Hih, viikon ruokarahat menikin mun vaatteisiin ;( Mies
ei tiedä asiasta mitään enkä kerro hälle. Tällä viikolla syödään pakkasesta safkat.
Olin Omenassa lounaalla lasten kaa ja mukaan tarttui yhdet iiiiiihanat kengät (-50%) ja softshell takki. En kehtais myöntää miehelle, että olen näin heikko, joten tosiaan tällä viikolla ei sitten käydä kaupassa. Onneksi pakkasessa on hätävaraa ja maitoa joutuu muutenkin pitkin viikkoa hakemaan.
t. shopaholicmami
Kommentit (13)
Rehellisyys? Ongelmiensa selvittäminen? MITÄ NE ON????
meillä yhteinen talous 13 vuotta ja kertaakaan ei ole rahasta tai sen käytöstä riidelty. Kaikki muut asiat maan ja taivaan väliltä ja miksei jopa maan altakin onnistuttu riitauttamaan.
vai,että mies oikein antaa ruokarahaa.....
se antaa tosi typerän ihmisen kuvan.
mutta onneksi on vaatteet vimpan päälle... Eihän ap nyt tietenkään perhettään nälkäkuolemaan saata, jos kerran pakkanen on täynnä ruoka, mutta kyllä tuo vähemmän aikuisen ihmisen käytökseltä kuulostaa. Minkä ikäiset lapset ap:lla on? Entä jos he kertovat isille äidin ostaneen jotain vai pistäisikö ap vallan lapsensa tähän " ei kerrota isille" -salailuun mukaan?
Pääasia että hyvältä näyttää, vaikka...
pitäs kauppaan mennä? Mutta jos sä joudut salaa ostaa itelles vaatetta, joudut kai sit myös käyttää niitä salaa vaan silloin kun mies on tienaamassa sulle lisää törsäysrahaa? En ymmärrä mitä pahaa on ostaa vaatetta ojs sitä tarvii, mutta turha on turhaa...
Mutta en tiedä mikä auttaisi :(
Koko perhe kärsii jos shoppailumaniastani...
Saan rahaa tililleni tarpeitten mukaan. Mun " kuteet" eivät kuulu näihin välttämättömiin tarpeisiin.
Miten miehesi suhtautuu sun ostoksiin?
ap
Tuhlaatte ruokarahoja vaatteisiinne? Mitä hihiteltävää tuossa on?
SE naurattaa.....
ap