Jos saisit viettää viikonlopun yksin. Mies veisi lapset. Mitä tekisit?
ajattelin:
kodin perussiivous
pitkä kävely
leivon leivän
uimahalliin uimaan
ostin jo naistenlehden
lisää ehdotuksia?
Kommentit (29)
Teatteriinkin voisi mennä jonkun kaverin kanssa. En siivoaisi, laittaisi ruokaa, tmv. Vain nauttisin olostani ja tekisin sitä mitä huvittaa.:-)
nukkuisin, kävisin dokaamassa kavereitten kanssa ja söisin herkkuja!!
Kävisin varmaan myös vähän shoppailemassa ja lenkkeilemässä ihan kaikessa rauhassa.
Mä teen omia lempiruokia, luen, katson leffoja, tapaan kavereita, nukun paljon tai jos haluan olla oikein ahkera, harrastan jotain liikuntaa.
ilman pieniä lapsia, ei tarvitsisi välittää ruoka-ajoista, tai nukkumaanmenoajoista, vai pystyykö joku muka nukkumaan rauhassa, kun on pieniä lapsia? Meillä lapset saavat aamupalaa, kun heräävät, enkä sen jälkeen enää saa unta. Mies nyt on sellainen possu, ettei sitä kiinnosta minun nukkumiseni tai kotitöiden teko, kunhan vinkuu ja valittaa kaikesta, mikä jää tekemättä=) Jos jonain päivänä saan rahaa, niin että pääsen omilleni(veloista), niin ukko saa lähteä.
Käytännössä meillä on aina niin hirveä huuto ja sekasorto, että mitään ei pysty tekemään. Onhan mulla korvatulpat, että saan jotenkuten opiskeltua, mutta nytkin esim nuorin yrittää rämpyttää näppistäni samalla kun kirjoitan. Jos haluan rauhaa menen piiloon vessaan tai parvekkeelle jossa saa olla ehkä 5 min rauhassa. Syödä pitää mahdollisimman nopeasti, koska lapset alkaa heti keksiä mulle hommia, huutavat ja alkavat mankua kaikenlaista jos näkevät mun istuvan alas ja syövän. Se on sellaista jatkuvaa ajojahtia päivästä toiseen.
Vierailija:
Kyselee yh, jonka on vaan pitänyt kyetä kaikkeen, vaikka lapset mukana. Lapset menossa nukkumaan, katson dvd:ltä Poirotia ja huomenna menemme shoppailemaan.
maksaa maltaita, varmaan nukkuisimme vaan, kun ei jaksa sekstaillakaan
minä jonka elämä on tollaista...Minkä ikäisiä lapsia?
Siis ei toedellakaan voi mitään lukea saati rentoutua silloin kun lapset hereillä.
Meillä lapset 1v, 2,5v ja 4v.
Ja mitä tekisin jos olisin yksin.
Menisin varmaan leffaan tai ostoksille. Hakisin pitsaa. Ja siivoaisin saunan.
Jos aikaa jäisi niin voisin mennä salille, jumppaan jne.
Todella kuitenkin mietin osaisinko ihan oikeasti lähteä jonnekkin jos yksin jäisin vai lamaantuisinko vain kotisohvalle...
en antaisi miehen viedä lapsia...