Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, luin sitten lehdestä minkälaisissa " avajaisissa" mieheni oli eilen!!!

Vierailija
13.03.2008 |

Mieheni kertoi eilen menevänsä töiden jälkeen viettämään " kaverinsa synttäreitä" Luxiin... Tänään sain sitten luke Iltasanomista että eilen oli Luxissa jotkut ihmeen Bunny club-avajaiset jossa oli paikalla norjalaisia Playboy-malleja ja muita tissijulkkiksia!

Mieheni on kaikin puolin kunnollinen enkä ole ikinä epäillyt hänen olevan kiinnostunut muista naisista... Nyt minulla on sellainen olo, että onkohan tämä eka kerta kun hän on valehdellut minulle menoistaan?

Mitä tekisitte minun sijassani?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdestä että siellä oli tällaista. Katsoisin miehen reaktiot. Todennäköisesti mitään sen vakavampaa ei kuitenkaan ole tapahtunut, mutta mielenkiintoista olisi nähdä miehen reaktiot!

Vierailija
2/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on työmatkalla Venäjällä joten en voi kysyä. Mietityttää vaan sekin työmatka, että minkähänlaisissa klubeissa siellä käydää illalla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lehdessä luki et se oli eilen luxissa juhlimassa synttäreitään...

Vierailija
4/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri oli nyt vaan päättänyt pitää ne luxissa , ja sattumoisin sinä iltana sattui olemaan myös nuo tissitytöt esiintymässä . olipahan sitten synttäriohjelma samalla ; ) se vasta ois noloa ollut , että miehesi ois lähtenyt pois kesken kaiken , kun vaimo ei tykkää . . . noloa sun kannalta saada tiukkis maine . . . ja ei ole uskaltanut kertoa asian oikeaa laitaa , kun teinnyt minkä haloon tunnut tekevän asiasta .

Vierailija
5/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan he voineet tosiaan juhlia ystävänsä kanssa Luxissa vaikka siellä oli ne Playboy-pippalot ( tai ehkä juuri sen takia ). Eihän se tarkoita, että mitään muuta olisi tapahtunut.

Vierailija
6/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Mies ei kertonut kuka kaveri, pisti vaan töistä tekstarin että unohti kertoa menevänsä suoraan kaverin synttäreitä juhlimaan töistä! Miehelläni on kyllä paljon kavereita, joista osa julkkiksia, mutta silti vaikea kuvitella että yksi niistä olis Elina Nurmi...

ap

Vierailija
7/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaliput avajaisiin ja päättäneet sitten poikaporukalla mennä?? Veikkaanpa, että jos alat puhua asiasta, miehesi väittää, ettei tiennyt, minlälaisista avajaisista oli kyse..tai sanoo, ettei siellä mitään erikoista ollut...Kyllä minuakin keljuttaisi, ymmärrän sinua, ap!

Vierailija
8/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi varmaan sit täytynyt tehdä kirjallinen selonteko ajatellusta illankulusta ja hyväksyttää se sinulla? arvioida montako tanssityttöä sillä näkyy ja minkäverran niillä on vaatetta päällä... ja arvio alkoholin kulutuksesta sekä tietysti ketä seurueeseen kuuluu. Kuuluuko naisia ja ovatko nättejä!

Pirttihirmu..

Vierailija
9/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei toi häiritsisi, olettaen että kyse ei ole mistään jokailtaisesta huvista.

Mutta ymmärrän kyllä että muita voi häiritä.

Vierailija
10/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reitä porukalla jossain tissi-avajaisissa. Voitte nyt varmaan kuvitella, miten noloa " yhdelle kundeista" olisi sanoa, että " en mä tuu sinne Jarmon synttäreille, kun päätitte viettää niitä noin, ja ei varmaan rouva tykkää, jos tulen sinne kun siellä on niitä playboy-tyttöjä..." =D

Siis minusta tuo on mauton tapa juhlia kenenkään synttäreitä, enkä oikein ymmärrä miehiä, joiden pitää tuollaisiin tapahtumiin ängetä, mutta ei tuossa minun mielestäni mitään IHMEELLISTÄ tai hälyyttävää ole. Tunnen itsekin sellaisia " lähiötyttöjä" , että jos nyt jossain baarissa satuttaisiin järjestämään joku Hunks-ilta, jonne saapuu mies-tanssijoita ympäri maailmaa, niin nämä tytöt voisivat hyvinkin läpällä järjestää synttärinsä tähän kyseiseen baariin. Ja kyllä minä voisin niihin synttäreihin osallistua, vaikka oma käsitykseni kivoista synttäreistä olisi jotain ihan muuta. Eikä miehenkikään pahastuisi, jos tällaiseen baariin menisin. Onhan tuosta nyt vielä aika pitkä matka mihinkään pettämiseen...

Ja kuten sanottu, jos miehesi olisi halunnut VALEHDELLA asiasta, miksi hän olisi edes maininnut Luxia? Olisi sanonut jonkun toisen paikan, tai jättänyt paikan mainitsematta kokonaan. Ei se nimittäin mitään salaista tietoa ole, että Luxissa nuo bileet järjestettiin, ja todennäköisyys, että sinä luet/näet mainoksen playboy-bileistä Luxissa on aika korkealla.

