Mistä ootte tilannu leluja
Kommentit (4)
onko joku tilannu Condianasta tai Julilelusta jotain? Tai Pikkupuusta?
Miten toimi? Kokemuksia...?
Toi Ipanalle oli ihan ok, mut...
Moi,
Pikkupuusta olen kerran tilannut enkä voi suositella tätä kenellekään enkä itsekään sieltä enää mitään tilaa.
Tilasin nimittäin heiltä Vierivä talo-lelun. Tuote tuli kyllä ajallaan ja laskutus yms. meni mallikkaasta. Mutta lelu meni rikki noin viikon jälkeen; alimmainen pallokouru irtosi. Valitin tästä ko. yritykseen ja sieltä ilmoittivat, että voin itse kursia lelun kasaan. Eivät vastaa liimauksista, koska kuulemma liimausten pysyminen riippuu sisäilman laadusta yms. Sen jälkeen saimme kyllä eräänkin kerran olla liimailemassa taloa kasaan ja lopulta kyllästyimme kursimaan taloa kasaan joten laitoimme lelun roskiin.
Eli tuotteet ovat kivan näköisiä ja hinta edullinen, mutta ilmeisesti edullisen hinnasta johtuen laatu on heikko. Vahingosta viisastuneena olen panostanut laatuun. Vastaa Vierivä talo-ostettiin www.lahjalinna.fi -verkkokaupasta.
Ollaan siis tilattu www.lahjalinna.fi, www.lillerilalleri.fi, www.allomaari.net.
Paljon puuleluja ja muutenkin laadukkaita, esim. ihanat myyrät ja vauvoille puiset HABA:n lelut