Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja! Paljonko voisi pyytää pienestä antiikki(?) ruokaryhmästä? 4 tuolia

Vierailija
15.03.2008 |

ja pöytä, umpipuuta. Ikä ei tiedossa mutta ainakin 50-luvulta, voi olla reilusti vanhempikin. Patinaa on, mutta ehjät. Kellään käsitystä paljonko näistä voisi saada?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä maksaisit jos tämmöistä etsisit? 50¿? 100¿? 200¿? Mulla ei ole mitään hajua??

Vierailija
2/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän pitäisi näkemättä sanoa hinta?

Haloo???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvästä puunvärisestä selkeästi talonpoikaisesta ryhmästä voi saada 500-1000 euron väliltä. Asuuko ap pk-seudulla?

Vierailija
4/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiseksi en tiedä kuinka antiikki tarkalleen ottaen määritellään,siis pitääkö olla esim. 100v vanha? Ja kuten ensimmäisestä viestistäni näet, ryhmä on varmasti yli 50v,mutta kuinka paljon yli, en tiedä. Luulen että se on tummaksi petsattua koivua, eikä ole talonpoikainen. Lähinnä siis mietin, liikkuuko hinta kympeissä vai satasissa, itse en usko että ainakaan yli 250 saisi mutta asiantuntija en todellakaan ole niin en voi tietää! Täällä voi hyvinkin joku osata auttaa edes hieman...

Vierailija
5/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saa sen kaupaksi ja arvon kohdalleen.

Vierailija
6/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on sellaiset vanhat pöydät jossa on niitä jatkolevyjä sisällä? Että onko tyypillisä jollekin vuosikymmenelle vaikka? Ei anttikkisia käsittääkseni mutta vanhempia kuitenkin?

Vierailija
7/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaiseen pörssiin huutonettiin tms kun ryhmä ei ole meillä kotona...mutta kai sen saa johonkin liikkeeseenkin vietyä..

Vierailija
8/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla kiinnostunut.....jos on sellainen about 40-lukulainen, jatkettavalla pöydällä. Huutonetissä menee kyllä kaupaksi, hintaa saanet n.200-300 euroa. Olen yrittänyt bongata meille tuollaista pientä pöytää tuoleineen, mutta asutaan pk-seudulla eikä ole autoa, joten täältä sen pitäisi löytyä että saisi kyydin järkättyä.

Vierailija
9/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vielä täällä, ei valitettavasti ole pk seudulla eikä pöytäkään jatkettava..

Vierailija
10/10 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin pöydästä kysellyt pöydätön nainen