Oletko koskaan aikuisiällä laskenut allesi?
Kommentit (17)
Täytyy myöntää että olen.. Ripuli päässyt yllättämään sekä synnytyksen jälkeen oli pidättämis vaikeuksia..
En aikuisena, mutta teininä olen kun kiusaaja ei päästänyt vessaan.
Synnytyksen jälkeen on ollut pidätysvaikeuksia.
Viime viikolla. Olen raskaana ja on muutaman kerran lirahtanut jos olen aivastanut täydellä rakolla. Onneksi nämä ovat toistaiseksi sattuneet kaikki kotona ollessa...
Joo, kerran jostain syystä olin niin sikeässä unessa että laskin alleni enkä herännyt vessaan. Puolisolta saa vielä yli 10 vuotta myöhemmin kuulla vinoilua asiasta. ;(
Olen, vieläkin hävettää ja harmittaa kauheasti. Olin humalassa ja rakko oli räjähtämäisillään eikä pääsyä vessaan. Onneksi kukaan ei nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:23"]Joo, kerran jostain syystä olin niin sikeässä unessa että laskin alleni enkä herännyt vessaan. Puolisolta saa vielä yli 10 vuotta myöhemmin kuulla vinoilua asiasta. ;(
[/quote]
Minullekin kävi noin kerran. Oli kauheaa herätä märissä lakanoissa. Puhumattakaan siitä häpeän määrästä.
Juu, kyllä! Olin talvella koiran kanssa aamulenkillä ja lähdettiinkin vähän pidemmälle kuin oli tarkoitus. Sitten törmättiin tuttuihin ja annettiin koirien juosta keskenään hyvä tovi. Kotimatkalla iski sitten armoton pissahätä ja vielä menkkojen ensimmäinen päivä. Ehdin kotikadun päähän kun lirahti.
Onneksi oli pitkävartiset (muoviset) pilkkisaappaat jalassa, niin kusi valui punttia pitkin saappaisiin, enkä jättänyt keltaista vanaa perääni. Kotipihassa tyhjensin saappaat ja menin suoraa takaovesta kylpyhuoneeseen pesulle.
En tiedä miksi kerroin tämän näinkin tarkasti.
Up