodosta selviää niin täytyy alkaa taas pupuilemaan urakalla.

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
5/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!! plussasta! =)

Ja onnea synttäreistä rilla-ma-rilla! :) Tervetuloa kolmenkympin " kerhoon" . :))

Itsellä ei mitään erikoista. Kukrkku on kipeä toista viikkoa ja esikoinen on kuumeessa. Kp nyt 20/28-30 ja tässä vana nyt odotellaan. Muita oireita ei ole kun että rinnat on kipeät ja ruoka maistuu. :D Vähän liiankni hyvin menee tuo ruoka alas... :) Ja eilen jotain tuntemuksia vasemmalla puolella vatsaa.

Aurinkoista päivää! =)

Vierailija
6/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta! Toivottavasti vielä joku muukin kerkiää perässä. Oli muuten ihana ilma, kun aurinkokin pilkisti pitkästä aikaa taivaalta, tuntui tosi keväiseltä.

ON: itse vuodan ihan hirveästi. Mun menkat on vaan pahentunut toisen synnytyksen jälkeen eli suurin vihreä tamponi tulee noin tunnissa läpi, great. On tosi kiva aina varmistella kauppareissullakin lähin vessa, kun siltä rupeaa tuntumaan.

Jo hyvillä mielin, kevättä rinnassa

äiti04ja07

Vierailija
7/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tossa oksensin kun menkat alko ja pönttö punanen. Pääasia että se pirun ruskee tiputtelu-leikki loppu. Eli laskisko kierron nyt niitten alusta? :) Sitten olis kp 7 eikä tän päivän 1.. AAAAAAARGH!

Vierailija
8/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen " salaa" lueskellut ketjuanne jo jokin aikaa. Nyt ajattelin uskaltautua mukaan. Ei sillä, että teitä pelkäisin, mutta olen ollut aiemmin tuolla yksipuoleisissa kuumeilijoissa ja nyt vasta tuntuu, että uskallan siirtyä tänne:)

Minullakin siis kaksi lasta ennestään ja kolmatta olen itse kuumeillut jo yli vuoden, mutta mies on harannut vastaan. Nyt vihdoin lämmennyt asialle, vaikka vieläkin sanoo, että ei hän sitä kolmatta " tarvitse" , mutta minun toiveeni takia on valmis siihen. Vähän jännitän miten sitten käy, jos raskaaksi tulen, mutta koitan luottaa, että hän on aikuinen ihminen ja tehnyt nyt päätöksen, vaikka se ei oma unelma olekaan.

Toinen asia mitä jännään on miten oma kierto lähtee rullaamaan usean kierukkavuoden jälkeen. Hormoonikierukka poistettiin reilu kuukausi sitten ja nyt yhdet kuukautiset kärsitty. Kp 6 nyt menossa. Minulla kierto ollut aina sekava, joten en odota ihmeitä.

Tämä oli nyt pelkkää itsestä ja omasta tilanteesta kertomista näköjään:) Olisi kiva " tutustua" teihin muihin myös ja se esittelypino olisi ainakin minusta hyvä ajatus. Tosin itse en osaa sitä tehdä...

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille toivottaa

Unelias

Vierailija
9/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEE!!! Onnea Tinsku!

Mulla meinaa mennä pupu pöksyyn, kun olis mahdollisuus ajoittaa touhuja.. Viime kierrostahan en periaatteessa olis tullu edes raskaaksi jos ovis oli kierron puolessa välissä, niinku mulla mitä ilmeisimmin on. Olen niin iloinen uudesta huuto.net löydöstäni.. Marimenkon musta/valkoinen pallopaita. Nyt mulla on virallinen " äitipaita" , jonka voin laittaa päälle kun vien joskus mahdollista uutta tulokasta toisia äitejä ja vauvoja tapaamaan... Sanoin joskus vuosia sitten etten ikinä osta sellaisia äitipaitoja mutta nyt mulla on sellainen päällä ;)

Ostanpa vielä toisenkin, sellaisen raitapaidan, huh olenpa rohkea!

Hei, kaikille plussa tuulahduksia ja aurinkoista hyvää mieltä!

Vierailija
10/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla uusia tulokkaita pinossa, TERVETULOA!

Ovis taitaa olla täällä ohitettu. Luulen et se oli ma, ainakin tosi kovat kivut oli sillon ja limatkin.. Su aamuyöllä puuhailtiin. Ma ei enää huvittanut.. Nyt vaan sit nautin, kun hetken saa olla ilman sen kummempia oireita. Oviskivut nimittäin kestää monta päivää ja pms-oireet alkaa melkein heti oviksen jälkeen. Onneks ei ihan vielä ole.. on tää naisen elämä ihanaa.

