Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksissa tuntui eilen kun pissaa olisi lirahtanut orkun tullessa, mies sanoi ettei olleskaan maistunut virtsalle, mitas e oli?

Vierailija
16.03.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pissaa, lähinnä kai emätineritettä, ja ruiskahtaa jostain rauhasesta emättimen suuaukon läheltä.

Vierailija
2/23 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoltani lähes aina orgasmissa " mälli lentää" ja aika runsaana - nam ... en tiedä kuinka yleistä se lienee - useimmat naisetkin on siitä tietämättömiä ... itse oletan, että mitä syvempi orgasmi sitä todennäköisemmin lentää ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitäkin on kokeiltu. Mitähän kaikkea muuta? Totesiko pyllyä nuollessa ettei maistu lainkaan kakalle?

Vierailija
4/23 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa googleen, female ejaculation

Niin saatte vastauksen mistä kyse.

Wikipediassa hyvä selitys asiasta.

Tosiaan vaikea sanoa kuinka monella naisella " lentää"

Itse tavannut pari vuosien varrella.

Muistan kun nainen ratsasti päälläni ja yks äkkiä " tuli" niin oltiin ihmeissään molemmat.

Tosiaan sangen vaiettu asia. MIKSI?

Onko niin harvinaista? Naiset jotka ovat kokeneet KOMMENTTEJA?

The expelled or released fluid is not urine, it is an alkaline liquid secreted by the paraurethral (alongside the urethra) glands.

54-60% of women have experienced emission of fluid at orgasm,

with 6% reporting that they regularly ejaculate in a forceful manner, and

an additional 13% stating that they have done so infrequently.

Vierailija
5/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tulee sarjaorgasmien yhteydessä. Moni mies lopettaa naisen tyydyttämisen kesken, kun se ejakulointi tulee vasta sitten ihan viimeisen ison orgasmin yhteydessä. Älkää lopettako kesken!

Vierailija
6/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta hämmästytti täysin että mitä ihmettä. Olin sellaisen miehen kanssa jota tapailin ja rakastelu oli inhtohimoista ja kiihkeää, vallatonta. Ensimmäisellä kerralla sitä tuli enemmän kuin muilla kerroilla. Todella kiihottunut olin oli useampi akti peräkkäin ja olimme aivan himossa.

Tiedän ettei sitä kaikki ole kokeneet ja jotkut ei edes usko tapahtuvaksi.

Ilmeisesti pitää olla mies jonka kanssa voi vapautua täysin estoistaan ennen kuin tuo on mahdollista. Kolmen miehen kanssa olen ejakuloinut ja yksi niistä aviomieheni.

Vierailija
7/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosiko sanoa että jos naisella lentää niin on kyseessä todellinen

ORKKUJEN ORKKU!!!

Vierailija
8/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla tavoilla olen ollut " täydellisesti tyydytetty"

Vierailija
9/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onnistuuko oman käden kautta?

Vai pitääkö olla mega kiimassa miehen kera?

Vierailija
10/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestä ei ole koskaan tapahtunut. Tosin en harrastakaaan mitään intohimoisia sauvasessioita - en tiedä, tapahtuisiko siinä.

Vierailija
11/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvita miestä...

Vierailija
12/23 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kokea!!!

Siis etuseinämää pitää hieroa?

Vierailija
13/23 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla tulin suuseksin aikana miehen kasvoille, makasin sohvalla selälläni.. En edes tienny sellasta tapahtuneen, mut onneks mies uskalsi kuukausien päästä vähän arastellen ja kiusaantuneena kysyä että mitähän silllon kerran tapahtu ku sulta lorahti pissaa...

No, onneks mä osasin kertoo sille että ei se pissaa ollu vaan ejakulaatio. Voisko kiihottuneena edes pissaa päästä lorahtamaan? Eikö se mee pikemminkin niin, että pissaaminen estyy seksin, tai siis kiihottuneena olemisen aikana?

Toisenkin kerran ejakuloin miehen antaessa mulle suuseksiä, olin polvillani ja mies jotenkin puoli-istuvassa asennossa mun edessä. Silloin huomasin ison lammikon sängyllä vasta seksin päätyttyä. Mies oli aika innoissaan, selvästi (hih) ajatteli et nyt sai muija kunnon orkun.

Ja sanottakoon, että nuo molemmat kerrat on todella tuntuneet erikoisilta sikäli, että olen ollut erityisen kiihottunut. Joten voisin tehdä omalla kohdallani lievän yleistyksen, että nainen ejakuloi ollessaan riittävän kiihottunut.

En väitä, ettenkö olisi ollut tosi kiihottunut muulloinkin. Enkä tarkoita, etteikö seksi olisi riittävän tyydyttävää ilman ejakulaatiotakin.

Vierailija
14/23 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eilen päädyin yhen ihan kivan naisen kanssa sänkyyn, mutta meni siinä vähän halut kun nainen kiimoissaan pissasi päälle" .

Miehet oli kauhuissaan nauraneet, että kylläpä hirveän naisen löysitkin.

Harmi kun ei kukaan ollut tiennyt kertoa, että kyseessä on ejakulaatio. Olis jääny sille miehellekin varmaan vähän parempi mieli..

Niin miksi se asia on niin vaiettu, että edes nelikymppiset äijät ei sitä tiedä? Tietääkö nuoret yleisemmin, onko tietous kasvaut tässä asiassa?

Vierailija
15/23 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä he nyt tietäis mistään ejakuloinnista??

Itse ejakuloin myös oman käden kautta. Kun on tarpeeksi kiihottunut ja jaksaa sitä hyvää itselle tehdä niin sieltä se aina tulee.

Vierailija
16/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että nainen pissasi hänen päälleen, niin mikäs tietäjä sinä olet kertomaan, että kyse oli juuri ejakulaatiosta, eikä pissasta?

Itse olen juurikin mainitsemasi nelikymppinen ja tiedän kyllä kyseisen ejakulaatioilmiön, vaikka koskaan en ole tavannut moista ilmiötä livenä. Puolestani olen tavannut naisen, jolta tuli pissaa pieninä suihkuina kesken suuseksin. Ja pissaa ennen tuota ja sen jälkeenkin maistaneena olen täysin varma, että se oli pissaa.

Vierailija
17/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakulointihan nimenomaan maistuu/tuoksuu aavistuksen pissalle, ei läheskään niin vahvasti mutta varsinkin jos ei pitkään aikaan ole pissalla käynyt ja on paljon juonut vaikkapa kahvia niin se neste voi kyllä tuoksahtaa aika vahvalle.

Vierailija
18/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Siis etuseinämää pitää hieroa?

Jep, siinä on se kuulu g-piste. Ainakin mun vaimoni menee ihan sekaisin, kun nuolen klitorista ja kiihotuksen noustessa työnnän pari sormea sisään ja hieron sitä etuseinämän palluraa... Kyllä orkku irtoaa! Ja tulee tosi voimakkaana, vaimo sanoo.

T: Mies31

Vierailija
19/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan saivartelija, tiedän siis moisen ilmiön olemassaolosta vaikka en sitä olekaan livenä kokeillut.

Ja nämä pissat taas, jotka minä sain nuollessa suuhuni oli ihan vartavasten säästetty käymättä pissalla. Alunperin oli tarkoitus, että hän olisi pissannut suuhuni oikein kunnolla, mutta ei saanut sitä ujoudeltaan vissiin sitten tulemaan. Nuollessa tuota sitten pieninä suihkuina kumminkin tuli. Kyse ei siis sataprosenttisella varmuudella ollut mistään muusta kuin kunnon aamupissasta.

Vierailija
20/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakuloinut viisi kertaa ja aina ilman miestä! :( En valitettavasti ole keksinyt konstia, jolla se tapahtuu takuuvarmasti. Suurta kiihoitusta se kuitenkin vaatii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme