Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa Tanja Karpela bailasi?

Vierailija
13.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, olipa muuten aika komea tämä vikittelyn kohde, uhhuh.

Vierailija
2/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus ja tietämys koripalloon on hyvin heikkoa, mutta Aleksi Valavuoren haastatteluja on tullut katsottua hyvinkin tarkasti. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen ihanampaa kuin saada huomiota tuntemattomalta, komealta mieheltä kun elämä muutenkin sujuu vaihteeksi valoisammissa merkeissä.

Itse avioliitossa, pikku kriiseineen ilman erouhkausta, ja kyllä olin otettu pienestä flirtistä tänään kaupassa...

Vierailija
4/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan kauheasti tykkäisi jos just seuraavana päivänä kun olen itse kertonut lööpeissä että nyt laitamme parisuhteemme kuntoon, mies olis kaulailukuvissa jonkun toisen kanssa

Vierailija
5/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vkl:na yökerho Luxissa ALeksi Vapaavuoren kanssa, joku korisvalkku...

Vaikea taas ymmärtää : miksi lähti ystävättären kanssa bailaamaan kun avioliitto taas lämmitteillä, kotona lapset, koirat jne. EN TARKOITA ETTÅ EI SAA, mutta vaikuttaa ihan ihme sekoilulta.

Ja edelleen : miten hänellä on riittänyt aika avioeron jälkeen käydä monena päivänä viikossa kuntosalilla ja lisäksi aerobicissa (kasvattamassa rintoja muun lihaskunnon ohella) ??? En tajua.

Vai onko kansanedustajan työ sellaista että jää julmetusti vapaa-aikaa ?

Itsekin yh:na vaan ihmettelen.

ps. myös sitä että mitä liikkeitä pitäis tehdä kuntosalilla että tissit kasvaa ja muuten laihtuu ?????????????? Oi kertokaa siskot... tai av-veljet...

Vierailija
6/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ToPo:n ex-manageri Aleksi Valavuoren kanssa

Vierailija
7/7 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä katselin yhtä lehtikuvaa sillä silmällä. Käväisi mielessä, että kuinkahan moni on laihtunut ja rintojen rasvakudos pysynyt entisellään??

Se siitä luomusta:)))