Mies luki salaa teksitiviestini....
Myönsi kyllä myöhemmin lukeneensa ne. Viesteissä ei ollut mitään " hämärää" mutta lennokkaita ne kieltämättä oli.
Mies oli aika järkyttynyt kun taas tajusi miten erilaisia me ollaan... Voi itku :-( MIKSI pitäisi olla samanlaisia.. jos hän on rauhallinen eikä viestittele ystäviensä kanssa, niin eihän se meidän parituhteeseen vaikuta millään tavalla. Niinkuin ei pitäisi senkään että minä taas viljelen ronskia kieltä ystävieni kanssa ja viestittelen päivittäin!!
Olen kuulemma hyvä vaimo ja hyvä äiti lapsille.. mutta tämä meidän " erilaisuus" on miehelle nyt liikaa. Anteeksi jos on sekavaa tekstiä..harmittaa vaan niin kovasti.. :-(
Tuli taas niin paska olo :-( :-(
Kommentit (15)
Jos on, ymmärrän miehesi tunteet! Itse myös textailen paljon pitkin päivää, mutta en tosiaankaan mitään törkeää ainakaan miespuolisten ystävieni kanssa, naisystävien kanssa sitten käytämmekin hurttia huumoria ;)
Mieheni ei textaile saatika soittele lainkaan kenenkään kanssa, ei ole koskaan ollut niin sosiaalinen kuin minä.
.. sekä yhdelle miehelle joka on suuntutunut miehiin, ei siis todellakaan mitään romanttista viritelmää! (mieskin sen kyllä tietää)
Meillä oli pari vuotta sitten kriisi jonka yhteydessä viestitin eräälle miehelle. Sen kriisin seurauksena tulin oikesati järkiini ja lopetin viestittelyn siihen. Tästä syystä meillä on vielä luottamuspulaa (minun syytä siis). Olen sanonut miehelleni että näytän hänelle viestini koska vaan, jos häntä vähänkin kaihertaa. Minulla EI ole oikeasti mitään salattavaa!! Silti hän luki niitä ilman lupaa ja oli jotenkin järkyttynyt siitä mistä olin viestitellyt.. :-/
.. sekä ihmeteltiin miehiä ja heidän ajatusmaailmaansa aika lennokkain vertauksin.
Homokaverin kanssa taas kirjoiteltiin raskaista työpäivistä ja lupasin hänelle virtuaalista niskahierontaa ja toivotin kovasti jaksamista.
Tämä on sitten liikaa miehelleni...
kaikki nämäkin viestit, mitä nettiin kirjoittelen, mielestäni se on raukkamaista.
missä ihmisen yksityisasioita kunnioitetaan eikä niitä toitoteta kaikille eikä varsinkaan ronskimpaa kieltä käyttäen. Hänen voi olla vaikea ymmärtää että sinä pystyt ystäviesi kanssa puhumaan asiasta kuin asiasta.
Tuosta kyllä kannattaisi keskustella asiallisesti. Kyllä sinullakin on oltava jotain " omaa" .
Ihmiset on erilaisia. minä kunnioitan hänen rauhallisuuttaan ja myös sitä ettei ole yltiösosiaalinen. Niihin piirteisiin aikoinaan ihastuinkin. Samoin kuin hän ihastui minussa sopntaaniuuteen ja eloisuuteen.
Nyt ne ovat muodostumassa ylitsepääsemättömiksi ongelmiksi :-(
Eikö sinua häiritse että joudut viestit aina poistamaan??? Mitä se kertoo suhteenne tilasta?
le jne, on loukkaavampaa lähettää pelkkä hyvää nimipäivää jollekin jos aina unohtaa kumppanin nimipäivän jne vaikka muuten olis ihan viatonta
päinvastoin, hänellä on ollut ainakin 1v salasuhde työkaverinsa kanssa, eli sitten se on tuo huono itsetunto.
Vierailija:
on loukkaavampaa lähettää pelkkä hyvää nimipäivää jollekin jos aina unohtaa kumppanin nimipäivän jne vaikka muuten olis ihan viatonta
Kyllä minä huomioin miestäni. Huomioin kyllä myös muitakin ihmisiä.
Tässä tapauksessa JOS mies kokee ne loukkaaviksi, niin asioista voisi KESKUSTELLA.... mies voisi kertoa mikä häntä loukkaa jne.
Mutta tuo tapa, että muutaman tekstiviestin seurauksena hän on melkein valmis heittämään hanskat tiskiin, sitä en ymmärrä :-(
Ja teksitiviesteissä tuo " lennokas" oli tässä tapauksessa sitä että kaveri kertoi jonkun puolituntemattoman miehen lähettäneen hänelle viestin että saisiko seksiä kun ei jaksa enää runkata.. siitä keskusteltiin ja ihmeteltiin että mitä ihmettä se mies oikein ajattelee... Että niin lennokasta.
Vierailija:
missä ihmisen yksityisasioita kunnioitetaan eikä niitä toitoteta kaikille eikä varsinkaan ronskimpaa kieltä käyttäen. Hänen voi olla vaikea ymmärtää että sinä pystyt ystäviesi kanssa puhumaan asiasta kuin asiasta.
meilläkin mies luki kerran päiväkirjani- tuli tosi kurja olo-en ole sen jälkeen pystynyt oikein kirjoittamaan sinne
siis mies luki sun viestit? eli sinun lähettämät kenelle, miehelle vai naiselle?? mitä sitten jos ihmiset ovat erilaisia...