Teinkö tyhmästi?
Olin sopinut treffit netistä löytämäni miehen kanssa. Olimme olleet ainoastaan s-postin ja mesen välityksellä yhteydessä. Treffipäivänä tulin kipeäksi ja laitoin hänelle sähköpostilla pahoittelevan viestin. Hän ei vastannut mitään, joten kaivoin hänen puhelinnumeronsa finderista (s-posteissa näkyi koko nimi) ja laitoin hieman ennen treffiajankohtaa, että oletkohan saanut viestini.
Mies ei vastaa mitään...teinkö tyhmästi kun laitoin tekstiviestin, vaikkei hän ole antanut minulle numeroaan? Pyysin kyllä anteeksi että olin kaivanut hänen numeronsa tietooni, mutta selitin, että halusin varmistua ettei hän vaan odota mua turhaan paikalle.
Kommentit (13)
että olin kaivanut hänen numeronsa finderista. Ei nyt minusta mikään kovin vakava asia, mutta ehkäpä hän sitten säikähti..Ap
Mies varmaan tuumii, että suhteessa penkoisit lompakon, kännykän jne.
No eipä voi mitään! Sinne meni sekin lupaavan oloinen mies sitten. Ap
jos numero ei ole salainen ja on paljastanut koko nimensä niiin ei tosiaan ole mitään penkomista tai yksityiselämään puuttumista.
kuka vaan voi saada kenen tahansa puhelinnumeron.
treffien perumiseen eikä siksi vastannut? Niitähän varmaan kuulee/näkee vaikka kuinka. Tosin luulisi että viestin jälkeen olisi tajunnut et olit tosissasi. No älä sitä murehdi, ottaa yhteyttä jos on minkään arvoinen. ;)
Vaan jos minä esittäydyn netissä, pitää lähteä luottamuksella peliin, eikä onkia puhelinnumeroita, verotietoja sun muita. Ihmisestä tietää sen verran, mitä hän itse kertoo.
itse olisin tehnyt samoin. Kyllä numerutiedustelu on jo vuosikymmeniä ollut käytössä.
Ikävempää olisi miehelle, jos olisi turhaan sinua jossain venaillut. Ainahan palvelimet (sähköposti) tms. voi olla rikki eikä hän olisi saanut viestiäsi.
Oli sinulta kohteliasta ottaa tämä huomioon.
varmaan urkkii finderin kautta missä ko. henkilö asuu jne...
Mutta minusta sinulla oli siihen hyvä syy. Eri asia, jos olisit alkanut muuten vaan viestitellä.
Itselleni kävi kerran niin, että olin sopinut treffit sähköpostissa ja treffipäivänä mies laittoi viestin, että " tuli esteitä" . En olisi välttämättä ehtinyt lukea sitä ollenkaan ja olisin turhaan ollut odottelemassa. siinä tapauksessa olisin ollut vain tyytyväinen, jos olisi laittanut tekstarin. Olisi tullut sellainen olo, että miehellä oli oikeasti jokin este ja että hänelle olisi ollut väliä mitä minä ajattelen. Nyt tyypistä ei kuulunut mitään sen koommin.
että sai se mun viestin. Kysyin, että huvittaisko sitä tavata jossain tässä mun lähellä, kun en sairaslomani vuoksi halua minnekään keskustaan lähteä (työkaverit voi vaikka nähdä). Ei kuulemma halua, kun ei tässä ole lähellä mitään kahviloita, ainoastaan baareja (voihan niissäkin mun mielestä kahvit juoda!)..
Outo mies. Oli kuitenkin tosi kiinnostuneen oloinen musta ja innokas tapaamaan. Ei kai se nyt niin kamalaa ole sen verran baarissa käydä että kahvikupposet juo. Ap
missään sellaisessa paikassa liikkua, missä työkaverit voi nähdä. Voin jo kuitenkin paljon paremmin kuin eilenillalla ja tänä aamuna, ihan hyvin voisin vähän aikaa istuskella jossain lähikuppilassa jutellen. Ap
Ei suostu tapaamiseen sun lähellä ja olisi varmasti antanut numeron sulle jos tosissaan olisi.
Tuttavamiehelle kävi niin, että netin kautta tutustui naiseen, treffailivat pari kertaa ja sitten mies tuumasi, että ei tää oo mun juttu ja sanoi naiselle, ettei halua jatkaa tapailua.
Nainen teki feikkiprofiilin netin deittipalveluun väärällä kuvalla. Kun mies sopi tapaamisen, tapaamispaikalla olikin tämä jätetty nainen, joka haukkui miehen pettäjäksi ja vaikka mitä. Huh huh.