Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G:kuinka moni on lapsena kohdannut humalaisen joulupukin?
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo tuli niitä nähtyä 70 luvun lopulla ja kasarin alussa. Ei oltu aina ihan kilttejä. Meitä oli 4-5 poikaa 12-13 vuotiaita niin heiteltiin lumipalloilla umpihumalaista pukkia myöhään aattona.
Joulupukki ei ollut humalassa, mutta isä oli siinä määrin, että häpesin häntä joulupukin edessä. Olisipa edes pukkina ollut joku sukulainen.
Minä olen nähnyt niitä kymmenittäin. Ei mitään traumoja ole jäänyt, se oli ajankuva. Pikkupoikana heiteltiin lumipalloilla joulupukkeja, toivottavasti pukitkaan ei traumatisoituneet.
Alue: Aihe vapaa
Tosin ei onneksi ollut meidän joulupukki ja olin jo varmaan 15-v. Naapurin mies toimi joulupukkina ja päätti syyttä suotta tulla myös meidän joulurauhaa pilaamaan. Otti silloinkin päähän se känninen sönkötys, saatikka nyt kun on omia lapsia. Ties kuinka monen perheen joulun tunnelman sai latistettua...
Pari vuotta sitten naapurin mies (ei sama kuitenkaan, 70-v.) ilmoitteli lehdessä ottavansa pukinkeikkoja. Tiesin, miten tulee käymään ja saihan sitä paikallislehden tekstaripalstalta lukea pyhien jälkeen palautetta; jätti kaikki paikat menemättä.