Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen ihan rakastunut mun tatuoijaan. Miten saisin selville onko sinkku vai ei? ov

Vierailija
15.03.2008 |

Ajattelen sitä kokoajan ja kävisin enemmän asiakkaanakin mutta sillä on niin pitkä jono etten pääse varmaan puoleen vuoteen. Toivon joka viikonloppu että törmään siihen ja pelkään etten uskalla kuitenkaan sanoa mitään. Enkä edes tiedä seurusteleeko vai ei. Mistä saisin tietää, voisko joku auttaa?

Pelottavinta tässä hullaantumisessa on muuten se, että olen jo kolmekymppinen en mikään teini. Voi ei, masu täynnä perhosia:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, mistä mä voisin edes tietää olisinko sen tyyppiä vaikka olisi vapaa. Ehkä parempi näin, pakko lopettaa haaveileminen.

Ei ole normaalia ihastua näin hullusti tämän ikäisenä. Teini-ikäisten touhua. V***uttaa kuitenkin. Ja kiitos tiedosta:(

Vierailija
2/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihan normaalia. Ajattele niin että se on kiva piriste päivään. Viikko menee etkä edes enää muista koko tyyppiä! Ihastut kohta uudelleen ja hän saattaakin olla vapaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma firma, niin luulisi löytyvän paljonkin tietoa. Tatuoijilla muutenkin netissä varmasti jotain omia mainossivuja tms. Ehkä sieltä selviää enemmän.

Vierailija
4/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunjuttuja vaan löytyy. Jos sillä on perhe niin pakko unohtaa.

Vierailija
5/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heittää siinä tilanteessa heti ilmaan jotain " miten sun vaimo suhtautuu tatuointeihin" tms. Siitä heti saat tietää eikä tule sydänsuruja.

Vierailija
6/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin helpottaisi oloa ja lähestymistä jos tietäisin et mulla olis mahkut.

Vierailija
7/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on tatskoja :) toisten mielestä helpoiten asia selviää kysymällä (minä suosisin sitä vaihtoehtoa), toiset vakoilevat :)

Ei reippaasti vaan kysyt siinä tatuoitavana istuessasi, että lähtisitkö oluselle illalla? Jos ei, niin sitten ei.

Vierailija
8/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä kavereiden " tukena" lävitysasioilla ja joskus muka selailemassa uusimpia tatskalehtiä mutta en tollaista kehtaa siitä tiskin yli huudella. Ajattelin vain että jos joku keksisi keinon että tietäisin siviilisäädyn ennen kuin menen itseäni nolaamaan.

Vierailija
9/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ketjuun tatuointi paikan nimi ja tatuoijan tuntomerkit, eiköhän joku mamma hänet tiedä.

Vierailija
10/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turkulainen nuori mies... Tietäiskö joku?

Vierailija
11/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko ?

Vierailija
12/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 18 varma asiasta? Se niistä perhosista mahassa sitten... Voi mikä paha mieli!

Vierailija
14/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta on.

T. 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi