Olen työssäni huomannut, että abortti vainoaa naisia vuosikausia
ja pahimmillaan koko elämän. Olen huomannut, että abortti tuottaa välillisesti tai suoraan elämässä paljon mielenterveysongelmia. Ei, en tuomitse aborttia, kerron vain kokemastani vailla sarvia ja hampaita. Minulle ei tosin ole tehty aborttia, joten siitä kokemuksesta en voi puhua.
Kommentit (14)
tiedän useamman naisen omasta tuttavapiiristä, jotka olleet vain helpottuneita, kun operaatio takana.
ja mihin lahkoon ap kuuluu? Hienoa, että olet " työssäsi2 tehnyt havaintoja, joita edes ammattilaiset(mielen) eivät ole tehneet.
Paska juttu, mutta hyvä niin. Olin aivan liian nuori äidiksi, nyt sen tiedän muutaman mukulan mutsina näin kypsemmällä iällä.
Sanoi juuri tuossa, että ei ole miettinyt asiaa pitkään aikaan, mutta nyt oli asia jostain syystä tullut mieleen ja ruvennut ahdistamaan oikein tosisissaan. Äiti teki abortin avioeroprosessin ollessa meneillään ja sanoi, että silloin ajatteli, että ei selviäisi arjesta vauvan kanssa, mutta ajattelee nyt, että olisi selvinnyt. Olin itse eskarilainen noihin aikoihin ja tajusin jollain tasolla, mistä on kyse. Kuulin nimittäin, kun äiti juttelin puhelimessa ystävänsä kanssa, kun luuli että olin jo nukkumassa. Äiti kertoi minulle asiasta, kun olin jotain 16-vuotias. En ole koskaan voinut kuvitella, että pystyisin itse tekemään aborttia. Toisten toimia en tuomitse.
Miksi vatvoa menneitä, kun niille ei mitään voi? Tämä ap nyt tekee onnetonta valistustyötä täällä ja jauhaa soopaa, minkä ehtii. .
jos et olisi käyttänyt ehkäisyä? Ville-Petterit ja Sanna-Kaisat eivät ole saaneet syntyä, vain oman itsekkyytesi vuoksi, häpeäisit!
sellaisia, joilla ei jo valmiiksi ollut mielenterveysongelmia. Jos on valmiiksi jo vähän epävakaa persoona niin se on eri asia..
niin päin että mielenterveysongelma on ensin.
ei vaivaa ei. Ja sitäpaitsi nehän tyypit jotka menee omista asioistaan jonnekin ruikuttamaan on jo lähtökohtaisesti jotenkin viallisia. Olet vaan törmännyt sellaisiin reppanoihin.
ovat tunteettomia psykopaatteja? Onnea, olet tehnyt psykologianalalla täysin uuden oivalluksen, ilmoitappa tuo psykologillesi, niin hän vie asiaa eteenpäin=)
montako abortin vuoksi sairastunutta sinulla on potilaana?
ja nauraa, en ole psykopaatti ja mielestäni omatuntoni toimii. Olen viiden ihanan lapsen/nuoren äiti. Yhden kerran olen keskeyttänyt raskauden enkä kadu sitä. En ikinä olisi voinut harkitakkkaan raskauden loppuun sattamisen mahdollisuutta siinä tilanteessa, kaikille osapuolille parempi näin.