Miksi jotkut duunarimiehet vetävät herneen nenään, jos nainen ei halua duunarimiestä?
Ja mistä se mies ylipäätään tietää, että nainen ei halua ketään duunarimiestä? Ehkä hän ei vain halua juuri sitä kyseistä miestä, ja syy voi olla jokin aivan muu kuin hänen ammattinsa.
Kommentit (36)
Jotkut ihmiset vain ovat sellaisia, etteivät hyväksy rajauksia, jotka pullauttavat heidät itsenä ympyrän ulkopuolelle.
Ihminenhän koostuu valtavasta joukosta ominaisuuksia, sekä hyviä että huonoja. Minusta kannattaa suhtautua niin, että on aina suoranainen ihme, jos löytää toisen ihmisen joka voi hyväksyä kaikki huonot puoleni. Ei se voi olla mikään lähtöoletus, vaan oikea onnenpotku.
Tätä ihmettelen. Jokaisella on oikeus valita juuri sellainen kumppani kuin haluaa. Jos joku haluaa akateemisen kumppanin, koska itse nauttii akateemisuudesta ja pitää sitä tärkeänä, miksi hän ei saisi valita henkilöä, jolla on samankaltainen arvomaailma?
Niin, vai merkkaisikohan se persoona tässä enemmän.
Samasta syystä, kun lihavat, tatuoidut tai vaikka lyhythiuksiset naiset vetävät herneet nenään, jos joku ilmoittaa, ettei pidä kyseisiä ihmisiä viehättävinä.
Pata kattilaa soimaa.
Ei minua ainakaan kiinnosta minkä miehen mammat haluaa. Ei ole minulta mitenkään pois. Eniten minua ärsyttää jatkuva valitus, säästä, kiloista, lapsista, naisista, miehistä, vastikkeettomasta rahasta, ahdistuksesta, masennuksesta, työstä, työnantajajasta, oikeuksista, kaikesta.
Onko kuitenkaan järkeä lähteä vastakkainasetteluun?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vain ovat sellaisia, etteivät hyväksy rajauksia, jotka pullauttavat heidät itsenä ympyrän ulkopuolelle.
Ihminenhän koostuu valtavasta joukosta ominaisuuksia, sekä hyviä että huonoja. Minusta kannattaa suhtautua niin, että on aina suoranainen ihme, jos löytää toisen ihmisen joka voi hyväksyä kaikki huonot puoleni. Ei se voi olla mikään lähtöoletus, vaan oikea onnenpotku.
EI nuo miehet tajua noin monimutkaista ajatusketjua.
Ne kuulevat vain munansa kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä, kun lihavat, tatuoidut tai vaikka lyhythiuksiset naiset vetävät herneet nenään, jos joku ilmoittaa, ettei pidä kyseisiä ihmisiä viehättävinä.
Pata kattilaa soimaa.
Sitähän sinä teet päivittäin. Onko sulle naisia jonossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
läski laura vastasi jes jes.
Sanoisin, että sukupuolesta riippumatta ihmiselle on vaikea kuulla, ettei kelpaa tai ole riittävä.
Sitä taas en ymmärrä, miksi siihen tunteeseen pitää reagoida suuttumalla ja solvaamalla.
Siitä tulee syvä kelpaamattomuuden kokemus. Varmaan samalta tuntuu naisista joilla on pienet tissit, kun mies sanoo että haluaa vain isotissisen. Jostain kouraisee. (pun not intended)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI nuo miehet tajua noin monimutkaista ajatusketjua.
Ne kuulevat vain munansa kutsun.
Mitä minä miehiä tunnen ja olen sellainen itsekin, useimmiten miehet ovat ihan hyvin tietoisia vajavaisuuksistaan, eivätkä kuvittele olevansa jokaisen naisen unelmaprinssejä.
Poikkeuksia tietysti löytyy myös...
Samasta syystä kuin että joku akateeminen mies haluaa vain hoikan ja timmin akateemisen naisen. Heitä he eivät kuitenkaan saa, ja sitten uikutetaan, kun pitäis tyytyä matalapalkka-alan ylipainoiseen duunarinaisern.
Jokainen ihminen määrittää itse oman rimansa. Ei se mitään herneen vetämistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee syvä kelpaamattomuuden kokemus. Varmaan samalta tuntuu naisista joilla on pienet tissit, kun mies sanoo että haluaa vain isotissisen. Jostain kouraisee. (pun not intended)
Jos joku mies ei haluaisi olla kanssani tissien kokoni vuoksi niin tervemenoa vaan. Pitäisin miestä kyllä aika tökerönä ja sosiaalisesti kömpelönä jos mies rupeaisi arvostelemaan toisen tissien kokoa ääneen. Tuo olisi aikalailla verrattavissa siihen, että nainen alkaa ääneen arvostelemaan miehen peniksen kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
Mä olen tota kaikkea eikä mua haittaa, ettei mua pidetä viehättävänä :) Toki se on huonoa käytöstä kertoa asia kysymättä, mutta sen takia en juttele kenellekään miehelle missään tapahtumissa, harrastuksissa yms. Jossei siis ole ihan asiaa, silloin tietenkin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
läski laura vastasi jes jes.
Defenssisi paukkuvat kuin popcorn. Onko naisia jonossa? Itse olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ylipäätään vetävät, koska miehet kuvittelevat, että heillä on oikeus valita, ja kenen tahansa naisen pitää suostua, koska miehet pitävät itseään naisten yläpuolella olevina, ja naiset on aina huonompia, kuin miehet.
Miksi pelkäät miehiä?
Paljon polttelevampi kysymys on tuhnarimiehet ja heidän tuhnauksensa siitä, että nainen ei halua tuhnarimiestä.
Ap on vetänyt herneen nenään kun joku persvakoäijä on kehdannut lähestyä.
Miehet ylipäätään vetävät, koska miehet kuvittelevat, että heillä on oikeus valita, ja kenen tahansa naisen pitää suostua, koska miehet pitävät itseään naisten yläpuolella olevina, ja naiset on aina huonompia, kuin miehet.