Uskaltaisinko pyytää naapuria mukaan jumppaan?
Käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja olisi mukavaa, jos olisi seuraa siellä ja matkoilla sinne+takaisin. En oikein tunne täältä vielä ketään, kaverit jäivät entiselle paikkakunnalle. Naapurissa asuu suunnilleen samanikäinen "naapurintäti", jonka kanssa olen jutellut pihalla ollessa (meillä on samanikäiset lapset, jotka leikkivät keskenään). Kahviteltu ollaan pari kertaa. Kehtaisinko laittaa tekstiviestiä ja kysyä, lähtisikö hän jumppaan huomenna? Hänellä on kyllä 5kk ikäinen vauva, joten ei kyllä välttämättä pääse...
Kommentit (6)
Vaikka en pääsisikään, niin jäisi hyvä mieli.
jos naapurintäti pyytäisi minuakin "jumppaamaan"...
"Naapurintäti" on nimittäin todellä hehkeä ja kaunis, minä taas ruma harmaavarpunen :)
ap
että en muista juuri koskaan nähneeni oikeasti rumaa ihmistä. Kaikki ihmiset on aika kauniita tai koomisia ja koominenkin on kaunis. Varsinkin jos ihminen hymyilee, niin hän on kaunis. (sori nynnyily)
musta ainakin olis tosi kiva jos joku kysyis mukaan. tuttuja kun ei täällä vielä ole.
ainahan voi kieltäytyä jos ei pääse tai halua lähteä.