~~ MARRASMURUJEN viikko 12 ~~
Tässäpä tälle viikolle uusi pino. Viime viikon turinat löytyy täältä: (sillä varauksella, että osasin linkittää oikein)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12643390&p=2&tmo…
Kommentit (44)
Ja onnea tuoreille plussaajille!
(Ja yrh tätä ellotusta..)
Samarin on ystäväni, samarin ja vehnäleipä ja viikunat. No, kai tää viimeistään marraskuussa sitten loppuu.
Meillä olis pienenpieni mahdollisuus saada jopa vaaka (jos tulis pari viikkoa ennen la:a), mutta todennäköisimmin skorpioni olis tulossa jos kaikki menee hyvin. Enpä ole aiemmin paljon skorppareiden kanssa tekemisissä ollut, saapi nähdä millainen tyyppi sieltä tulis (fingers crossed). :)
Nyt on pakko palata sohvalle napostelemaan jotain, aamut on ihan hirveitä.. Mutta onneksi sitten päivää kohden vähän helpottaa.
Toivon teille muille pahoinvoinnilta välttymistä!
Skorpparit ovat hyviä! Niillä on tosi tunteet, joko rakastaa tai vihaa!!! Ei mitään siltä väliltä... Skorpparilapset tietävät just tasan tarkkaan mitä tahtovat ja tuijottavat vanhempiaan suoraan silmiin... HIH!
Meillä on jo ennestään yksi skorppari. Ja sitten liuta muita nilviäisiä ja eväkkäitä. Minä kun olen näitä suunnittelijoita, ja laskeskelen horoskooppeja sun muita juttua. Eli siis kokoelmaan kuuluu skorppari, rapu, leijona, kalat ja vielä oinas. Niin joo, siis myös karvaisia ja sarvipäitä mukana. Jos ei olisi tullut keskenmenoa viime vuonna niin, silloin olisi joukkoon liittynyt härkä...mutta elämä kun joskus puskee ja kovasti...nyt niin kiitollisena odotellaan tätä nilviäistä ja toivossa eletään että tarrasukat pitävät tiukasti kiiinni näin alkumatkalla...
Itse olen kaksonen jolla aina alter ego matkassa ja mies päättämätön vaaka :-)
Tinskulle tiedoksi että Ruotsin puolelta kirjoitellaan....
...että kohta velloo täälläkin. Se on varma!! Mutta siitä sitten tietää että kaikki on hyvin, kun oksettaa ja kuvottaa, eikä mikään ruoka mene alas. Ja jos menee niin myös tulee ulos...Sitten se kait hellittää joskus joskus vähän ennen puoltaväliä.
Viime raskaudessa yritin epätoivoisesti syödä Semperin Vauva-puuroa, sitä riisi. Että edes jotakin olisi mennyt alas...Mutta kun vesikin oksetti niin saati sitten puuro. Yritin lohduttaa? Ei varmaan auttanut...sorry! Otan osaa.
Milloin sulla on laskettu? Ja monesko nilviäinen tulossa? :-)
Heipä hei!
Kuumeiltu olemme siis vuoden alusta, kierukka poistettiin 040108 ja nyt vaikuttaa siltä että vihdoin tärppäsi!
Pikkukakkonen olisi tervetullut, ennestään on 02/06 tyttö.
Olen 27 v. ja toinen puoli on 42 v. ja asutaan Helsingissä.
Pari kertaa kirjoitin tuonne kuumepuolelle mutta nyt ponkaisen suoraan odotuspuolelle, hyppään pois jos jotain odottamatonta tulee eteen... Aamulla tein testin ja tosi haalea viiva siihen tuli, aion tehdä testin uudellen tiistaina.
Niin on omat tuntemukset ollut nyt pari viikkoa, että melkein olen " tiennyt" olevani tiineenä. Väsymys painaa ja muunlaisiakin oireita, enemmänkin tuntemuksia, ei oikein voi kuvailla ;o)
Joku tuossa mainitsikin, että voi melkeen jo tuntea vauvan pikku potkuja. Mullakin tuntuu välillä, oman sydämen syke/pulssi heittelee vähän joka puolella ;o)
Muille kertomisesta ollaan ajateltu, ettei ennalta kerrotakaan, kaikki saa nähdä mahan kasvusta sitten joskus. Saapa nähdä miten pystyn olemaan hiljaa, yleensä aina olen tosi kova pölöttämään, enpä oikein usko että mltan olla kauan hiljaa... ;o)
Jos tiistaina tulee sitten vahvempi viiva, voisin soittaa terkalle joskus viikko sen jälkeen. Lähdemme pienelle reissulle miehen kanssa Prahaan keskiviikkona.
V rv 4+1 kalenterin mukaan, la olisi sama kuin korallilla, 28.11!