gallup
1=mikä pervointa mitä olet tehnyt? 2mikä pervointa mitä fantasioit mutta et voisi ehkä tehdä oikeasti? 3miten alistaisit kumppaniasi jos saisit tehdä mitä vain?4mikä on kiihottavinta mitä tiedät? saa vastata vaikka vaan yhteen kysymykseen. ikä ja sukupuoli mukaan.
Kommentit (8)
Vierailija:
1=mikä pervointa mitä olet tehnyt? 2mikä pervointa mitä fantasioit mutta et voisi ehkä tehdä oikeasti? 3miten alistaisit kumppaniasi jos saisit tehdä mitä vain?4mikä on kiihottavinta mitä tiedät? saa vastata vaikka vaan yhteen kysymykseen. ikä ja sukupuoli mukaan.
1 = piti ihan miettiä...paneskellut julkisella paikalla
2 = panna strap-onilla miestäni peppuun
3 = sitoisin ja nuolettaisin pilluni hänellä
4 = kun mies nuolee pillua ja todella nauttii siitä !
Nainen, 45 v
Vierailija:
1 harrastanut seksiä yhtaikaa kolmen miehen kanssa
2 sitoa mieheni ja antaa hänen katsella kun olen toisen miehen kanssa, tai jopa kahden. Tosin voisin kyllä toteutaakkin....
3 panisin strap-onilla miestäni ja olen tehnytkin niin
4 harrastaa seksiä kahden tai komen miehehn kanssa, joista tietenkin yksi on oma mieheni
Vierailija:
1=mikä pervointa mitä olet tehnyt?
Olen nuollut toisen miehen spermaa vaimoni pimpsasta. 2mikä pervointa mitä fantasioit mutta et voisi ehkä tehdä oikeasti?
Vaimolla ei olisi ehkäisyä toisen miehen kanssa.
3miten alistaisit kumppaniasi jos saisit tehdä mitä vain?
Mikään mikä ei kiihottaisi vaimoa ei innosta.
4mikä on kiihottavinta mitä tiedät?
Moniavioisuus. kolme vaimoa ja lapsiluku omassa määräysvallassa.saa vastata vaikka vaan yhteen kysymykseen. ikä ja sukupuoli mukaan.
1=mikä pervointa mitä olet tehnyt? Ollut kahden miehen kanssa yhtäaikaa 2mikä pervointa mitä fantasioit mutta et voisi ehkä tehdä oikeasti? mies ottais mut väkisin jossain suht julkisessa paikassa.
3miten alistaisit kumppaniasi jos saisit tehdä mitä vain? en oikeen tykkkää alistaa, voisin painaa polvilleen ja laittaa nuoleen mua esim kesken siivouksen.
4mikä on kiihottavinta mitä tiedät? katsoa peilistä omaa ja miehen rakastelua
1) Pissannut miehen pyynnöstä useamman kerran hänen päälleen ja pari kertaa ulostanutkin. Itse en saa siitä mitään tyydytystä....
2 Haluaisin, että mieslauma (ainakin 4) ottaisi minut " väkisin"
3) En nauti alistamisesta mutta teen sitä miehen pyynnöstä
4 Kiihotun eniten ryhmäseksistä mutta valitettavasti en ole itse kokeillut sitä
Vierailija:
1=Anaali
2=Kahden miehen kanssa
3=En saa alistamisesta kiksejä, kai sitten alistaisin pakottamalla katsomaan kun toinen mies saa panna mua
4=Isomunainen mies vapisee kun otan siltä suihin
N36
Vierailija:
1 Pannut kaverin vaimoa seksiliikkeen videokopissa kaverin runkatessa vieressä, ovi raollaan.
2 Kaksi mustaa miestä pumppaisi vaimoni spermaa täyteen.
3 Piiskalla, sidottuna sauvalla ja suulla kiihoittamalla lähelle orkkua, ottamalla väkisin muiden nähden.
4 Suihinotto.
M40
1=mikä pervointa mitä olet tehnyt?
Anaaliseksi
2mikä pervointa mitä fantasioit mutta et voisi ehkä tehdä oikeasti?
Piiskata toista
3miten alistaisit kumppaniasi jos saisit tehdä mitä vain?
Sitoa kumppani ja kiihottaa sitä monin tavoin. Dildoilla joka reikään ja tehdä mahdollisimman monta orgasmia
4mikä on kiihottavinta mitä tiedät?
SUUSEKSI
ikä ja sukupuoli mukaan.
42 ja mies