Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

####SYYSSISSIEN PÄÄSIÄISVIIKKO VKO 12 MA-TI####

17.03.2008 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12685575&p=1&tmo…

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE SISSEILLE PERHEINEEN!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että pääset colis huomenna jumboon ja outs tule sinäkin ihmeessä!

Risella oli taiteillut kivat tonttu taulut:)

Unikon kanssa aiemmin jumbossa keskusteltiinkin että meillä on sama harrastus,siis korttien teko,en kyllä ole nyt yhtään kortteja tehnyt sitten raskausajan.Upeilta näytti kortisi:)

Korttien lisäksi olen joskus muinoin maalaillut ja piirrellyt mutta se on kyllä jäänyt ja runoja kanssa kirjoittelen kun sille tuulelle satun,viimeksi kirjoitin runon kun odotin Aadaa ja tämän sitten kirjoitin vauvakirjan kanteen.

Mies sai tänään puhelun fysiatrilta ja niinhän siinä kävi kuin ajateltiinkin että välilevynpullistuma painaa hermoon ja leikkaus jonoon joutui/pääsi mies.

Nyt menen katsomaan todistettavasti syyllinen ja sitten painun pehkuihin viime yö oli kamala Aada heräili koko ajan ja tämä mamma on ollu aikast huonolla tuulella väsymyksestä,joten ihanaa kun mies hoitaa ensi yön.

Toivottavasti nähdään huomenna isolla porukalla!!!

Niin ja kiva kun kewa ilmottauduit!!

Kirahviina,pikkuvarpunen,maitohamsteri,,huhuuuuuu

Vierailija
42/45 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outsa, voit todellaikin olla varma, ettei ketään todellakaan haittaa, vaikka ottaisit vanhemmat lapset mukaan. Joten ei kun meitä treffaamaan.. =)

Ja kaikki muutkin kynnelle kykenevät mukaan.

Mietin tuossa, että oliko se elokuun alkua, kun ekan kerran siellä tavattiin? Paikalla oli silloin iso masuisina rakkausvauva, outsa, haikarapolska ja minä.

Nyt antamaan iltahalitukset tytöille, Miko juuri taisi simahtaa sänkyynsä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen hoidosta ollu puhetta. Meillä ei ole tiedossa mitän kahenkeskistä reissua ainakaan ennen kesää, mutta muuten koitan aina illat pyhittää miehelle. Kun Vesli menee nukkumaan, me syödään rauhassa iltapalaa ja katotaan elokuvia sun muuta. niin ja aina välillä mun vanhemmat on hoitamassa vesliä,jotta me päsemme kahestaan ostoksille, syömään tai muuta vastaavaa. Pitemmäks aikaa ei Vesliä voi hoitoon antaa, ennekuin suostuu ottamaan maitoa muustakin kuin tissistä.

Risellalla oli mahtavia piirroksia ja Unikolla ihania kortteja tehtyinä. Ite en osaa tehä mitään tollasta. Hyvä kun osaan tikku-ukon piirtää. :)

Peikkoäet kyseli alkoholin käytöstä lasten nähden. Mulla on todella jyrkkä oma kanta tähän ja toivottavasti en suututa nyt ketään. Mä nimittäin hyväksyn sen saunakaljan ja ruokaviinin ym. mut siihen jääkin. Esim mihinkään illanistujaisiin en mene lapsen kanssa. Mä en halua että vesli joutuu näkemään alkoholinkäyttöä tai humalaisia ihmisiä. Silloin kun otan alkoholia, on poika jossain muualla hoidossa. meidän suvussa on alkoholismia jonkin verran ( ei omassa perheessä) joten en halua oman lapsen näkevän mitään siihen liittyvää.

Meidän turvaistuin on Gracin Duoflex. Olen itse pitänyt istuimesta, mutta etupenkille ei juurikan jää tilaa. Mutta meillä sitä ei tarvita kun kuitenkin istun Veslin kanssa takana. Muuten ollut ainakin tähän asti ihan hyvä ostos. Ainut mikä on mietittänyt on se et kun sitä pitää pitää selkä menosuuntaan siihen 15 kg saakka. Monissa muissahan rajana n se 9-10 kg. Mutta suositushan on että muutenkin lasta pidettäs mahollisimman pitkään selkä menosuuntaan.

Vesli ei muuten taho ottaa nyt tavallista kaurapuuroa, kun tottui niihin hedelmäkaurapuurojauheisiin. Samoin lihan kanssa on vaikeuksia. Ei ilmeisesti tykkää jos on yhtään kokkareita. Täytyy vaan koittaa saada mahollisimman sileää aina.

Mutta nyt mentävä. Mies taitaa tulla reeneistä pian. Voidaan jatkaa lostien kattomista. Taas yks sarja jota joutuu kattoa putkella paljon!

Vierailija
44/45 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimasta tultiin hetki sitten. Ilman muuta Outsa mukelot mukaan ja Jumboon! Kiva nähdä teitä huomenna!!!

Tuohon alkoholi asiaan sen verran että yhdyn täysin tuohon Uman mielipiteeseen. Saunakalja tai lasi viiniä ruoan kanssa, enempää ei. Enkä kyllä illalla Lukan nukkuessakaan itse osaisi mitään ottaa.. Joskus lasin viiniä ja sama se on miehelläkin.

Sitten kun biletetään niin Luksu on muualla. Ja krapulassa EI maata seuraavaa päivää! Heh sain kyllä anteeksipyyntöni ja lupaukset siitä ettei se toistu.

Nyt soffalle armaani kainaloon. Nyt on taas kiva kun tuli oikein kunnolla räiskittyä!

Colis ja Luksu

ps Huomenna nähdään!

Vierailija
45/45 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kiirusta, että en oo kyllä ehtinyt lukea pinojakaan vähään aikaan.

Tänään jopa kävin ostamassa vähän luomubataattia, jos meidänkin poika saisi maistaa huomenna ensimmäiset soseensa. On nimittäin lisännyt yöhön 2 ylimääräistä syöttöä ja päivisinkin jo syö melkein tunnin välein .. ja on superkiukkuinen. Epäilen syyksi nälkää :) Vähän haikea olo aloittaa kiinteiden antaminen, kun jotenkin haluaisi pitää tuon pienen vielä pikkuvauvana. (Käyttää kyllä jo 80 cm vaatteita)

Meiltä löytyy varmaan se hitaimmin kehittyvä sissi. Ollut huomiseen saakka täysimetyksellä (ei pisaraakaan muuta, edes tuttelia) ja ei liiku -- ei edes käänny vielä.

Miten muuten annatte niitä kiinteitä, ennen vai jälkeen imetyksen?