Sisunaiset 17.3
Tässä viimeviikon yhteenveto!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 82.9 kg, 0.0 kg, 11.9 kg, 2.2 kg,
19 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )
[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 85.5 kg, ( 75 kg), 87.1 kg, -0.8 kg, 6.6 kg, 1.6 kg,
5 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.8 , ( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]
70.5 kg, 68.5 kg, ( 63 kg), 69.7 kg, -1.3 kg, 0.8 kg, 1.2 kg,
4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, 24.8 kg, 0.5 kg,
5 vkoa, ( huhtikuu ) , BMI: 20.7 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Hiiriemo [/b]♥[/color]
57 kg, 56.5 kg, ( 63 kg), 57 kg, 0.0 kg, 0 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 22.8 , ( 1.58 m )
[color=fuchsia][b] JB72 [/b]♥[/color]
77 kg, 75 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,
4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )
[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 75.5 kg, ( 65 kg), 76.0 kg, 0.0 kg, 13 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.62 m )
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Kerttuli [/b]♥[/color]
Paino tammikuussa 88.6 kg
Tavoite aluksi 70 kg (lopullinen tavoite 60 kg)
[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
TAUKO.
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 2.1 kg, 12.2 kg, 4.8 kg,
22 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.4 , ( 1.65 m )
[color=fuchsia][b] Lempi [/b]♥[/color]
77.9 kg, 73.7 kg, ( 64 kg), 74.2 kg, -0.9 kg, 3.7 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.60 m )
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
73 kg, 68.7 kg, ( 65 kg), 69.1 kg, -0.2 kg, 3.9 kg, 0.4 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.8 , ( 1.67 m )
[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 87.5 kg, ( 85 kg), 88 kg, -1.9 kg, 14 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.9 , ( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 75 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,
10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )
[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]
91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 87.5 kg, -0.5 kg, 4.4 kg, 1.5 kg,
3 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 27.9 , ( 1.77 m )
[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]
72.4 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 71 kg, 0.0 kg, 1.4 kg, 1.1 kg,
3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Risella [/b]♥[/color]
65 kg, 64.5 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )
[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]
70.5 kg, 63.7 kg, ( 58 kg), 64.2 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 0.5 kg,
2 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 23.6 , ( 1.65 m )
[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,
8 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )
[color=blue][/size][size=2]
Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos !
[b]Napos tasapainoilee painossa 64 kg.
Viime viikon tulos oli: 63.3 kg [/b]
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Nolaana : -1.9 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]
1. sija =>¿ -2 ¿vkoa:.. Napos
2. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. hiiriemo
3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen
4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Lempi05
5. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Momentti
6. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Nolaana
7. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Risella
8. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Unnika
9. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Pommeriina
10. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Ragna
11. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. ElsaAlice
12. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JB72
13. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Chicky
14. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Henniina
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga
16. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee
17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo
18. sija =>¿ 19 ¿vkoa:.. Allakka
19. sija =>¿ 22 ¿vkoa:.. Körömölli
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, hiiriemo, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Körömölli, Lempi05, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ragna, Risella, Unnika, Volga
Laihduttajia: 22
Painomme oli alussa: 1831 kg
Painamme nyt: 1656 kg
Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1623 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -4.2 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 42 kg
Kokonaispainonpudotus: 175 kg
Matkaa tavoitteeseen: 33 kg
[/color][/size]
Kommentit (46)
Allakka:
Paino viikolla 22, kg: 82.9
Chicky:
Paino viikolla 22, kg: 82.7
ElsaAlice:
Paino viikolla 22, kg: 65.0
Emonamoha:
Pudotusta kg/vko: 0.22
Henniina:
Paino viikolla 22, kg: 58.0 (lopullinen painotavoite)
hiiriemo:
Paino viikolla 22, kg: 52.0 (onko lopullinen painotavoite ?)
JB72:
Paino viikolla 22, kg: 73.7
Johkulainen:
Paino viikolla 22, kg: 69.4
Katti26:
Pudotusta kg/vko: 0.4
Kerttuli:
Paino viikolla 22, kg: 84.2
Körömölli:
Paino viikolla 22, kg: 80.6
Lempi05:
Paino viikolla 22, kg: 69.9 (onko lopullinen painotavoite ?)
Minlee:
Paino viikolla 22, kg: 75.8
Momentti:
Paino viikolla 22, kg: 64.7
Nolaana:
Paino viikolla 22, kg: 82.5
Ororo:
Paino viikolla 22, kg: 74.9
Pommeriina:
Paino viikolla 22, kg: 82.0
Ragna:
Paino viikolla 22, kg: 65.5
Risella:
Paino viikolla 22, kg: 62.0 (onko lopullinen painotavoite ?)
Unnika:
Paino viikolla 22, kg: 60.9
Volga:
Paino viikolla 22, kg: 77.1
Minlee
Viikonloppu sujui kivasti, vaikka olinkin viihteellä niin syömisten eikä juomistenkaan puolesta mennyt överiksi ja vaaka näytti eilis- ja tänäaamunakin samaa mitä lauantaina, joten tästä on hyvä jatkaa taas tiukalla linjalla ja toivoa, että lauantaina näyttäävaaka taas vähemmän kuin viime lauantaina :o)!
MINLEE:Tuo kuulostaa ihan hyvältä tavoitteelta minulle, vaikka inhosti seon yli sen 80, jonka yli en aikonut enää ikinä olla, mutta kuinkas taas kävikään :o(!!Noh..nyt on tsemppi päällä ja nokka kohti keveempiä kiloja!!
Meillä on nuorimmainen kuumeessa, joten eivät oo lapset hoidossa.. tosin menen töihin silti, kun meillä töissäkin flunssa jyllää ja näin iltavuorossa on vielä pieni porukka muutenkin, joten lapset menee sitten 2tunniksi isomummin ja -pappan hoiviin, kunnes iskä hakee heidät pois ja huomenna mulla onkin sitten vapaa ja miehellä keskiviikkona, joten toivoa sopii, että neiti parantuis siihen mennessä ja jos ei niin sitten haen vaan torstaina sairaslomaa ;o)!
Eipä mulla muuta..aamupalan söin juuri ja nyt menen merkkaamaan pv:n cd-rompulle päivän syömiset muutenkin, jotta niitä tulee noudatettua sitten töissä kans ;o)!
Kaikile kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa :o)!
~köris~
Lopullinen painotavoite mulla olisi 58 kg
Kiitos minleelle aloituksesta!
Täällä tasapainoillaan edelleen ihan kiitettävästi. Tänään paino on 63,7 kg. Tosiaan iski se mässynhimo päälle viikonloppuna, mutta nyt siitä on selvitty ja terveellisimmin eväin eteenpäin :).
Tsemppiä kaikille!
Kiitokset minlee! Olet nähnyt paljon vaivaa meidän listojen kanssa, mutta kylläpä niitä on mukavaa ja mielenkiintoista lueskella! Mulla on lopullinen tavoite se 52kg.
Vaaka näytti tänään samaa kuin perjantaina, eli 56,5kg, ja olen kyllä tosi tyytyväinen!! Tänään ajattelinkin, että näin yhden viikonlopun kokemuksella tämä maanantain punnitus saattaisi kyllä sopia minulle, sillä se ihan varmasti hillitsi naposteluani viikonloppuna! Toivottavasti tulevinakin!!
Aina maanantaisin minulla on hyvä fiilis, jotenkin uusi viikko alkaa puhtaalta pöydältä, ja tuntuu, että on koko viikko aikaa tehdä niitä hyviä valintoja ja vielä riittää uskoa omaan onnistumiseen... Sitten viikon mittaan se fiilis aina välillä laskee, ja niitä huonojakin valintoja tulee, ja tekee kaikenlaista mieli... Mutta maanantai on hyvä, olispa mun pään sisällä aina maanantai ! ;D
Tänään myös tullut mukavasti liikuntaakin, kun aamulla käveltiin tyttöjen kanssa spimnnigiin ja takaisin, ja sitten vielä päivällä pienehkö vaunulenkki pikku-typyn kanssa. Muutenkin kiirettä pidellyt, ei liikaa, mutta sopivasti, joten ei ole ollut turhaa aikaa mietiskellä, mitä herkkuja kaapissa olisi!
Huomiset liikunnat taitaa jäädä vähiin, täytyy johonkin rakoseen jotakin hyötyliikuntaa yrittää ujuttaa. Kaikenlainen liikunta on minulle ehdottomasti se voimaa antava ja hyvää oloa tuova motivaattori (sen voimalla pystyn olemaan syömättä kaikkia sokeriherkkuja!), joten yritän joka päivä liikkua edes jonkin verran. Mistäs te muut ammennatte voimaa ja hyvää mieltä arkeenne?
tuumaileepi,
hiiriemo
Eli tana aamuna TAAS 70 kg tasan, eli plussilla ollaan... ;-( Tuli taas syotua rutkasti kotitekoista sushia eilen eli siina lienee syy, miehen sisko on taas taalla ja koska han asuu Afrikassa eika siella saa sushia, haluaa aina meilla ollessaan tehda sita, ja se koituu mun turmioksi... Tanaan viela hyvaksi jatkoksi vetelin metvurstia ja lauantaimakkaraa lounaalla, vaikka muuten yritan pysytella kaukana makkaroista kun ne on niin alyttoman huonoa ruokaa verisuonitautiselle...
Mista ammennan voimaa G: no kylla mullakin toi liikkuminen on tosi tarkeaa, kun vaan saan lahdettya liikkeelle. Olen aikamoinen endorfiiniaddikti kun paasen vauhtiin... Nyt oon sairastanut viime viikon eli liikkumiset on jaaneet ja vielakin vahan kunto reistaa eli odotellaan. Toinen mista saan " potkua" ehka vahan negatiivisemmin on se etta oikeasti haluan pysya hengissa niin kauan kuin mahdollista ja siihen on mulla tuo elamantaparemontti tarkeaa...
ja tuo on hyvä tavoite jonka olit minulle laittanut, kun ottaa huomioon, että tällä kertaa en taida tavoitteeseen päästä, mutta ei se nyt kovin paljosta kuitenkaan jää kiinni ja nyt vaan täytyy tsempata, että saa seuraavan tavoitteen rikki tai ainakin lähelle.
Me ollaan toukokuun lopussa lähdössä Bulgariaan lomalle ja toivon todellakin että painaisin edes 5 kg vähemmän silloin, mutta sen näkee sitten!
Kiitos Minleelle! Mun lopullinen painotavoite vois vaikka olla se 64 kg, jonka olitkin laittanut siihen viikkolistaan. Alle 65 pitäis päästä, mut tosiaan kesään mennessä yritetään nyt päästä alle 70 kg eli tavoite viikolle 22 olis sitten se 69,9 kg. Aika maltillisesti alle 70 kg tavoitellaan, mut yritän nyt olla ottamatta tätä laihdutusta turhan rajulla tahdilla.
Olen laihduttanut ennen lapsia kerran Painonvartiossa ja silloin n. 9 kk:ssa lähti melkein 20 kg. Ja eipä aikaakaan, kun siitä puolet oli jo takaisin ja sitten toinenkin puoli jäi roikkumaan ekan lapsen jäljiltä. Nyt olis meininki, et yrittäisin vähän pienemmällä vauhdilla (silloin jopa 1,5 kg /vko) ja oikeesti tässä nyt opetella sellaisiin hyviin ja terveellisiin elämäntapoihin.
t. Lempi
tottakai mukaan mahtuu.
Viime viikolla juuri tuli 3 uutta sisunaista. Katso vaikka viime viikon pinosta, kerroin siellä tarkemmin, miten sisunauiset etenee.
Kerro aloituspainosi, tavoitepainosi, pituutesi, niin lisään sinut listoille.
Minlee
Tervetuloa kaikki uudet mukaan. Kivaa saada lisää säpinää tänne listalle.
Mä valkkasin tämän aamun tuloksen maanantain sijasta kun eilen tulos heilahteli kilon sisällä. Ihmevaaka. Tulos siis 83,0kg. Uusille tiedoksi että mä olen raskaana eli en laihduta just nyt, mutta pyrin syömään järkevästi. Halusin pysyä joukossa mukana jotta pysyisin paremmin ruokavaliossa enkä alkaisi syömään kaikkea hyvää kilokaupalla. Toi tavoiteviikko onkin silleen mielenkiintoinen, että voi olla että vauva on syntynyt tai sitten viihtyy edelleen masussa. Ehkä paras laittaa tavoitteeksi vaan toi 83,0kg. Mä sitten joko ylitän tai alitan sen. rv 30+
Eilinen sujui pisteissä pysyen..tänään on vapaa ja neiti kipeenä niin jääkaappi tuntuu olevan liian liki, mutta oon päättänyt selvitä voittajana tästäkin päivästä taasen..nyt on taas niin hyvä fiilis tän laihiksen suhteen pitkästä pitkästä aikaa ;o)!
WILLE78:Tervetuloa mukaan..tänne mahtuu aina mukaan :o)!
ALLAKKA:Sä oot kyllä niin hienosti onnistunut pitämään tuon painon kurissa, vau :o)!Arvaas vaan kuinka kivaa on päästä synnäriltä kotiin ja painaa tuhottomasti vähempi mitä ennen raskautta..niin siinä tulee käymään :o)!Mulla tippui parhainen 2.pojan odotuksessa ja synnäriltä kun lähdettiin kotiin niin painoin yli 11kg vähempi mitä ennen odotusta :o)!!
Kaikille mukavaa tiistaita toivottelee köris
kun sairastelu pilasi taas hyvin (ja harvinaisen pitkään!) sujuneen kevenemisen. Nyt pyöritään taudin jälkeen kokoajan plussilla, mutta lupaan ilmoittaa vaikka huomisen aamun painon. Plussaahan se - pentele viekööön! - on, mutta onpahan sitten jokin luku, mistä lähteä suuntaamaan alaspäin! Murrr! ;)
Eilen kyllä tuli tosi hyvään paikkaan tapaaminen omaohjaajan kanssa. Hän tarkisti kahden viikon ruokapäiväkirjani ja kyllähän sieltä löytyi punakynällekin töitä. Yritän nyt tästä päivästä lähtien skarpata entisestään ja miettiä jokaisen suupalan, mitä kurkusta alas pistän. Ja juoda vettä ja vielä senkin päälle juoda vettä! :)
Eilen illalla kävin cardiossa - kahden viikon tauon jälkeen - ja kyllähän se kovalta touhulta tuntui, kun en ole kahteen viikkoon edes lenkillä käynyt. Sen opin edellisestä kuumetaudista tammi-helmikuun vaihteesta, että liian aikaisin en lähde rehkimään - infektioriski on muutaman viikon koholla, kun on ollut kipeänä. Ja treenin jälkeen pukeuduin heti huppariin ja sitten takkiin, liiviin ja villapipoon. Siinäkin voi vilustua, kun hipsii sen 100 metriä hikisenä autolle. Asun vain kilsan päässä salilta, enkä ruukaa käydä suihkussa salilla, vaan hurautan kotiin pesulle. Autolla yleensä, vaikka voisihan tuon kävelläkin. Yleensä vain tulee niin kiire aikataulun kanssa, että on sujuvinta hypätä autoon, että ehtii!
Torstaille olen varannut toisen cardion ja lauantaille circuit trainingin. Yhtenä iltana jos selviäisi vielä käynnistelemään juoksulenkkeilyäkin vielä, niin omatunto ei kolkuttelisi enää. Se on jännä, miten sitä koki jonkinasteista syyllisyyttä ja huonommuutta, kun kaksi viikkoa makasi laakereillaan. Vaikka oli siis ihan hyvä syykin. :) Riippuvainen iikunnasta? Kuulostaisi ainakin hyvältä!
Mutta nyt petaamaan loppuja sänkyjä ja suunnittelemaan järkevää ja terveellistä lounasta! Raikasta ja sisukasta viikonjatkoa ja tervetuloa willw78 : ollaan samanikäisiä sitten! :)
Hei, pakko vielä kertoa, että sain pari viikkoa sitten kuulla, että pikkusiskoni pitää yllärihäät (piti alkujaan olla vasta ensi syksynä) toukokuussa! :) Reilut kaksi kuukautta on siis aikaa hoikistua ja sitten aion ostaa uuden juhlapuvun, sillä toinen siskoni vihitään puolestaan heinäkuussa ja puvulle on siis käyttöä. :) Ihania juhlia nuo häät kyllä... Ja kun ne eivät ole omat, ei tarvitse juurikaan stressata!
Minlee : katson huomenna tuota välipainotavoitetta, kun olen kirjannut eka ne plussat tänne. :) Voi olla, että nostan sitä hiukan, kun kuulosti niin hurjan pieneltä tuo luku 60.9kg. Mutta huomiseen!
unnika
Tervetuloa wille myös minun puolestani (itsekin olen näitä uusia tulokkaita)! Täällä tuntuu olevan vireät keskustelut ja mukavantuntuinen porukka!
ElsaAlice(sori, jos meni pieleen, en vielä meinaa muistaa!): saanko kysyä, millainen tausta sinulla on, kun kerroit tuosta " henkiinjäämisen-motivaattorista" ? Onko sinulla siis todettu jokin sairaus vai kulkeeko suvussanne jokin, johon on riski sairastua? Sait minut ajattelemaan, sillä myös minulla on sukurasitteena (hiukan muita suurempi) aivoverenvuotoriski. Se on tosin hyvin pitkälle elintasosairautena meidän suvussa, joten toivon, että omilla elämäntavoillani voisin vaikuttaa siihen, että pysyisin terveenä, ainakin pidempään...
Mulla on ollu kylmä tänään koko päivän. Eilen manailin, että en ehdi tänään liikkumaan, mutta parilla pienehköllä lenkillä olen silti ehtinyt piipahtaa. Sama juttu kuin unnikalla, riippuvainen liikunnasta! :D Mutta onneksi jo pienestä määrästä tulee parempi mieli!! Huomenna kerkiän sitten kunnollisesti (vaunu)lenkille. Ja torstaina ajattelin pinkaista juoksemaan.
Nyt typy huutelee vaunuista, täytyy mennä!
...niin piti siis sanoa, että mulla on ollu kylmä koko päivän, että toivottavasti en ole tulossa kans kipeeksi!!
Tervetuloa willellekin!
Moni teistä on niin ahkeria liikkumaan, että kateeksi käy. Itse en saa aikaiseksi kuin kävelyllä käydä eikä sekään noiden pienten kanssa aina niin tehokasta olla. Noh, ajattelin yrittää juoksemista, kunhan tiet kunnolla sulaa.
Mulle on iskenyt joku kumma himo suklaaseen. En oo aiemmin siitä yhtään pitänyt. Ehkä tiedostamattani yritän saada tätä tasapainoilua vaikeammaksi.
Kovaa yritystä kaikille!
Mun piti vielä tuohon liikuntajuttuun lisätä, että mä saan voimaa toisista ihmisistä ja auringosta :).
Sopii kysya. ;-) Joo, on mulla on siis harvinainen verisuonitauti todettu kakkosraskauden jalkeen (36-vuotiaana) ja tehty vahan yli vuosi sitten eka pallolaajennus ja stenttaus munuaisvaltimoon, vuosikausia jatkunut sekundaarinen (eli siis tosta munuaisvaltimon ahtaumasta johtuva) hoitamaton verenpainetauti taustalla, hurja sukurasitus valtimonkovettumatautiin paalle, ja nyt kardiologin ja neurologin voimin etsitaan muita ahtaumia/valtimonpullistumia paasta/sydamen verenkierrosta... Kardioaspiriini laakityksena lopuksi elamaa. Munuaislaakarini heratteli mut " ei niin hellavaraisesti" viime vuoden puolella siihen etta nailla taustoilla ei auta painoindeksin olla himpun verran yli 25, ja urheiluharrastus ei ole enaa valinnainen. Samaa noottia olen nyt saanut parilta muultakin laakarilta. Eli mulla tarkoitus on parantaa elamantapoja (kolesterolit mulla aina on onneksi olleet normaalit), vaikka ei ne nyt niin mahdottoman huonot ole olleetkaan, ja kohottaa kuntoa, seka pitaa paino normaalipainossa ts. painoindeksi alle 25.
...etta sydan- ja verisuonitaudithan on Suomessa kansantauti nro 1, eli sinansa nama asiat varmaan koskee lahes meita kaikkia, ennemmin tai myohemmin, ikava kylla. Vaikka yleensa harvemmin alle 40-vuotiaita naisia. Itsekin luulin viela parisen vuotta sitten olevani " terve" eli kaikki taa on tullut aikamoisena yllatyksena...
Eli periaatteessa tällä viikolla tulisi noiden väitavoitteiden toteutua... eli isot tsempit meille kaikille.
Ensi viikolla aloitamme sitten uudetetapit. Otetaan vaikka toukokuun loppuun asti eli viikolle 22 (1.6.08 asti).
Lasken jokaiselle ennusteen tämän päivän aikana. Laitan ne sitten tänne kommentoitavaksi. Eli jokainen saa hyväksyä sen tai ilmoittaa itselle paremmin sopivan painon.
Minlee