Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha periköön kaikki arkkitehdit, jotka suunnittelevat ns. mielenkiintoisia pohjaratkaisuja.

Vierailija
13.03.2008 |

Vinot seinät ovat syvältä!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hiukan vaikea saada taloa kaupaksi, oli muutenkin aika erikoisia ratkaisuja...

Vierailija
2/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan isossa talossa jossa on paljon isoja asuntoja. Mutta onnettoman pieni pyörä ja vaunu-varasto on sitten!! Mitä arkkitehti on ajatellut sitä suunitellessa, kukakohan muuttaa isoihin asuntoihin. Eiköhän ne ole ne lapsiperheet, joilla on pyöriä ja vaunuja vähän enemmänkin.

Ja miksi tänä päivänä tehdään niiiiin älyttömän pieniä makuhuoneita.

Kertokaa arkkitehdit, jos olette täällä lukemassa tätä. Minua oikeasti kiinostaisi mikä siinä on taustana.

Ehkä se olen vaan minä joka ei nyt vaan ole ymmärtänyt näitä hienoja ideoita....

Vierailija
4/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä jos teillä siellä kaupungissa on jotain uusia hienoja muotivirtauksia että tehdään tarkoituksella vinot seinät.

Mutta täällä meillä jos on vinot seinät niin se on ihan vaan rakentajan moka kun ei osaa suoraa seinää tehä

Vierailija
5/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne olla vinot niinkin että seinien väliset kulat eivät ole 90 astetta. Anopilla tällainen asunto, ja on joo vähän hankala sisustaa.

Vierailija
6/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittokomero kapeneva käytävä, toisesta päästään alle metrin, valmiiksi kalustettu solu, jossa ruokapöytänä pyöreä pöytä, josta neljäsosan segmentti puuttui (muu ei olisi mahtunut) ja halkaisija 60 cm. Kaiken tässä tilaihmeessä kruunasi kylppäri, joka oli aavistuksen yli 9 neliötä ja jossa oli 90 asteen kulmat ja jossa oli suihkun kohdalla lasitiiniseinä eteiseen (naama ei näkynyt, mutta vartalo kyllä.)Aina välillä mietittiin kämppiksen kanssa, kuinka paljon helpompaa olisi siirtää sänky sinne kylppäriin, johon olisi mahtunut huomattavan hyvin toisin kuin asuinhuoneisiin...

Vierailija
7/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun etsittiin taloa niin, varjakanvalkamassa oli yksi kiva talo, kivalla paikalla. Paitsi että siinä oli vinot seinät, miestä ne ei olis haitanneet, mua taas tökki tosi pahasti. Ei ostettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän