Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutti pois ennen vauvaa vai vauvan aikana?Lapsi 2.5v

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2-v 10 kk kun se jäi pois, ja jo pari viikkoa tutin jäämisen jälkeen itsekin kauhistelin, että miten olin voinut antaa niin ison lapsen syödä tuttia... Lapsi oli kuitenkin ollut jo puoli vuotta täysin kuiva ja osasi surffata netissä... ja söi tuttia...

Eli mun mielipide: jättäkää se pois vaan heti.

Vierailija
2/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tänään, jos mahdollista. Otat vain sen pois, se ei todellakaan ole sen vaikeampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieroita myöhemmin.

Muuten: Heti tutti pois!

Vierailija
4/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti vain unikäytössä mutta erittäin rakas. Vauva syntyy kesäk. OOn yrittänyt ottaa jo pois mutta vaikeeta on. Päiväkäytöstä luopuminem aika helppoa. ap

Vierailija
5/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ton ikäsellä sais olla tuttia?

Vierailija
6/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se aiheuttaa purentavirheitä. Nyt nappaat sen heti pois. Toi olen yrittänyt jne kuulosti tyhmältä eli olet kiusannut lasta hetken ja sitten antanut periksi, kun on tuntunut niin epätoivoiselta? Niin ei kannata tehdä. Se menee loppujen lopuksi helpommin kuin uskotkaan. Meilläkin oli unikäytössä tosi rakas ja viikko kuunneltiin melkoista parkumista, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
7/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla jotain " tutti on sulla ollut nnin pitkään että on väsynyt ja haluaa nukkua rauhassa, laita tutti nukkumaan tänne" juttua, eli saa vaikka pitää sitä hetken illalla ennen nukkumaanmenoa, sitten laittaa tutin nukkumaan ja itse sänkyyn. Meillä tän tyyppiset jutut on toimineet vastaavissa tilanteissa yllättävän hyvin jo tuon ikäisellä (mikä tosin ei tarkota että teillä toimisi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi