Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan syystä tai toisesta toivonut keskenmenoa?
Kommentit (3)
Kun raskaus paljastui tuulimunaksi olin todella helpottunut, jopa onnellinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saanut, ja toivottavasti kolmas myös saa syntyä terveenä.
Jälkikäteen tietysti on tuntunut kamalan pahalta, että koskaan olen voinut sellaista toivoakaan.
Alue: Aihe vapaa
Yks keskenmeno on takana jo aikaisemmin, ja se oli kova paikka. Epätoivottu raskaus etenkin miehen puolelta sai toivomaan keskenmenoa. Aborttiin en kuitenkaan voinut alkaa. Toivoin, että tulisi pois. R