Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta aborttia on jotenkin vaikea käsittää, ymmärtää.

Vierailija
15.03.2008 |

Vauva ei kuole (jos ei ole kuollakseen) ilman tiettyä joukkoa ihmisiä. Eli vauvan äitihän on tietenkin pääsyyllinen, mutta sitten vielä lääkärit ja hoitajat jotka toimenpiteestä vastaavat, jotenkin hekin ovat osa sitä joukkoa, jotka tappavat tuon lapsen. Miten siitä asiasta voi irrottautua työroolin taakse? Tarvitaan siis monta käsiparia tappamaan se pieni lapsiraukka. Siinä mielessä sitä mielettömyyttä on mahdoton edes käsittää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, joku pumpulissa kasvanut Räsäskä siellä taas suu vaahdossa selittää. Mulla kävi niin, että mies eräänä aamuna pakkasi kamansa ja sanoi muuttavansa pois kotoa, oli hankkinut vuokrakämpän itselleen salaa. Hänen muutettuaan pois huomasin menkkojen olevan myöhässä. Olimme mielestäni eläneet normaalia parisuhde-elämää, enkä ennen tätä muuttoilmoitusta ollut saanut mitään viestiä mieheni suunnalta, että hän ei jaksa perhe-elämää.

Ehkäisy oli pettänyt. Ero oli minulle suuri shokki, kuopus oli alle puolivuotias, esikoinen parivuotias. Olin jo muutenkin niin masentunut erosta, etten voinut ajatellakaan kolmatta lasta ko. tilanteeseen. Teetin abortin, koska en voinut muutakaan. Kahden lapsen hoitokin teki tiukkaa yksin. Uskoisin, että olisimme joutuneet vähintään lastensuojelun asiakkaiksi, jos olisin kolmannen lapsen pitänyt.

Elämä on...

Vierailija
2/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ehdi lenkille mutta miten olis jos voimistelisit vähän? Juoksisit paikallasi? Jumppavideo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan