Mitä teen, ylenemismahdollisuus aukesi, mutta kollega vähättelee mahdollisuuksiani
Esimies on sitä mieltä että hakemaan vaan, oma mies tukee ja sanoo että siitä vaan, mutta naispuolinen (läheinen) kollega sanoi että kyllä siihen pitäisi saada joku pätevä, ja että minä en kyllä pärjäisi siinä.
Kommentit (8)
Jos koet olevasi oikea henkilö paikalle, niin haet tietysti, etkä välitä muiden sanomisista mitään!
Vähän itseluottamusta kehiin nainen! :)
hän sentään on lähityökaveri ja tuntee minut hyvin, ajattelin että onko tosiaan niin että minusta ei olisi siihen hommaan?
Se olisi esimiestehtävä enkä ole ennen ollut esimies. Ja tietysti vastuu kasvaisi. Mutta tehtäväkenttä on tuttua. Olin ajatellut että kai minä saisin jotain esimieskoulutusta.
ap
mutta ei olisi tullut mieleen että lähipiirin miehet kannustaa ja naiset lytistää.
ap
Haet sitä työtä ja työ" kaveris" saa niin kihistä kiukusta jos ja kun paikka sulle aukeaa! Tsemppiä! Luota itseesi, olet hyvä juuri tuollaisena, tuskin muuten pomokin sua kannustaisi!
älä välitä. Jos esimiehesi kannustaa sinua hakemaan niin eikös tuo ole selvä homma, että tehtävässä pärjäisit? Ei se esimies muuten kannustaisi =) Lähikollega on kateellinen ja jostain syystä haluaa latistaa sinua.
Tottakai haet hommaa. Go girl go =)
korvatulpat ja tunge ne korviis aina kun se ämmä alkaa inistä jotain...