Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lapset 3v ja 5v ja tahtoisin edelleen olla kotona, onnistuuko?
13.03.2008 |
Siis mulla loppuu nyt hoitovapaa ja tahtoisin olla kotona edelleen hoitamassa lapsia. mulla odottamassa vakituinen työsuhde jota en tahtoisi irtisanoa. Onko mitään keinoa millä voisin jäädä kotiin ilman että irtisanon itseni. Voiko esim. virkavapaata hakea?
Kommentit (2)
työnantajan kanssa voit toki keskustella esim. palkattomasta virkavapaasta mutta ei työnantajalla ole mitään velvollisuutta sitä antaa. Eli jos et palaa töihin, työsuhteen saa katkaista ja otta tilallesi uusi työntekijä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
eikö kukaan tiedä