Oletko kateellinen ex:älle?
Rahaa, omakotitalo, kaunis vaimo, hyvä työpaikka, sanoinko jo että rahaa...
Kommentit (7)
En todellakaan ole. En kyllä ole ylipäätäänkään ihmisille, joten ehkä johtuu siitä. Ainut asia mistä olen hivenen kateellinen ihmisille on se, että jos he ovat onnistuneet adoptoimaan jonkun pienen.
Periaatteessa exällä lienee materiassa mitä kaikkea voisi kadehtia, mutta se mitä en koe yhtään kadehdittavaksi on hänen päänsä sisällä, kaipuu esim. omaa poikaa kohtaan ja hänen sairautensa. Exän kanssa ollaan hyviä ystäviä, onneksi on ok meidän molempien puolisoille (tai sitten exä ei ole kertonut vaimolleen, en ole kysynyt, mutta olen olettanut, että on kertonut).
Vierailija:
Rahaa, omakotitalo, kaunis vaimo, hyvä työpaikka, sanoinko jo että rahaa...
koska sairastaa narsistista persoonallisuushäiriötä,eikä omista yhtään mitään. säälittää vaan ne uudet uhrit ja se että exä joutuu elämään aina itsensä kanssa
Huonekalut, yleensäkin irtaimen tavaran (vein opiskeluaikaisen matkatvn ja mummolta perityn kukkapöydän). Hänelle jäi myös uusi nainen, minä jäin yksin ja aloitin kaiken alusta, puhtaalta pöydältä, vuokra-asunnosta jne.
Nyt minulla ihana aviomies, omakotitalo, 3 suloista lasta.
Tiedän että exällä menee hyvin, ja on edelleen saman naisen kanssa, jonka takia minut jätti. Siis miksi olisin kade?
Mun eksällä on kiva vaimo, koti kivalla paikalla (en ole käynyt) ja tekee duunia josta tykkää. Mulla on kiva mies, koti kivalla paikalla ja valmistun kohta alalta jota tykkään (ex ei valmistunut, meni täihin).
Ei olla ylimpiä ystäviä, mutta hyvissä väleissä.
ole seuraanut niin tarkkaan exän elämää..