Elämä niin solmussa kun voi olla :(
Marraskuussa mies lähti lätkimään. Minä jäin yksin pienen reilu vuoden ikäisen lapseni kanssa. Opiskelut olivat pahasti kesken, ne nyt sitten jäi kun en voinut lasta kouluunkaan ottaa mukaan. Mies hoiti lapsen ollessani koulussa. Mies lupasi hoitaa vuokrat kunnes saan asiani kuntoon.
Oli sitten jättänyt maksamatta ja haastemies seisoi oven takana :( marraskuulta vuokrat maksamatta.
Sossuun jouduin yhteyden ottamaan. He ihmettelivät kuinka en ole maksanut vuokria. No mies lupasi hoitaa ja sanoi että on hoitanut.
Selvisi vasta nytten että oli työnsä jättänyt ja muutkin omat laskunsa :(
Olipas kiva yllätys, juuri kun masennus on saatu minulla kuntoon tulee lisää näitä takapakkeja. Jos tämä ei vielä riitä huomasin miehen lähdön jälkeen olevani raskaana :( Arvatkaas mihin tulokseen päädyin.
Miten hemmetissä minulla olisi varaa toiseen lapseen kun ei näinkään meinaa tulla toimeen?
Kuinka paljon paskaa ihminen voi kestää? Voimat aivan lopussa :(
Kommentit (22)
Miten kenelläkään olisi varaa maksaa oma sekä jonkun toisen vuokra eron jälkeen. Laskut omalla nimellä, ja oma vuokra ovat SINUN velvollisuuksia, eikä kenenkään toisen.
Kyllä elämä voi näinkin mennä ja minusta on kurjaa, että muut eivät ymmärrä sitä.
En olisi mitenkään pystynyt opiskelemaan kun kaikki asiat olivat solmussa ja itse henkisesti niin rikki.
Mieluummin menen nyt pätkätöihin kuin kituutan vielä kaksi vuotta minimi rahalla.
Opiskeluja voi hakea myöhemminkin kunhan tilanne on rauhoittunut.
ap