Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen kakku??

12.03.2008 |

meidän tytär täyttää nyt huhtikuussa vuoden, ja minä haluaisin leipoa tosi hienon prinsessa kakun tai jotain sentapaista. muttaa en tiedä miten, tai mistä keksisin saada hienon kuvan. tiedän että löytyy semmoinen paikka mistä saa tilata ja tulee sitten postissa kotiin semmoinen ohut juttu..mutta en haluaisi maksaa niin paljon, ja haluaisin tehdä sen itse..onko jollakin ideoita?

millaisen kakun te teitte lapsillenne kun ne täytti vuoden?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lasten perhoskakku tulee helposti kun pyöreän pohjan leikkaa kahtia ja laittaa palat vastakkaisille puolille niin että pyöreät reunat on vastakkain. Tulee perhosen siivet. Sitten vain koristelet.

Prinsessa kakun olen kerran tehnyt. Ihan kuivakakku muotilla sai mekon muodon. Sitten vaan koristetta päälle.

Kukkakakun saa 5-7 kääretortun palasta. Leikataan 5-6cm vevyiset palat. Nostetaan palat pystyyn niin että palan leveys tulee kakun korkeudeksi. Palat ladotaan yksi keskelle ja loput ympärille. Kukan muoto on valmis. Sitten vaan kosistetta päälle.

1v ei vielä paljoa kakusta perusta. Tuskin edes muistaa milainen kakku oli muuten kuin kuvista. Minä olen aina yrittänyt toteuttaaa lasten kakkutoiveet joten nyt kuun lopussa pitäis taikoa salama kakku autot elokuvasta. Marsipaanista on kakkut noilla sivuilla tehty, mutta meillä ei kukaan tykkää marsipaanista joten saa nähdä kuin tässä käy.

Todella upeita kakkuja löytyy kun googletaat vain lasten kakut. Minä en noin hienoja osaa tehdä. Mutta kyllä on minun lomukset aina meidän lapsille kelvanneet.

nuttu

Vierailija
2/2 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kuvakakkuun.com/pages/Ohjeet.php

en itse oo tilannu..mutta ajattelin kyllä..kunnen tytön mummi sano että kyllä lapselle jää trauma jos joutuu syömään omaa kuvaa..mutta..epäilen. kattoo nyt mitä tilaa ja mistä vai tekeekö ite kaikki.

hyviä syndejä vaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla