Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä pienet asiat saa sinut iloiselle mielelle?

Vierailija
16.03.2008 |

Jos unohdetaan kaikki ylevät asiat: lapset, puoliso, terveys jne. ja keskitytään arjen pieniin iloihin... Niin mitä ne sinulle ovat? Mitkä asiat saa vähän arkisemmankin päivän vaikuttamaan juhlalta?

Minulle on yksi tärkeimmistä kaunis koti, on aivan uskomattoman kiva fiilis katsella ympärilleen ja huomata, että kaikki on niin kuin pitääkin, sisustus juuri sellainen kuin haluan ja vieläpä koti siistinäkin ;) Ja tähän kruununa hyvä ateria kauniilla kattauksella :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten yksin. Tuoksua kiukaalle, kynttilän valossa, siiderin kanssa (yleensä mulla alkoholiton).

Vierailija
2/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina monta tuntia ihan taivaissa sen jälkeen kun olen kuullut siitä miehestä jotain =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hyvä kappale tulee radiosta, hyvä ja edullinen vaatelöytö, onnistunut leivonnainen, eläinten puuhien katselu

Vierailija
4/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu pöydällä, teehetki, se kun katselen ikkunasta ulos pihalle ja suunnittelen kevään istutuksia, kaunis siisti koti, saunominen, kasvonaamio, pullo siideriä rankan viikon jälkeen, se kun mies hieroo jalkoja sohvalla, lehden selailu, lukeminen, kauniit yksityiskohdat kotona, pöydän kattaminen, kauniit astiat, mausteet, uuden reseptin kokeileminen, lasten askasrteluhetken organisoiminen, uiminen, jumppa... on niiiiiiin paljon. Joka päiväjotain.

Vierailija
5/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vauvan hymy

- hyvä kuohuviini

- yksinäinen ilta

- kuuma suihku rauhassa

- kaunis kattaus ja tuoreet kukat pöydällä

Ja nyt vähän negatiiviseen tyyliin:

- Tällä hetkellä toivoisin että tuo äijänretku häipyisi. En jaksa katsoa sitä enkä sen typerää ja ilkeää käytöstä. Olisin iloinen jos poistuisi.