Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetettiinkö sinua vauvana?

Vierailija
13.03.2008 |

Syntymävuosi? Jos et saanut rintamaitoa, mitä söit?

Itse olen jäänyt ilman rintamaitoa äitini sairauden vuoksi. Minua ruokittiin keitetyllä vesi-maito-sokeriseoksella. Tulos: terve kuin pukki, ei edes allergioita. Syntymävuosi 1976.

Huolimatta siitä olen kyllä rintaruokinnan kannattaja (en fanaatikko) ja imetän omia lapsiani pitkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama viikko, kun maitoa ei riittänyt. Sinänsä äiti olisi halunnut imettää pitempään, mutta tukea ongelmiin ei saanut ja asenne oli, ettei imetyksellä ole väliä. Puolimaitoa kolmiviikkoisesta ja 2/3-maitoa viisiviikkoisesta on annettu neuvolakortin mukaan. Lisäksi mehu kaksiviikkoisesta ja lihat parikuisesta alkaen.

Allergioita on iso läjä, nuorempana ihokin oli välillä niin paha, että jouduin ottamaan valohoitoa joka talvi. Korvakierre oli ja putkitettiin jne. Syytä ja seurausta on mahdoton osoittaa, mutta näin tällä vm 72 vauvalla.

Vierailija
22/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk ---> pottua ja porkkanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asti imetettiin, lukuisia allergioita ja astma tuloksena. Vuosi oli 1980.

Vierailija
24/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk aloitettu soseet. Ei allergioita.

Olen myös omiani imettänyt pitkään, noin kaksivuotiaiksi.

Vierailija
25/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä. Allergioita tms. ei ole. Itse imetin 16kk .

Vierailija
26/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä olen syönyt -1979-

Vierailija
27/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei allergioita eikä korvatulehduksia. Sen sijaan olen sitä mieltä, että minulle ei koskaan ole muodostunut normaalia kiintymyssuhdetta äitiini. Syytän tästä ainakin osittain neljän tunnin imetysvälejä ja lyhyttä imetystä. Toki tähän varmaan on vaikuttanut moni muukin asia.

Vierailija
28/28 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden verran rintamaitoa. Olen syntynyt 1980. Ihan normaali olen, ei sairauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi