Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ ~ ♥ 2009 vauvatoiveet - vko 12 ♥ ~ ♥

17.03.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=SpringGreen]Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

[color=orange]kolmas-09, lapset -00 ja -02, ya 03/08, minä 31 ja mies 33

[color=Magenta]@lise, esikoinen -98, kakkosen ya 05/08, minä ja mies molemmat 32 v.

[color=darkorchid]bambiino, tyttö 04/05, ensimmäisen yhteisen ya 04/08, minä 27 ja mies 25

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tänne pitää joka välissä tulla kurkkimaan :) Välillä ajattelen et pitäs ottaa nyt vaan rauhallisesti eikä koko ajan vaan miettiä tätä vauva asiaa mut helpommin sanottu kun tehty. Ei sinänsä kauheesti ole asiaakaan kun toi yritys ei ole viel alkanut mutta silti.

Mä odottelen ovista täällä kovasti, ei mitään merkkejä vieläkään. Luulin et olis ollut vkonloppuna mut ei mitään tuntemuksia. Olis vaan kiva huomata et kroppa toimii. Kumit otettu käyttöön täällä, et ei sit " vanhikoja" odotettavissa tässä kierrossa :/

Itse tässä olen kahden vaiheilla et jos mies suostuis niin aikaistettais kuukaudella et nyt odoteltas vikoja menkkoja mut katotaan nyt, mieli muuttuu melkein joka päivä...heh.

Aika moni on muuten sanonut että ekan raskauden jälkeen on alkanut tunteen oviksen ja mulla kävi just niin, ennen en tuntenut yhtään mitään tai sit vaan en ole niin tarkkaan kuulostellut kroppaani. Mitään limoja en ole koskaan kyl bongannut mutta viiltävää kipua alamahassa joka kestää vaan maximissaan 30 min. Siitä laskien 14 päivää eteenpäin, on aina menkat alkaneet. Viime kierrossa ei sitä tuntunut eli ilmeisesti en ovuloinut ollenkaan. Onkos muilla millaisia tuntemuksia?

Vitamiineista sen verran et olen nyt tämän vuoden alusta ottanut sanasol nimistä vitamiinijuomaa samalla tyttären kanssa ja siinä näytti olevan myös foolihappoakin. Oon tosi huono syömään mitään pillereitä ja se juoma on vielä niin hyvän makustakin että ilolla sitä hörppii :)

Mites se greippimehu toimikaan? En ehdi/jaksa nyt etsiä mistään miten se vaikuttikaan...sekään ei nimittäin ole mun mielestä yhtään pahan makusta että voisin sitä alkaa sit juomaan.

Nyt lenkille ja sit iltavuoroon valmistautumaan, ainakin henkisesti :)

Terkuin @lise

Vierailija
2/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

Täällä kans iltavuoroon tänään. Ei huvita ei! Tosin @lise kyllä valmistautuu huomattavasti reippaammin, kun lenkillekin jaksat lähtee:) Mä ajattelin vaan nostaa jalat ylös (niitä särkee) ja odotella että kello tulee puol yks ja aika lähtee.. Ei kyllä ruoka pitää laittaa valmiiksi ennen töihin menoa ja ehkä mä just ja just jaksan pyyhkiä pölyt tänään. Ettei vaan ole kevätväsymys iskenyt tähän suuntaan!

Hyvä kun tuli nyt se mehu puheeksi, mä eilen siwassa käydessäni mietinkin mehuhyllyllä, että mikä mehu se olikaan mitä piti juoda. Vaikutuksesta en ole varma, mutta muistaakseni vahvistaa limakalvoa niin että alkion helpompi kiinnittyä. Lisäksi paksuntaa ovislimaa, niin että ovis helpompi bongata. Korjatkaa jos olen väärässä! Tosin joku aloitus oli näillä palstoilla että kyseisellä ihmisellä liian paksu?! limakalvo.. Että en tiedä toimiiko greippimehu kaikissa tapauksissa toivottuun suuntaan.

Mutta tietääkö joku kuinka kauan sitä pitää juoda ja missä vaiheessa kiertoa aloittaa?? Kelpaako kaupan tölkkimehu?

T:Coocie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin mietin että viko se olla mikä greippimehu vaan?? vai joku tietty?

taidan tänää ostaa... ;)

en ollut kyllä suunnitellut mitään apuja vielä tähän puuhailuun, kun ei meillä ole mikään kiire... (vai? ;) )

Vierailija
4/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tervetuloa kaikille uusille haaveilijoille ja tsemppiä jo vaavia yrittäville!

Täällä on pyörähtänyt viimeinen ehkäisyllinen kierto käyntiin, nyt kp 3/24-26. Ensimmäinen yrityskierto siis alkaa 8.-10.4. ja mahdollinen LA ois 13.-15.1.2009!

Täällä jo miehen kanssa täysillä odotetaan yrityksen alkua!

On ollut mielenkiintoista lukea muiden epävarmuuden mietteistä, täälläkin niitä välillä pohditaan. Luulen, että se on väistämätöntä yrityksen alun lähestyessä. Kyllä niin isosta ja tärkeästä asiasta on kuitenkin kyse.

Oikein mukavaa viikkoa 12 kaikille!

Vierailija
5/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mieheni näyttää nyt vahvasti olevan sitä mieltä ettei lisää lapsia ainakaan seuraavan vuoteen joten minut saapi poistaa tästä listasta ja palaan sitten kun aika on oikea tai miehen mieli muuttunut=/

Vierailija
6/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen saanut sen käsityksen et noi kaupan greippimehut olis ok.Eli esim. se rybb & deckersin mehu. Sitä meinaan ostaa. Ja niin olen lukenut että kierron alusta ja 1-2 lasillista riitäs päivässä. Ja koko kierron ajattelin sitä juoda. En sit tiedä onko tehoa mutta yrittäähän aina voi :)

Mäkin mietin aluks että en mitään " poppakonsteja" tai oviksen tikutuksia aloita ainakaan aluksi mutta alkaa tuntua että sitä tekee mitä vaan kun aloitus tässä lähestyy :D Tuohan ne oman jännityksensä.

Pakko vielä kertooa kun näin viimeyönä unta että meillä oli ihana pieni tummatukkainen tyttövauva. Tuli niin ihana olo siitä unesta että kuumeilu vaan kasvaa :) Tosin meillä mies toivois poikaa (että sais kaverin omiin moottoriurheilu harrastuksiinsa ;) ) mutta mulle on ihan sama kumpi tulis jos on tullakseen :)

Vierailija
7/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähä kiirettä pitäny, enkä oo pahemmin ehtiny käydä teitäkään moikkailemassa.. Mutta ajatelkaas, kohta siirrytään jo kesäaikaan (ens viikolla tais olla jo?), jeee!!!

Mottery, pahoittelut hankalasta tilanteesta. Toivottavasti pääsette pian yhteisymmärrykseen yrityksen aloittamisesta. Jaksamista!

Ja niistä vitamiineista. Mä oon juonu vain aamuisin beroccaa, enkä ole vielä miettiny muunlaista vitamiinilisää. En oo edes kattonu onko siinä A-vitamiinia, että pitäiskö se vaihtaa sitte johonki toiseen vitamiinipläjäykseen, jos sattuu tässä kevään mittaan raskautumaan..

Ystävien vauvoilla on ollu ristiäisiä parin viime viikon aikana ja voi miten ihania nimiä on vauvelit saaneet. Heti on alkanu itekin pyörittelemään nimiä päässään, vaikka ei vielä ole tarvettakaan.. :)

Ja oliko Narsku joka kyseli siitä isyyspakkauksesta..? Mä tein pienimuotoisen pakkauksen isille, kun esikoinen oli massussa. Laitoin sinne kaikenlaista pientä (en edes muista kaikkea), mutta ainakin fazerin sinistä, josta mies pitää, kameran filmirullia (ei vielä sillon omistettu digikameraa), energiajuomaa, hierontaöljyä (tää oli siks, että ajattelin että sitä vois tarvia synnytyksessä, mies voi hieroa selkää suppareitten aikana, mutta enemmän sillä oli sitte käyttöä myöhemmin..), t-paidan jossa luki jotain isi-tekstiä ja mitähän muuta.. kyllä siellä oli kaikenlaista, keräsin sitä pikkuhiljaa ja siskolta sain hyviä ideoita.

Oikein mukavaa ja (toivon mukaan) aurinkoista viikon jatkoa! :)

Rhanna

Vierailija
8/36 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

greippimehua. ja kiukukseni huomasin että siinä on makeutusaineita! mä yritän kaikin keinoin välttää asesulfaamia ja aspartaamia!!! onko niitä pakko lykätä joka paikkaan??!?!?

mistäs löytyis sellainen mis ei oo? ja tietty sokeriakaan(tai glukoosifruktoosiakaan) ei sais olla kauheesti.

no, juon nyt tota 1-2 desiä päiväs - tuskin se mun terveyttä vie mihinkään. (mitä terveyttä... ? ;) - pää ainakin on ihan tohjo tästä kuumeilusta)

Vierailija
9/36 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tuntuu olevan monessa pinosa joten jos taas välillä ottaisi osaa keskusteluun.

Mitään erikoisia konsteja ei olla kokeiltu raskautumisen toivossa. Vitamiinienkin ottaminen on sellaista satunnaista kerran viikossa...

Esikoinen sai alkunsa toisesta kierroasta pillereiden jälkeen, toinen sai alkunsa samaten toisesta kierrosta joten jos tämä kolmaskin alkais toisesta kierrosta niin päästäis tammikuun puolelle.

Otettiin siis varaslähtö tähän vauva hommaan nyt on 8/?, kierrot vaihdelleet 28-66 joten kaikenlainen laskeminen otolliselle tärppi ajalle on hankalaa. Tosin kummatkin aikaisemmat raskauden on alkanu kun kierrot on ollu n. 28-36. Toivotaan että nyt kun pillerit jäi pois että kierrot tulis normaaleina niin kuin edellisten raskauksien aikana.

Tulipa taas omaa napaa!

kolmas-09 kp 8/jotakin yk 1

Vierailija
10/36 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki ovat jo täydessä työn touhussa.

Itsellä kaksi lasta, 00 ja 02. Pitkän mietinnän jälkeen (oma sairastuminen välissä) päätettiin alkaa suunnittelemaan kolmatta. Ajankohta voisi olla tossa alku syksystä. Katsotaan, kuinka suunnitelmat onnistuu. Tällä hetkellä hormonikierukka käytössä, eikä ole kokemusta, kuinka herkästi sen jälkeen raskautuu.

Ja miehen kanssa ollaan molemmat 33 v.

Mielellään kuulisin teistä muista hieman enemmän.

Vierailija
11/36 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet! Monella alkaa yrityksen alku lähestyä kovaa vauhtia. Ollaanhan tätä jo odotettukin vai mitä! ja osa varastanut :) kuten myös allekirjoittanut!

Tässä jännä viikko edessä, ens viikolla tietää olisko tärpännyt. Vähän on sellasia tuntemuksia ollu että sitä miettii olenko raskaana! Hui.

No, tiedän kyllä että oireet voi olla kuviteltujakin eli odotan ihan rauhassa ennen testaamista.

Kiva kun on pääsiäinen ja vähän vapaata, saa ajatuksetkin välillä muualle.

Mä en muuten ole tosta greippimehujutusta kuullut, että mikä sen idea on? Ja noista vitamiineista, olen syönyt ihan jotain monivitamiinivalmistetta, siinä kyllä a-vitamiinia mukana. Onko ne liian suuria määriä?

T.Jaffa

Vierailija
12/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaipa munkin täytyy jo ilmaoittautua tähän -09 vauvatoiveisiin mukaan, sillä todellinen " yritys" on tarkoitus aloittaa seuraavasta kierrosta. Meillä on ennestään 3 lasta( -03 tyttö, -05 tyttö&poika) ja nyt kuumeillaan kovasti jo 4. Tietysti hieman pelottaa, kun edelliset ovat tuplat ja spontaanit, mutta... Ekan kanssa yritys vei n.6kk, mutta tuplat saivat alkunsa ekasta yrityksestä. Kierukan poistin pari viikkoa sitten ja nyt ollaan oltu ilman mitään " stopparia" ja toivoen ettei se nyt heti tärppäisi (vaikka ei se tärppi mikään katasrofi olisi...). Meillä ikää on mulla 32v. ja miehellä 34v. (eli aika ikäloppuja jo ollaan... hih)

Vierailija
13/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä olen jo pidemmän aikaa veiime syksystä pyörinyt täällä palstalla ja joskus kirjoittellutkin jonnekin. en kyllä enää muista minne=)

Elikkä meillä olisi kolmas mielessä. Pilerit lopetin marraskuussa ja yrityksen aloitus ajoittunee tuonne huhti-kesäkuulle. Riippu hieman kaikesta miten ... omakotitalon rakennuprojektia hieman jäljellä, työhuolia jne...

Aikaisemmin olen raskautunut suht helposti ensimmäinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta ja toinen ensimmäisestä. Jännittää miten tässä käy ja koska aloitus alkaa. Ehkäisynä meillä tällähetkellä kondomi, joka tässä kierrossa unohtui muutaman kerran, mutta mies ei lauennut sisään. Kuukautiset jonkin verran nyt myöhässä. Kääk! En kyllä uskoisi olevani raskaana, sillä luulen tietäväni sen tunteen kun on. Ehkä ollut ovuloimaton kierto.

Vierailija
14/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä minä 28 ja mies 31

Vierailija
15/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun mukaan listalle! Vaikka kuumeilu on vähän on/off, mutta enemmän kuitenkin mielessä on meille se viimeinen pää :). Lapsia meillä on siis kolme, -01, -02 ja -06. Ja toivotaan kevätvauvaa -09, toki eihän sitä tiedä kauanko tärppiin menee aikaa. Yritys on tarkoitus aloittaa tjot-meinigillä sitten kun kumiukot loppuu, mutta sanotaan nyt että kesän korvalla. Siis ~6/08.

Niin, ja minä ja mies olemme molemmat kolmekymppisiä.

Vierailija
16/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että porukkaa tulee tänne lisää koko ajan, et tervetuloa vaan kaikki :)

Nopeesti kirjottelen ennenkuin lähdetään kyläilemään, kaverin poika täyttää tässä lähipäivinä vuoden ja lahjan käyn jo viemässä kun pääsiäiseksi lähdetään lappiin lomailemaan. Ihanaa kun töistä lomaa :)

).( Ihmettelen tässä omia oviksiani, en taas ole tuntenut mitään ja olis pitänyt jo olla :( sama kuin viime kierrossa. Alkaakin jo pelottaan et eikö sitä enää tulekaan. Pillereiden loppetuksen jälkeen tunsin kaks ekaa kiertoa ihan selvästi mut nyt kolmas ja tää neljäs ei oikein mitään. Pitäsköhän alkaa jo tikuttelemaan. Noh, yhet menkat vielä ja sit ehkä alkaa yritys..Jeee!! ;)

Niin ja eihän me yli kolmekymppiset olla ikäloppuja, nuoria vielä ;) Toki ajattelen välillä sitä et onnistuukohan raskautuminen vielä kun edellisestä jo 10 v , sillon tärppäs ekasta yrityksestä :)

Kaikille jo toivottelen hyvää pääsisäistä, munaisaa sellaista :)

Vierailija
17/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille, pinkka senkun kasvaa ja hyvä niin :)

Tänään kävin sitten siellä lääkärissä, toivotaan, että papa on kunnossa...

Mulla ei sitten tainnukkaan tulla ovulaatiota ollenkaan tässä ensimmäisessä pillerittömässä kierrossa, yritin tikutella, mutta ei siihen plussaa tullu, nyt sitten odotellaan kuukautisia. En tiedä oikein jaksanko tikutella ensi kierrossa, jotenkin koin sen hieman rasittavana. Ajattelin, että vois mennä tjot-meiningillä, mutta katsotaan nyt, voi se olla, että kuitenkin ostan niitä testejä sitten hih:D

En muista kysyinkö asiasta täällä, mutta onko kellään pillereiden lopettamisen jälkeen tullut hmm miten sen nyt ilmaisisi...epämiellyttäviä oireita? Mulla siis hiukset rasvoittuu tosi nopeasti, päivittäin joutuu pesemään ja naamahan se räjähti taas mukavasti, niin ku enteilinkin joskus aiemmin. Sain onneksi lääkäriltä reseptin akne-voiteeseen, mutta se pitää sitten lopettaa, jos tulee raskaaksi.

Joku hormonipiikki kai tämä on, täytyy vaan toivoa että asettuu nopeasti, ärsyttää aamuvuorossa, kun en jaksa meikata (herätys klo04!) töissä sitten naama kukkasilla palvelen asiakkaita:D

Mutta jeps, tuli omaa napaa, tai pitäskö sanoa naamaa :) Täytynee lähteä ruuan laittoon.

Kitteni

kp 24/? yk1

Vierailija
18/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan sulle kommentoin:)

Valitettavaa kyllä... Mä lopetin pillerit (Meliane-merkkiset, söin niitä n.7v, aluksi kuukautisten takia) viime elo-,vai oliko syyskuussa. Sen jälkeen on hiukset rasvottunu, mut ei se oikeestaan ole edes niin paha. Mutta tää naama... Siis mulla on, jos ei nyt ihan akne, niin aivan hirveästi finnejä kuitenkin! Iho rasvoittuu, ja on ihan tukossa. Eli ei kovin mukavaa. Ja tämä on vaan pahentunu kuukausi kuukaudelta, eli nyt jo n.7-8kk:n ajan. Mutta mutta... kaikkea sitä tekee:) En tosiaan aio mitään lääkettä vaivaan hakea, suurin osa kun ei käy raskaana ollessa, ja monessa olis suositus että niiden käytön lopetuksen jälkeen ei tule raskaaksi näin-ja-näin moneen kuukauteen (miten sitä voi muka aina tietää koska tulisi raskaaksi!!). No joo, ei kovin rohkaisevaa tainnut olla mun teksti, pahoittelut siitä. Ja iloa sinne teidän pääsiäispuuhiinne!! ;) bd bd bd bd että kävis hyvin ja tärppäis!

Täällä kp19/27-30 ja ilmeisesti dpo 4. Toiveet korkealla, kuvittelen jo oireita vaikka mahdotontahan se on että ne tuntuis nyt jo vaikka oliskin tärpännyt!

Oikein mukavaa ja pupu-rikasta pääsiäistä kaikille!! :)

tikru.

Vierailija
19/36 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=SpringGreen]Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

[color=orange]kolmas-09, lapset -00 ja -02, ya 03/08, minä 31 ja mies 33

[color=Magenta]@lise, esikoinen -98, kakkosen ya 05/08, minä ja mies molemmat 32 v.

[color=darkorchid]bambiino, tyttö 04/05, ensimmäisen yhteisen ya 04/08, minä 27 ja mies 25

[color=IndianRed1]kaarna@laiva, lapset -00 & -02, kolmosen ya alkusyksystä -08, minä ja mies 33v

[color=OliveDark]basilika5, tyttö -03, tyttö & poika -05, nelosen ya 03/08, minä 32 ja mies 34

[color=lightblue]emilia-79, kaksi lasta ennestään, kolmannen ya 04-06/08, minä 28 ja mies 31

[color=saddlebrown]kaakaokirahvi, lapset -01, -02 ja -06, nelosen ya ~06/08, minä ja mies molemmat kolmekymppisiä

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Vierailija
20/36 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn niin ylikierroksilla, ettei koskaan.. Mä tein tänään raskaustestin, joka näytti haaleaa PLUSSAA. Yhtä leveä viiva kuin kontrolliviiva, mutta hailakka. Tää on uskomatonta. Mulla on hormoonikierukka ja kuukautiset on tullu tarkalleen ajallaan. Tällä viikolla aloin katsoa kalenteria, että mikäs päivä niitten menkkojen pitäis tulla. Hämmästyin ku tajusin, että parin päivän päästä. Mulla tulee noin viittä päivää ennen menkkoja pää kipeäksi ja oon kuin perseelle ammuttu karhu, tiedän aina (ja mies myös tietää..) että menkat on tulossa lähiaikoina. Nyt ei mitään. Eilen illalla palelin ihan horkassa sohvalla ja kolmatta päivää on nipistelly vasemmalta puolen kohtua. Tänään piti menkkojen alkaa. Ei näkyny pienintäkään merkkiä aamulla. Ajattelin että oon niin höyrähtäny kuumeilun kans, että siirrän ite menkkoja kierukasta huolimatta. Tilasin vähän aikaa sitten netistä ovistikkuja ja rask.testejä ja marssin hetki sitten raskaustestin kans vessaan, etten voi kuvitella olemattomia. Ja näin sen viivan heti. Heikko se on, mutta se piirtyi heti testiin. Voi luoja. Miten tää on mahdollista???? Mulla on kierukka!! Oon niiiiiin onnellinen ja NIIIIN peloissani. Peloissani siksi, että eihän tää voi onnistua ku se kierukka on paikoillaan. Se pieni sinnikäs sissi, joka kohtuuni takertui, joutuu varmaan pian luovuttamaan? Mitä mä teen?? VOIKO TÄMÄ ONNISTUA!?!

Niinku näette oon ihan sekaisin. Ihan sekaisin. Voi kun tämä raskaus kestäisi. *rukoilee*

Rhanna