Tietty mies olisi voinut mainita paikassa järjestettävän tilaisuuden luonteesta, mutta eihän sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa, että he tosiaan ovat juhlineet baarissa jonkun ystävän synttäreitä.

Vierailija
11/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää hyvin, että minulla on kahden lapsen jälkeen itsetunto-ongelmia, jotka liittyvät ulkonäkööni, esimerkiksi riippurintoihin ja raskauskiloihin. Mieheni on luvannut rintojen korjausleikkauksen, sitten kun meillä on siihen varaa (vielä ei ole). Ehkä tämän takia ei sitten halunnut kertoa minne oli menossa... Silti tuntuu pahalta. ap

Vierailija
12/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin kauan kun ap:llä on itsetunto-ongelmia, miehellä ei ole ulkonaliikkumis oikeuksia?

Mikä olisi muuttunut jos miehesi olisi raportoinut sinulle ja tiennyt että siellä on jotain " pupuja" ?

Olisit kieltänyt menemästä?

Kuulostaa siltä että ajat tosiaan ukkosi vieraisiin...

Vierailija
13/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun luen viestejäsi, ei kyllä ihmetytä, ettei ihan eksplisiittisesti alkanut selittää, että siellä on tällainen tilaisuus samana iltana...Mun miehen kanssa varmaan vaan yhdessä hymähdeltäisiin, jos hänen kaverinsa järjestäisivät synttärit ko. tapahtuman ympärille. Ei minua ainakaan haittaisi pätkääkään. Itsekin olen ollut Hunkseja katsomassa...Mikä tuossa nyt on se ongelma sun kannalta?

Vierailija
14/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mies ei tiennyt että siellä on mitään playboy-tyttöjä

2) Mies tiesi muttei ajatellut että pahastuisit

3) Mies tiesi, mutta ei halunnut pahoittaa mieltäsi ja siksi ei kertonut (mikä kyllä oli vähän typerää)

Jos mies olisi halunnut salata nuo playboy-tytöt ns. vääristä syistä, olisi varmaan sanonut menevänsä johonkin muualle.

Vierailija
15/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen elämää ei voi eikä pidä kontrolloida. Sinuna varmaan kysyisin miehen kotiutuessa, että millaiset olivat bileet (kenen synttärit olivat, saiko hyviä lahjoja tms, mikä meno). Jos miehes on reilu tyyppi, kertoo jossain vaiheessa " et muuten arvaa, siellä oli jotkut playboyn pippalot samaan aikaan" . Eipä tuossa ole mitään pahaa tapahtunut. Oikea ongelma on sun itsetunnossasi, ja sille voit oikeasti tehdä jotain.

Vierailija
16/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoavat monen parisuhteen. Asia kannattaa todella hoitaa jos on varaa. Minun mieheni lähti nuoremman ja seksistä pitävän naisen matkaan kun en pitänyt miestäni hyvänä.

Vierailija
17/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä, että et tiedä sen miehesi kaverin nimeä jonka synttäreillä oltiin.

Vierailija
18/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuhoavat monen parisuhteen. Asia kannattaa todella hoitaa jos on varaa. Minun mieheni lähti nuoremman ja seksistä pitävän naisen matkaan kun en pitänyt miestäni hyvänä.

Vierailija
19/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että monella sohvalla vieressä köllöttää ihan tavis, poista maailmasta kauniita ihmisiä ja viihdettä, joka niitä pursuilee. Eikö ap miehesi saa katsoa leffojakaan, jossa on kauniitä, vähäpukeisia naisia ja erotiikkaa? Ja eihän teillä muuten loju naistenlehtiä ympäriinsä; niissä kun on usein tosi kauniita naisia alusvaatteissa ja bikineissä...Ja sinä et varmaan sitten myöskään saa katsella elokuvia, joissa kuvataan Brat Pitin persettä?

Siis sun ap onglema ei suinkaan ole se, että miehesi kaveri on päättänyt viettää synttäreitään yökerhossa, jossa on samaan aikaa bunny-avajaiset, vaan se, että istetuntosi on niin nollassa, että miehesi mahdollisesti näkemät kauniit, vähäpukeiset naiset saavat sinut pois tolaltaan. (Älkää muuten menkö rannalle sitten ainakaan kesällä!) Ja tuo sinun huono itsetuntosi (sitähän se on, jos tuollaisesta pitää vetää pultit ja pahastua) alkaa selvästi jo vaikuttaa suhteeseenne. Mies ei varsinaisesti valehdellut, mutta jos ei pelkäisi reaktiotasi asiassa, jota nyt ei parhaalla tarhdollakaan voi nähdä miksikään tietoiseksi loukkaamiseksi tai pettämiseksi, voisi puhua sinulle suorempaan menemisistään ja tapahtumista. Tuon ei pitäisi olla mikään juttu, vaan asia, jonka miehesi voi mainita ohimennen: " Vitsit, se pekka piti ne bileet Luxissa, ja siellä oli jotain ihme puputyttöjä paikka täynnä" ...Mutta sinun huono itsetuntosi on tehnyt tuollaisista asioista JUTUN, jota miehesi varoo sanomasta ääneen.

Vierailija
20/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma jos ei naisen rinnat saa roikkua raskauden ja imetyksen jälkeen.

t. riipputissi ja ylpeä siitä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme