Lue keskustelun säännöt.
vehnäleseestä vatsakipuja?
Kommentit (3)
Muutama lusikallinen. Joiko tarpeeksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon noita leseitä vedelly aika reilusti viime päivinä ja miettiny et miks maha on niin kipee.. Joo en syä ennää niin palio.
toki annoin taikinan turvota monta tuntia ennen paistoa, mutta nyt lapsi taas valittaa vatsansa olevan kipeä.. tuumailin, että voisikos ne leseet aiheuttaa sen?
lapsi siis ummetuksesta kärsii, ja siksi leseitä.
ja nyt kun tuumailin--ne leseletut saavat minut paukuttelemaan hulluna, joten, kait se lapsen vatsa reagoi myös.
mutta toimii ummetukseen:)
-ap