Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meil ei käyny yhtään virpojaa:(

Vierailija
16.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olis avannu ovea vaikka olis käynytkin. Kerrostalossa kun asuin, niin pidin oven visusti kiinni tähän aikaan vuodesta!

Onneks naapurustossa ei asu lapsia, ja oma on vielä niin pieni, ettei tajua virpomisesta tuon taivaallista.

Vierailija
2/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut suklaamuniakin, mutta ei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu! Aiempina vuosina on käynyt paljonkin. Olin varannut runsaasti suklaamunia palkkioksi. Saavat omat lapset ne nyt sitten pääsiäisenä....

Vierailija
4/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi silloin kun oltiin päiväunilla, niin taisi käydä, kun ovikello soi.

Vierailija
5/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on ikäänkuin tyttömme kaveri, vaikka on jo ekaluokkalainen ja omamme on 3v,

hänellä oli nuorempi kaveri mukana, naamalta tuttu naapurin poika.

Molemmilla oli kivasti noita-asut ja kauniit oksat tehtynä, tytöllä yllättäen vähän vielä hienommat ;)

Annoin palkaksi 4 minimunaa eli niitä ruohomunia tms per noita, olikohan liian vähän? Ja kun he olivat jo menneet matkoihinsa, muistin että olishan mulla ollut tikkareitakin kaapissa, harmittaa etten antanut lisäksi niitä, pitäisköhän jälkitoimitksena antaa jos näen ko lapsia tai tyttöä pihassa esim viikolla?

Vierailija
6/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edes he, kun lapset odottivat aamusta saakka tuleeko " noitia" ja sitten iltapäivällä tuli :-). Kysyivät kohteliaasti saako virpoa ja antoivat kauniin oksan. Kindermunat annoin palkaksi.