+++ 3- kuumeilijat viikko 12 +++
Pientä kiirettä pitänyt, nyt illalla vasta uuden viikonkin sain avattua =)
Kommentit (27)
...niinhän tässä (TAAS) kävi, että menkat alkoivat, vaikka olin 100-varma tärpistä. Kellontarkkaa työtä kropaltani...taas kiertoväliksi 29 päivää!! Ovulaatiot ovat olleet selvät ja niitä on hyödynnetty, mutta joku mättää...kun tietäis, että MIKÄ!!!( kierukka poistettu 12/07, ekat menkat kp38, sitten tokat kp 29 ja niinikään nämä kolmannet kp 29!).
Ensi kierrosta emme yritä tärppiä, koska en ole kotona ovulaation aikaan. Ihan hyvä, että tulee hengähdystauko koko hommaan. Vastahan niitä yrityksiä on kolme takana, mutta välillä tuntuu, että kolme vuotta, kun kaikki muu meinaa unohtua ja ajatukset pyörii vain oireitten, ovulaatioiden, kiertopäivien jne jne ympärillä...Eli nyt puhalletaan homma SEIS kuukaudeksi ja annetaan toukokuussa vauvalle uusi mahdollisuus.
Nyt keskityn jo olemassa oleviin kahteen ihanaan lapseeni ja hoidan itseäni. Ihanaa, että kevät tulee!!
Häippäsen palstaltakin nyt joksiksi aikaa. OIKEIN PALJON ONNEA MATKAAN TEILLE JOKAISELLE! Kyllä meille vielä ne kolmannetkin suodaan, uskokaa pois...kun " SE" (raskautuminen) on kaksi kertaa onnistunut aiemminkin, niin kyllä se onnistuu kolmannenkin kerran =) =)!!
Hei vaan!!!!!!!!!!
Mappele!
Oltiin tänään katselemassa vähän keittiötarjontaa, mutta kaikki muutkin tuntuivat olleen katsastusmatkalla näin pitkien lomien lomassa. No, onneksi oli suht rentouttava päivä miehen kanssa kaksin, pitkästä aikaa kun lapset olivat hoidossa. Kyllä tuli jo päivänkin aikana ikävä omia kullanmuruja:) Huomenna sitten sukuloimaan ja ahtamaan (taas) herkkuja napaan.
Mun mies on aika usein työmatkoilla monta päivääkin peräkkäin ja tuntuu, että matka osu ainakin viimekierrossa ovispäivään. Nyt sitten merkkasin tärkeät päivät hänen työallakkaan, että jos vois edes yrittää sopia matkat muille päiville:) Mies oli lähinnä huvittunut, enhän tietenkään tiedä edes ovispäivää tarkasti... Mutta yrittänyttä ei laiteta vai mitä kolmoset? Ootteko muut yrittäneet samaa taktiikkaa? Mies ei asiasta hötkyile/pidä kiirettä vaan on sitä mieltä että kolmas on tullakseen jos on, mutta kaksikin ihanaa lasta on jo ihan hyvä luku sinänsä, jos kolmatta ei kuulu. (Kaksi ensimmäistä sai alkuna ensimmäisistä yrityskerroista ilman mitään laskemisia)
Kunhan tämä vuoto tästä loppuisi, niin olis mukavampi ollakin. Tosin tuntuu että nää vuodot on vaan pahentuneet ja pidentyneet eikä mieli tunnu tädin kyläillessä kovinkaan pirteältä...
Kun täti maanantaina tuli, tuntui tosi kurjalta. Nyt kun ajattelen, en tiedä miksi " vauhkoan" vauva-asiasta niin kovasti itsekseni. Kyllä se vauva tulee jos on tullakseen. Ei se stressaus ainakaan asiaan auta ja voisi se olla siis kiva asia vähän myöhemminkin. Oon vaan niin tässä, tänne ja heti tyyppiä...
Terkuin
äiti04ja07
Viimeinen yritys tälle vuodelle, jos nyt ei tärpännyt niin sitten on miun lapsiluku täynnä. Mieskin vähäsen jo poikennut ajatuksesta ja puhuu kuinka kivaa meidän elämä on nyt, kahden isomman lapsen kanssa ja miten paljon työtä vauva vaatii. Itse ajattelin keskittyä uraani ja edetä sillä, jos ei tule jouluvauvaa. Onnea kaikille plussanneille ja toivotan onnea yrittäjille. :)
Ihanasti paistaa aurinko! =) Harmi vaan kun ei voi mennä ulos, kun pienin on kipeänä. :(
Omaa napaa: Kurkku edelleen mulla kipeänä. Raskaudesta en olisi niinkään varma... Eilen jomotti kipeästikin alavatsaan ja valkkari (sori) runsaantui... Mitähän sekin oli, että yhtäkkiä lisääntyi? No, kaipa vaan merkki alkavista menkoista. Tänään kp 26/28-(30) tein Viljan r.testin, mutta en saanut mitään selvää viivaa. Hämärässä kun katsoin, niin ihan kun olisi näkynyt haamu, mutta en ole varma. Mutta luulen kyllä, että menkat alkaa. En oikeastaan odottanutkaan, että raskautuisin tästä kierrosta, kun puuhailut jäi niin vähiin. Huomenna minulla on se gyneaika, joten jos jotain selviäisi siellä. Omistuisesti on " pulputellut" alavatsassa ja painon tunnettakin on, mutta eihän näistä vielä voi sanoa mitään. Pessimisti? :)
Mukavaa 2. pääsiäispäivää kaikille! =)
niin siinä on haamuviiva. Mutta testiajan ulkopuolella. No, huomiseen! =)
Enpä olekaan kirjoitellut vähään aikaan, kun tuntuu, et meillä läppäri on nykyään aina muiden käytössä.. ja töissä ei kerkee, aina järkyttävä kiire. Edelleen kuumeillaan, kolmas terolut-kuuri menossa, mutta kierrot ei ole juurikaan pidentyneet: eka 25, toka 24 ja kolmas ratkeaa ensi viikolla. Kauankohan tasoittuminen kestää, vai olisiko jo pitänyt näkyä?
Lueskelin pari-kolme viimeistä viikkoa 3-kuumeilijoiden juttuja ja olihan siellä monenlaista keskustelua. Pahoittelut keskenmenon kokeneille ja tädin yllättämille! Ja onnittelut PLUSSANNEILLE!
Palailen taas kun pystyn, jospa pääsiäisenä oliskin aikaa istua koneella näin aamuisin kun muut nukkuu..
t. aamuvirkku vuma, yk 10, kp 21/24-25?