Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko virpojille antaa rahaa?
15.03.2008 |
Vai pitääkö antaa karkkia? Karkkia ei nimittäin ole. Millaisella summalla per virpoja ei saa kulmakunnan pahimman pihtarin mainetta?
Kommentit (2)
Meinaan, et löyty lompakosta vain kahden euron kolikko.
Ei tämä mulle elämää tärkeämpi asia ole - kunhan kirjoittelen aikani ratoksi. Ei näin lapsettomana tullut mieleenkään tänään kaupassa, et virpomispäivä on huomenna.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
50c myöskin noloa, 1e alkaa olla siinä ja siinä, minkä kehtaisi antaa.