Miehen kans ollu pari päivää tosi kova riita päällä. Yleensä ei nykyään oo riidelty, mut nyt tuntuu et kaikki vaan ärsyttää. Tänään se on sit ollan töissä. Vähän harmittaa, ku ei saatu illalla sovittua.. Mut ehkä se tuntuu sit erityisen kivalta, kun saadaan sovittua..

Jännityksellä lähden tästä katsomaan, joko työkaveri tulee töihin. On olllut pari pv saikulla ja tänään olis sellasia hommia, joissa häntä kovasti tartteisin.

Mukavaa pääsiäisen odotusta! IHanaa, kun on pitkät vapaat!

t. iiik

Vierailija
11/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiiik: Täällä vähän samat tunnelmat, että kaikki ärsyttää ja haluaisin olla hetken omassa rauhassa. Ja kinasteltukin on. :/ Nämä hormoonitko vaivaa???

Eipä minulla sen ihmeempää, paitsi että varasin gynen ensi tiistaille, kun menkkakivut on olleet niin kamalia ja täytyy tarkistaa onko endo mennyt pahemmaksi. Lääkärinaika on vaan lähellä menkkojen alkamispäivää...kp 27/28-30. Toivottavasti ei siellä ala. Tai... näkyisköhän ultrassa (jos ultraa) mahdollinen raskautuminen? Ei varmaan.

Tervetuloa uudet! =)

kp 21/28-30, yk 7

Vierailija
12/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, että onko imetyksen aikana raskautuminen mahdollista. On ja on ihan omakohtaista kokemusta. Esikoista imetin, kun kuopus sai alkunsa.

Itselle ei kuulu mitään ihmeempiä, kun tuo " virtuaaliraskautuminen" tai neitseellinen raskautuminen ei niin kauhean yleistä ole ;-) Mies on reissuhommissa vielä muutaman viikon, niin ehkä tässä joskus taas pääsee edes yrittämään ns. oikeaankin aikaan. Vuoden 2009 vauvaa tässä jo olen suunnitellut tulevaksi!

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Vierailija
13/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Niitä tähän pinoon kaivataankin =)

Ja joku pohti kiertopäiviään, ainakin mulle lääkäri sanoi, että mun pitää laskea kierrot " kunnon" vuodon mukaan, kun clomifenejä aloin syömään? Mikäs käsitys teillä muilla on?

Ihanaa pääsiäisenodotusta!

Rilla-ma-rilla

Vierailija
14/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kävin eilen apteeekissa, ihan muissa merkeissä, ,kuin raskaustesti-osto -mielessä, ajatuksin. Ostin nyt kaappiin sen kuitenkin odottamaan maanantain testausta. Kumman levollinen olo, vaikka se tuolla kaapissa onkin, nyt kp 26.

ONNEA TINSKU!!!!!!!!!!!!

Se miksi tunnen levollisuutta on se, että olen melko varma, että nyt on tärpännyt. Ei oikein uskalla sanoa tuota ääneen, mutta siltä tuntuu. Kaikki PMS-oireet ovat pois, tilalla nopeat viiltelyt vatsassa. Oksettava olo24h...edellisistä raskauksista en ole voinut pahoin, joten tätä ei voi olla huomaamatta!

Noo..nuo kaiksi " oiretta" pystyy vielä psyykkeen voimalla kuvittelemaan, mutta kohdunnapukka ei muutu sementiksi ja mene suppuun ajatuksen voimalla. Se on kova ja korkeammalla, kuin koskaan sitä kokeillessani, hyvä, kun sitä edes löytää.....

Maanantaina olen viisaampi...tai tiistaina..silloin menkat olisi " virallisesti" myöhässä. Palailen tänne, kun on jotain uutta kerrottavaa...suuntaan tai toiseen.

mappele

Vierailija
15/27 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelismoi!

Uusi ilmoittautuu mukaan porukkaan..

Minulla on 2 lasta; 5v ja 3v..vauvakuume on vaivannut vuoden verran ja nyt mies alkoi innostumaan asiasta, jotenkas nyt alkoi yritys!!:D jee!!

Nyt on siis kp8/28..jos nyt osaan oikein tuon ilmoittaa..eli siis menkat loppu ja ovislaskureilla sain hedelmällisimmiksi päiviksi 21pv- ja 26pv ovulaatio..eli pääsiäisen pyhinä on hyvä aika pupuilla sitten oikein huolella pääsiäisen kunniaksi!!:)

Apua jännää..tuskinpa heti tärppää..mutta ihanaa kun olen ollut aivan yksin näiden vauvahaaveiden kanssa ja nyt on kyllä superihanaa että mieskin on innostunut!!:)

Otin kuparikierrukan pois tuossa tammikuussa vatsakipujen vuoksi, ja ollaan kumeiltu sit tähän asti..onneksi ei sitäkään riesaa sitten enää ole.. c(:

En malta odottaa!!:)

Voi kun pian tärppäisi..

Plussatuulia kaikille!!:D

Ja " munarikasta" pääsiäistä.. ;)

-MussunMUUU-

Vierailija
16/27 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia oli ilmoittautunut mukaan, Tervetuloa!!!!

Niin ja plussaakin oli, Onnea roppakaupalla!!!

Juu, ovis tais olla eilen km:n jälkeen en kyllä odottanut ovista ollenkaan... eilen siis päivällä alavatsa oli tosi kipee ja ajattelin jo että nytkö se täti jo kurvaa paikalle. Limat alkoi lisääntyyn iltaa kohti ja vautsi vau sain kuulkaas ukkokultani petipuuhiin!!! Ei olla km:n jälkeen puuhasteltu ollenkaan =) Olo on kuin omenalla!

OIKEIN HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ! MUNARIKASTA SELLAISTA!

Tärppiä nyt vaan meille kaikille!!!!! bd

Esittelypino olis kyllä kiva jos joku viitsisi sellaisen rustata ja päivittää sitä!

mp73, yk 17, kp 18/n.30

Vierailija
17/27 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo on kamala.. :/ Toista viikkoa kurkku kipeä (taisin jo kertoa) ja lämpöä tänään myös. Lisäksi pienemmällä yöllä kuumetta. Oireista en osaa sanoa... Ne " normaalit" kai, että rinnat on arat, alavatsassa tuntuu kohdun puolella kun istuu (siis kohtu " tuntuu" + arkuutta). Ja ihan kun olisi eilen pulputellut alavatsassa myös. En ole kyllä ollenkaan varma. Mutta väsyttää ainakin hurjasti. :/ Oviksen ajankohdasta ei todella ole tietoa, mutta arvelisin, että siinä kp 16. Joten enpä usko, että simpat on jaksaneet 3 päivää elää. ??

Varasin muuten tiistaiksi gynen, että katsoo onko endo pahentunut. Näkyisköhän sielä jotain muutakin jos ultraa? :) Toiveajattelua.... silloin jo kp 27/28-30. En saanut lääkäriaikaa aikaisemmin.

Hyvää pääsiäistä kaikille! =)))

kp 22/28-30, yk 7

Vierailija
18/27 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kirjoittelen ennenkuin alan lattiaa pesemään.Penskat nukahti jokin aika sitten joten kohta täytyy tuo lattia pestä että ennättää kuivua ennenkuin heräävät..

Onnea hurjasti tinskulle plussasta! mahtavaa! Muita plussanneita ei tainnut vielä ollakaan.

Täti kurvasi siis viimein tännekin ja ne parin viikon takaiset oireet oli siis ilmeisesti ovista. Pettymys ei ole ihan kauhea kun varsinaisestihan meidän se yritys piti aloittaakin vasta keväämmällä. Mutta toki jos pieni haluaa aiemmin itsestään ilmoittaa, niin tervetuloa vaan! =)

Mutta nyt sitä lattiaa pesemään ennenkuin jälkikasvu herää...

miuwau kp 3/37

ps. anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa tämä merkki " bd" ? jotenkin tyhmä olo kun kysyn, mutta kun en älyä niin en älyä.. =/

Vierailija
19/27 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tuli mieleeni kysyä, että kun itse en ole nuita ovistestejä never kokeillut, ja mietin tuota ovulaation ajankohtaa. Eli te jotka olette testanneet testeillä, niin onko ovulaatio ollut oikeasti silloin kun olette esim jollakin laskurilla laskenut?? Eli voiko tuollaisiin ovulaatiolaskureihin luottaa millään tavalla?? Vai kandeisko ostaa tuollaisia testejä??

tässä laskuri jolla kokeilin:

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Kertokaahan kokeneemmat mielipiteenne!!??:)

eipä muuta..

ainiin ja onnea tinskulle plussasta!!:D Määääkin tahon!!:)

Vierailija
20/27 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti käväisen...

Onnea Tinsku! =) Jos en ole musitanut vielä onnitella.

ON ).(: Menkat varmaan alkaa ensi viikolla.. :/ Jomottaa jo nyt vaikka kp on 23/28-30. Tiedän, että se voi olla merkki raskaudestakin, mutta kun paikat menivät kuivaksi. Ja kohdun nipukka on tullut alas ja on aukeamassa. Eli se siitä... En usko, että tärppää tässä kierrossa, kun ei puuhailut osuneet ovikseen. Toisaalta kun jomottaa, niin samalla on paha olokin. No, täytyy odotella... Blaah... Ensi kierrossa otan vähän etäisyyttä tähän hommaan jos ei nyt tärppää. Olen vaan niin kypsä tähän.

Hyvää Pääsiäistä!! =)

kp 23/28-30, yk 7