Homeopaatti käski olla rokottamatta lapsia
Kommentit (91)
olla rokottamatta. Tietenkin, jos kaikki muut rokottaisivat, niin ehkä sitten ;)
Jenkeissähän se yksi "mesoaja-mamma" sai aktiivisella tiedottamisellaan monet jättämään jonkin yhdistelmärokotteen antamatta. Juuri sen mikä muka aiheuttaa autismia ja hups vaan... yhdessä osavaltiossa alkoi tulla hätä käteen, kun tauti levisi. en nyt tarkkaan muista mikä.
Emme Suomessa elä missään kuplassa. Jos ei itse matkustaisi niin muualta kyllä matkustetaan tänne. Toisaalta on aika rankkaa lapselle 18v täytettyään ottaa kaikki rokotukset jos pidemmälle matkalle mielii.................
.. koska niin moni on rokotettu, eikä suomessa ole mitään tauteja, jotka tappavat tai vammauttavat, luullaan että nämä taudit ja sairaudet ovat kuolleet sukupuuttoon ja jätetään lapset rokottamatta.
Juuri rokotteiden avulla on maailmasta, ainakin länsimaista, poistunut valtaosa "harmittomista lastentaudeista" kuten tuhka- vesi- tulirokko, kurkkumätä ja isorokko, tai polio.
Muistan kun matkustelu venäjän puolelle vapautui ja yhtäkkiä alkoi suomessakij esiintyä esim. keuhkokuumetta! tai jotain muuta kadonnutta kansantautua, koskapa rajan takana paitsi hygieniataso oli toista, myös rokotukset olivat jotain muuta eli ei mitään, kuin suomessa.
koSKa rokottamatta jättäminen on vapaamatkustamista muiden kustannuksella, ja edesvastuutonta.
on hullua, että vanhemmat saavat tehdä mitä tahansa lapsilleen, pitäisi säätää laki joka pakottaa ja velvoittaa että lapset on rokotettava tai ne otetaan pois. ja pakkorokotetaan.
PISTE!
ja moni muu tauti. Hinkuyskääkin esiintyy nykyään joka vuosi. On hengenvaarallinen pienelle vauvalle.
Mutta toisaalta, luonnollista poistumaahan on ollut aina ja luonto on karsinut heikot. Joten jos ei rokoteta lapsia, se osottaa luonteen vajavaisuutta ja ei se nyt haittaa, vaikka luonto korjaisikin sitten sellaiset pois.
Rokottaminen on isompi riski lapsen terveydelle kuin rokottamatta jättäminen
http://www.rokotusinfo.fi/
PISTE!
Monet tekevät niinkuin lääkäri käskee...
ja sokeria sisältävää koska se ei ole terveellistä - uskotko?
asenteellista hömppää. Älkää nyt hyvät ihmiset todesta ottako! Esim. ne MPR-rokotteeseen aiheetta liitetyt autismiepäilyt (jotka edelleen elävät tuolla hömppämaailmassa omaa elämäänsä ja joiden takia esim. Englannissa jätettiin lapsia paljon rokottamatta ja jonka takia siellä on edelleen tuhkarokkoepidemioita ikävine seurauksineen koko ajan menossa) on jo moneen kertaan osoitettu täysin aiheettomiksi. Näistä"yksi rokote kerrallaan" varokeinoista ym. ei ole mitään muuta hyötyä kuin ehkä vanhempien oma mielenrauha: ymmärättehän, että esim. hyttysenpistossa menee elimistöön jo satoja eri antigeeneja (juu, kyllä vaikkapa jo 1 kk ikäisen kesävauvan elimistöön...) ja esim. nelosrokotteessakin vain neljää.... eli miettikää nyt järjellä. Ja ne minimaaliset elohopea- ym. määrät, joita niissä säilöntäaineissa on, eivät ole mitään verrattuna ihan tavallisista elintarvikkeista, vesijohtovedestä ja hengitysilmasta autojen rengaspölyn ja pakokaasun mukana saatuihin. Jos selkeä kananmuna-allergia on olemassa, toki pitää välttää silloin kananmunissa kasvatettuja rokotteita. Tai jos on joku immuniteetia alentava sairaus, on vältettävä eläviä rokotteita. Mutta ne ovatkin ainoat järkisyyt.
silti lapsemme ovat saaneet rokotukset.
Näissä asioissa toimin oman järjen mukaan eli yritän ottaa homeopatiasta "ne parhaimmat palat", mitkä tuntuvat omalle perheelle järkevimmiltä. Sokeasti en noudata niin homeopaatin kuin lääkärinkään ohjeita. Minusta homeopatia tukee lääketiedettä ja toisin päin.
Jos asioista ei tiedä, ei kannattaisi kommentoidakaan. Eli tarkoitan sitä, että uskoakseni moni kommentoi homeopatiasta kielteisesti vaikka itsellä ei ole siitä omakohtaisia kokemuksia.
Jos siis siitä kokee saavansa hyötyä, niin hyöty tulee siitä omasta ajatteluprosessista ja siitä uskosta sen hyötyyn.
Suomi olisi jos rokotusinfon missio onnistuisi ja rokotteita ei enää annettaisi?
No varmasti lapsikuolleisuus nousisi merkittävästi, ehkä jonnekin 1940-1950-luvun tilanteeseen, koska antibiootit on kuitenkin olemassa. Joka suvusta löytyisi lapsia, joilla on polio tai ovat sairastuneet vaikka tuhkarokon komplikaationa aivotulehdukseen.
Terveydenhuollon menot kasvaisivat merkittävästi, koska ihmiset kävisivät lääkärissä useammin ja sairastaisivat niitä vakavia tauteja, joita rokotuksilla estetään. Varmasti terveydenhuollon palvelut heikkenisivät, koska resursseja ei voida lisätä samassa suhteessa.
Varmasti erityisesti huonotuloisten ihmisten terveydenhoito kärsisi, hyvätuloisethan voivat käydä vaikka ulkomailla hoidattamassa itseänsä.
Verot varmasti nousisivat merkittävästi.
Sairaspoissaolot työpaikoilta lisääntyisivät, koska tietenkin niiden vakavasti sairaiden lasten kanssa pitäisi olla kotona. AIkaa myöten rokottamatta jääneet aikuiset saattavat sairastaa vakavia sairauksia myös aikuisiällä. Lapsettomuus varmasti lisääntyisi, kun aikuiset sairastaisivat vihurirokkoa. Palkkakehitys jäisi jälkeen, koska tuottavuus pienentyisi.
hurahdin homeopatiaan tasan 10 vuotta sitten ja olen myös onnistunut käännyttämään siihen erittäin skeptisen aviomieheni sekä isäni. Ensimmäiset viisi vuotta mieheni naureskeli hörhöilylleni, mutta kas - ihminen on oppivainen, kun huomaa, että se auttaa - ja nyt tulee aina tarpeen vaatiessa pyytämään apua.
Itse en edes viitsi lukea noita kirjoituksia uskomushoidosta... annan heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä puhuvat.
Mutta itse kysymykseen: on asioita, jolloin minä en homeopatiaan usko. Homeopatia on ihmeellistä erityisesti silloin, kun lääketiede ei pysty parantamaan. Mutta en koskaan yritä parantaa sillä särkyä. Silloin kun päätä särkee, otan ennemmin särkylääkkeen (eriasia on sitten krooniset säryt, ne on parasta hoitaa homeopatialla).
Ja minä ehdottomasti rokotan itseni ja lapseni. Minun ymmärtääkseni homeopatia itsessään ei kiellä rokottamista. Mutta monet homeopaatit ovat luonnonmukaisia hörhöjä joka suuntaan - eli homeopaateilla nämä kaikki hoitomuodot ovat sulassa sovussa. Siksi jotkut homeopaatit neuvovat esimerkiksi, mitä ruoka-aineita pitäisi syödä, vaikka tällä ei ole mitään tekemistä itse homeopatian kanssa. Se on vain sitä kokonaisvaltaista hoitamista.
ja lapsena sain vain jäykkäkouristusrokotteen. Otin lukioiässä itse kaikki loput. Oman lapseni olen rokotuttanut. Mitä homeopatiaan tulee, niin perusfilosofiassa sen takana on minusta asioita, joita en lähde tuomitsemaan. Itse olen tullut siihen tulokseen, että se ja muut pehmeät hoitomuodot toimivat osana TERVEYDENhoitoa. Ihminen on kokonaisuus ja ihmistä pitää hoitaa kokonaisuutena. Tämän homeopatia ottaa hyvin huomioon. Mutta se ei voi missään nimessä olla vaihtoehto LÄÄKETIETEELLE.
Ehdottomasti en jättäisi lasta rokottamatta. Oman kokemukseni mukaan homeopatiasta innostuneilla ihmisillä ei pääsääntöisesti ole pienintäkään aavistusta, miten esim. rokotusohjelmia suunnitellaan ja toteuteaan, kun paasaavat niiden vaaroista. Mitään tajua ei myös näytä olevan, miten paljon hyvää ihmisiä tappaneiden ja vammauttaneiden tautien taltuttamisesta on ihmiskunnalle ollut. Kukaan äiti ei halua niitä lapsikuolleisuuslukuja takaisin, joita rokotusohjelmilla on saatu vähentymään. Uskon, että luonnonhidoista innostuneet eivät tarkoita pahaa, mutta he eivät oikeasti tiedä kokonaisväestötasolla yhtään, mistä puhuvat.
niistä haitoista ja riskeistä joita aiheuttavat nuo sairaudet joita vastaan rokoteetaan...???
Homeopatia kehittyy edelleen uusien sairauksien myötä eli uusia lääkeaineita on tullut satoja lisää sitten keksijän. Homeopatia on itsessään kehittynyt valtavasti ja myös uusia suuntauksia on tullut. Ei ole mitään salaista tietoa sinällään vaan koulutuksen myötä saa kaiken tiedon mikä on olemassa.
Eliniän pitenemisen suurimpia tekijöitä on puhtaus ja parempi ruokavalio tutkijoiden mukaan.
Homeopatialla hoidetaan hyvin paljon eri sairauksien kroonikkoja terveiksi. Ihottumat ja astmat eivät ole vaikeita parantaa homeopaatille. Sen takia on kummallista miten paljon lääketiede jättää jälkeensä kroonikkoja jopa näissä homeopatialle helpoissa tapauksissa.
Täytyy muistaa että kauan ennen lääketiedettä oli jo yrtti ym parantajia ja siihen nähden koululääketiede on hyvin nuorta vielä parantamisen saralla. Millähän ihmiset selvisivät vuosi tuhansia ilman lääketiedettä sillä eihän kaikki voineet kuolla aina ensimmäisen taudin saatuaan , sen kertoo jo valtava väen paljous tällä pallolla.
että haitattoman mutta samalla myös hyödyttömän näennäishoidon takia jonkin oikean taudin oikea hoito viivästyy kenties kohtalokkaasti? Näitähän kyllä tiedetään vaikka kuinka paljon, ehkä niistä ei vaan siellä teidän homeopaattiuskovaisten keskusteluissa kauheasti kerskuta...eikä ne potilaatkaan omaa typeryyttään häveten taida enää samoihin piireihin sen jälkeen palata, jos henkiin jäävät.
Onneksi Suomeenkin on tulossa ns. puoskarilaki, jolla kielletään homeopatian ym. uskomushoitojen käyttö lapsille, psyykkisesti sairaille, syöpäpotilaille ym. Ns. terveet aikuiset ihmiset toki saavat hassata rahansa ihan mihin haluavat, sitä ei voi kukaan kieltää.
Kannattaisi tutustua tutkimuksiin laajemminkin. Rokotusten aloittamisen ja tautien katoamisten välillä ei useinkaan ole suurta yhteyttä ajallisesti. Tutustu asiaan, saat mietittävää.