Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit viettää viikonlopun yksin. Mies veisi lapset. Mitä tekisit?

Vierailija
14.03.2008 |

ajattelin:

kodin perussiivous

pitkä kävely

leivon leivän

uimahalliin uimaan

ostin jo naistenlehden

lisää ehdotuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi miehen viedä lapsia...

Vierailija
22/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriinkin voisi mennä jonkun kaverin kanssa. En siivoaisi, laittaisi ruokaa, tmv. Vain nauttisin olostani ja tekisin sitä mitä huvittaa.:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuisin, kävisin dokaamassa kavereitten kanssa ja söisin herkkuja!!

Vierailija
24/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmaan myös vähän shoppailemassa ja lenkkeilemässä ihan kaikessa rauhassa.

Vierailija
25/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen omia lempiruokia, luen, katson leffoja, tapaan kavereita, nukun paljon tai jos haluan olla oikein ahkera, harrastan jotain liikuntaa.

Vierailija
26/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman pieniä lapsia, ei tarvitsisi välittää ruoka-ajoista, tai nukkumaanmenoajoista, vai pystyykö joku muka nukkumaan rauhassa, kun on pieniä lapsia? Meillä lapset saavat aamupalaa, kun heräävät, enkä sen jälkeen enää saa unta. Mies nyt on sellainen possu, ettei sitä kiinnosta minun nukkumiseni tai kotitöiden teko, kunhan vinkuu ja valittaa kaikesta, mikä jää tekemättä=) Jos jonain päivänä saan rahaa, niin että pääsen omilleni(veloista), niin ukko saa lähteä.

Vierailija
27/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä meillä on aina niin hirveä huuto ja sekasorto, että mitään ei pysty tekemään. Onhan mulla korvatulpat, että saan jotenkuten opiskeltua, mutta nytkin esim nuorin yrittää rämpyttää näppistäni samalla kun kirjoitan. Jos haluan rauhaa menen piiloon vessaan tai parvekkeelle jossa saa olla ehkä 5 min rauhassa. Syödä pitää mahdollisimman nopeasti, koska lapset alkaa heti keksiä mulle hommia, huutavat ja alkavat mankua kaikenlaista jos näkevät mun istuvan alas ja syövän. Se on sellaista jatkuvaa ajojahtia päivästä toiseen.

Vierailija:

Kyselee yh, jonka on vaan pitänyt kyetä kaikkeen, vaikka lapset mukana. Lapset menossa nukkumaan, katson dvd:ltä Poirotia ja huomenna menemme shoppailemaan.

Vierailija
28/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa maltaita, varmaan nukkuisimme vaan, kun ei jaksa sekstaillakaan

Vierailija
29/29 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jonka elämä on tollaista...Minkä ikäisiä lapsia?

Siis ei toedellakaan voi mitään lukea saati rentoutua silloin kun lapset hereillä.

Meillä lapset 1v, 2,5v ja 4v.

Ja mitä tekisin jos olisin yksin.

Menisin varmaan leffaan tai ostoksille. Hakisin pitsaa. Ja siivoaisin saunan.

Jos aikaa jäisi niin voisin mennä salille, jumppaan jne.

Todella kuitenkin mietin osaisinko ihan oikeasti lähteä jonnekkin jos yksin jäisin vai lamaantuisinko vain kotisohvalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä